Jump to content

Schoonmaakbeurt


Dutchy3010

Recommended Posts

Wees blij dat die 'onzinfora' er zijn, daar trek je het juiste publiek mee aan.

Geen woorden voor, dan maar dit: :7

Een stel GTA nerdo's of een paar gezellige leden, wat kies jij? :tu:

Een stel gezellige GTA fans of een paar spam nerdo's, wat kies jij? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    6

  • Dutchy3010

    4

  • Svenie

    3

  • Guardian1980

    3

Dat zeg je nu wel, maar die 'GTA nerdo's' zijn wel de doelgroep waar GTAForum zich op richt. Toegegeven: GTA trekt mij ook lang niet meer zo als vroeger, maar ik vind het belachelijk om nu te zeggen: joh, pleur die GTA fora maar weg, die hebben we toch niet meer nodig. Iedereen heeft het hier altijd over de 2005-2008 periode waarin alles zo geweldig, gezellig en weet ik het wat was, maar dat is juist de periode waarin GTA ook daadwerkelijk centraal stond. Dus wie zijn er nu uiteindelijk belangrijker?

Bij de weg: jij hebt je meeste berichten ook in het SA: General forum geplaatst. :cab:

Edit: Ondertussen al ruimschoots ingehaald door Basssss. Op dit tijdstip ben je niet zo snel meer. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Wees blij dat die 'onzinfora' er zijn, daar trek je het juiste publiek mee aan.

Geen woorden voor, dan maar dit: :7

Een stel GTA nerdo's of een paar gezellige leden, wat kies jij? :tu:

Wat versta jij onder gezellige leden? Als ze op jouw niveau gezellig moeten zijn, verkies ik nog liever 20 validerende leden. En sowieso zal mijn voorkeur altijd blijven uitgaan, naar wat jij de GTA nerdo's noemt, want zij zijn actief in de fora die dit forum zijn naambekendheid hebben gegeven. Leer alsjeblief eens op een normale manier redeneren, je posts slaan zoals gebruikelijk weer nergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op dit forum geraakt omdat ik info zocht over GTA IV. GTA is voor mij nog steeds het belangrijkste op dit forum. Momenteel ben ik bezig met Vice City, en daarna is San Andreas aan de beurt. De andere sub-fora zijn natuurlijk leuk dat ze erbij zetten, je kan eens over wat anders kletsen, maar GTA is de hoofdmoot van dit forum, en zolang de clans actief blijven en er corporations als Cove zijn, zal dat ook zo blijven. En anders is het aan de "Grote Leider" om in te grijpen. Ik denk dat hij zijn kindje niet ten onder zal laten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je Joriz dit moeilijk in z'n schoenen kunt gaan schuiven. Het is heel vaak dat men de crew aanwijst als orgaan van het forum dat alles gezellig moet maken, of in dit geval de focus leggen op GTA. Nee, zo gaat dat niet. Het ligt bij de leden zelf.

Daarnaast ligt ook een grote oorzaak van alles bij Rockstar zelf. Dit soort fora draait deels op mensen die hulp nodig hebben. Er is dat een selectief aantal mensen die hen hierbij gaan helpen (wat dit soort 'kenners' tot gevolg heeft). Probleem is echter dat met de laatste delen in de Grand Theft Auto reeks de lat flink gedaald is, en er dan ook maar weinig mensen zijn die hulp nodig hebben. Missies als The Driver, The Portland Chainsaw Masquerade, Taking the Peace en The Exchange zijn gewoonweg absent van Grand Theft Auto IV (plus zijn add-ons) en Chinatown Wars. Terwijl de lat bij IV al niet betrekkelijk hoog ligt, wordt je er ook nog eens doodgegooid met health en body armor. In Chinatown Wars heb je dat niet eens nodig, maar krijg je 't er ook nog eens bij. Niet ten nadele van beide spellen overigens, 't is gewoon zo dat het allemaal belachelijk makkelijk is. De auto-aim-waarmee-men-praktisch-een-headshot-aimbot-heeft, nog maar even buiten beschouwing gelaten.

Al moet er bij dit alles wel een kanttekening worden geplaatst dat dit waarschijnlijk hevig onder invloed staat van de nieuwe mentaliteit bij het gamen/gamers, en dan vooral de jonge.

Wat versta jij onder gezellige leden? Als ze op jouw niveau gezellig moeten zijn, verkies ik nog liever 20 validerende leden.

<3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je Joriz dit moeilijk in z'n schoenen kunt gaan schuiven. Het is heel vaak dat men de crew aanwijst als orgaan van het forum dat alles gezellig moet maken, of in dit geval de focus leggen op GTA. Nee, zo gaat dat niet. Het ligt bij de leden zelf.

Wat ik bedoel is dat de crew nog altijd gaat over de indeling van het forum. Uiteraard zijn het de leden die invulling geven, maar de crew kan natuurlijk wel enigszins sturen door de indeling van het forum te bepalen. Je kan je natuurlijk wel afvragen of het forum populair blijft onder de leden als je alle niet-GTA-gerelateerde sub-fora laat verwijderen, maar ik denk dat het GTA-deel wel weer zal opbloeien bij de aankondiging van een nieuw spel. Dus dat in de tussentijd de andere sub-fora populairder zijn, is helemaal niet erg, denk ik zo.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III bij GTA San Andreas in één subforum zetten!? Dat is hetzelfde als wanneer PSV zijn UEFA Cup bij het vuil zet :? ?

Buiten dat ik 't een rare vergelijking vind, vraag ik me af of je de rest van dit topic wel hebt gelezen. Daarin staat namelijk al duidelijk genoeg uitgelegd waarom deze schoonmaakbeurt heeft plaatsgevonden.

Bovendien: GTA III, GTA Vice City en GTA San Andreas hebben nog gewoon elk een eigen subforum hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf vind ik het eigenlijk vooruitgang, het staat een stukje netter vind ik :) Natuurlijk heeft het zijn nadelen, alles heeft zijn nadelen, maar wat is hier nou het grote nadeel van? Dat men 1x extra moet klikken of even 2 seconden langer moet zoeken naar het forum van die ene GTA? De hele GTA selectie is op 't moment gewoon stil, als ik weer 'ns in een bui ben om te kijken of ik nog ergens kan helpen, zijn de vragen in 99% van al die keren al beantwoord. Natuurlijk zegt dit ook iets over mijn actiefheid in de GTA fora, maar toch, er is meer aanbod in antwoorden dan vragen. 99/100 gevallen zijn ook al beantwoord, en als er eens een vraag komt, is het meestal een 'repost'.

Het komt natuurlijk ook deels door Rockstar zelf, het is en blijft namelijk een forum gerelateerd aan GTA, om deze tijden te kunnen 'doden' zijn er dus die andere 'onzin' fora. Wanneer er een nieuwe GTA aangekondigd wordt, zullen de verhoudingen wel weer in balans trekken verwacht ik zo, met allerlei topics over speculaties, verwachtingen enzoverder. Toch is dit een diep dal waar GTAforum even inzit, maar ik verwacht wel dat we hier weer uit kunnen komen, opweg naar die bekende top waar we voorheen zaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een stel gezellige GTA fans of een paar spam nerdo's, wat kies jij? :tu:

Je weet best wat ik bedoel met GTA nerdo's..^^ Een paar gezellige GTA fans à la genre Covesight leden, dat kan ik alleen maar toejuichen. Je weet best welk soort gamers ik bedoelde toen ik zei 'GTA nerdo's'.

Dat zeg je nu wel, maar die 'GTA nerdo's' zijn wel de doelgroep waar GTAForum zich op richt. Toegegeven: GTA trekt mij ook lang niet meer zo als vroeger, maar ik vind het belachelijk om nu te zeggen: joh, pleur die GTA fora maar weg, die hebben we toch niet meer nodig. Iedereen heeft het hier altijd over de 2005-2008 periode waarin alles zo geweldig, gezellig en weet ik het wat was, maar dat is juist de periode waarin GTA ook daadwerkelijk centraal stond. Dus wie zijn er nu uiteindelijk belangrijker?

Bij de weg: jij hebt je meeste berichten ook in het SA: General forum geplaatst. :cab:

Edit: Ondertussen al ruimschoots ingehaald door Basssss. Op dit tijdstip ben je niet zo snel meer. :-(

Ik zeg niet dat de GTA fora weg moeten, daarom heb ik me ook geregistreerd op GTAforum, maar het is naar mijn mening fout om te zeggen dat het jammer is dat de 'Stamkroeg' geen aanwinst is voor het forum. Mensen als Amfetamientje en Nils van DWG zijn toch enorme aanwinsten voor het forum qua gezelligheid, niet dan?

Oja, over dat SA: General, ik had m'n meeste posts geplaatst in Opinie(het is al maanden geleden dat ik in het SA forum ben geweest), blijkbaar zijn er recent een hele hoop posts van mij verwijderd in Opinie..:engel:

Wat versta jij onder gezellige leden?

Leden zoals Amfetamientje en Nils.

Als ze op jouw niveau gezellig moeten zijn, verkies ik nog liever 20 validerende leden.

Des goûts et les couleurs, on ne discute pas. Gezien het feit je mijn niveau niet gezellig vind, zal ik het effe voor je vertalen? :tu:

En sowieso zal mijn voorkeur altijd blijven uitgaan, naar wat jij de GTA nerdo's noemt, want zij zijn actief in de fora die dit forum zijn naambekendheid hebben gegeven. Leer alsjeblief eens op een normale manier redeneren, je posts slaan zoals gebruikelijk weer nergens op.

Des goûts et les couleurs, on ne discute pas. Ik heb liever een gezellig lid dan zo'n verslaafde gamer. Als dat niet logisch is, dan vraag ik me af wat jouw definitie van logica is..:bonk:

Oja Svenie, voor je Nieuwjaar geef ik je een cadeaubon bij de Standaard Boekhandel. Je kan met dat bonnetje gratis een cursus discussiëren zonder provoceren volgen, iets waar jij ongelofelijk veel aan zult hebben dus! :tu:

Goed gedacht. Ziet er zo veel overzichtelijker uit en je moet niet meer zo lang scrollen. :puh:

+1

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Oja Svenie, voor je Nieuwjaar geef ik je een cadeaubon bij de Standaard Boekhandel. Je kan met dat bonnetje gratis een cursus discussiëren zonder provoceren volgen, iets waar jij ongelofelijk veel aan zult hebben dus! :tu:

En jij minstens zo veel. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Laten we het vooral gezellig houden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het probleem niet goed...

De fora over elk deel zijn er toch nog? Alleen zijn ze nu subfora's, wat logisch is als er minder actief in gepost wordt.

En nieuwe leden zullen hier nog altijd komen voor GTA. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze via google hier geraken omdat ze naar iets anders zoeken dan GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het probleem niet goed...

De fora over elk deel zijn er toch nog? Alleen zijn ze nu subfora's, wat logisch is als er minder actief in gepost wordt.

En nieuwe leden zullen hier nog altijd komen voor GTA. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze via google hier geraken omdat ze naar iets anders zoeken dan GTA.

volgens mij hoef je maar: "knijn" , "seks" , "ban" in te typen en je bent er....

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...