Casss Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Lekker is die bezem, de hele Master Tut list werkt niet meer.
Beagle Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Dat komt niet daardoor, op een of andere manier breaken die links telkens.
Dizzee Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ik snap het probleem niet goed... De fora over elk deel zijn er toch nog? Alleen zijn ze nu subfora's, wat logisch is als er minder actief in gepost wordt. En nieuwe leden zullen hier nog altijd komen voor GTA. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze via google hier geraken omdat ze naar iets anders zoeken dan GTA. volgens mij hoef je maar: "knijn" , "seks" , "ban" in te typen en je bent er.... Het NOTA forum staat helemaal beneden...
Dotz Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Als vrouw zijnde is het natuurlijk mijn taak om zo nu en dan de bezem door dit forum te halen en het forum een goede schoonmaakbeurt te geven. Het belangrijkste is het veranderen van de GTA fora op de index. De Stories zijn samengevoegd en de Trilogie GTA's eveneens. Die zijn stuk voor stuk niet bepaald populair (meer), en samenvoegen lijkt ons dan de beste oplossing. Ah, je kent je plaats . Grapje he.. Hoe heb je overigens die bezem rechts in je post gekregen?
NandroDavids Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Hoe heb je overigens die bezem rechts in je post gekregen? Je hebt haar gequote, dan zie je de code toch die ze gebruikt...? Aan 't begin van haar post gebruikt ze deze code: [imgright]*afbeeldingscode*[/imgright] Zo werkt dat dus
Kloep Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Aan 't begin van haar post gebruikt ze deze code: [imgright]*afbeeldingscode*[/imgright] [imgright]*afbeeldingslink*[/imgright]
NandroDavids Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Aan 't begin van haar post gebruikt ze deze code: [imgright]*afbeeldingscode*[/imgright] [imgright]*afbeeldingslink*[/imgright] *:mierenneuker:* (Waar is die gebleven?)
Kloep Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Mierenneuker valt wel mee denk ik. Ik denk dat er best mensen zullen zijn die bij 'afbeeldingscode' de 'img' tags gaan plaatsen.
.Timothy Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 @ Nandro: Hier, helaas... @ Kloep: ik gok 10.839.905 mensen. In ieder geval een goede zet, deze herindeling
Mymero Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Handig als iemand ff alles schoonmaakt ;-)
.Levi. Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Handig als iemand ff alles schoonmaakt ;-) Niet zo'n handige bump Mymero. Topic closed.
Recommended Posts