Jump to content

HoLeBi


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Omdat ik nergens een dergelijk topic kon vinden, maakte ik er zelf maar één aan. Dit topic is speciaal bedoeld voor homo's, lesbi's en biseksuelen. Uiteraard zijn de Algemene Forumregels hier van kracht, maar dat spreekt voor zich. Maar ook moet je elkaar niet uitschelden als iemand homo, lesbi of biseksueel is. Ook niet buiten het topic!

Natuurlijk wil ik zelf even iets kwijt; ik ben zelf homo. Sommigen zullen het al weten, maar sommigen ook weer niet. Ik hoop dat ik uiteraard gewoon gerespecteerd word en er geen nare reacties over krijg...

Nou, ik zou zeggen: post erop los! :tu:

Als je overigens hulp nodig hebt bij je coming out, kun je in dit topic om hulp vragen, mij een PB sturen of naar onderstaande site gaan:

Coming Out.nl

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    36

  • Grand Theft Auto TOM

    34

  • NickOwnage

    21

  • GolfG60

    15

Nou, nee... Ik heb er geen ervaring mee. Althans, ik heb (nog) geen vriend... Ik heb verder een oom die homo is, maar verder ken ik er (in Real-Life) geen...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt. :puh: Ik begrijp overigens wel dat het nogal een schok(je) kan zijn, maar ik dacht dat de meeste forumleden wel zouden gaan schelden ofzo. :puh: Maar vandaar dus dit topic. :)

Nou, mijn ouders, zus en oom (die is zelf homo) weten het al... TekaLoca wist het ook al en zo nog wat meer leden, maar hun namen noem ik liever niet, om eventuele ruzie te voorkomen. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, nee... Ik heb er geen ervaring mee. Althans, ik heb (nog) geen vriend... Ik heb verder een oom die homo is, maar verder ken ik er (in Real-Life) geen...

Ah ok, dat kan, dus het is alleen gevoelens :)

Bedankt. :puh: Ik begrijp overigens wel dat het nogal een schok(je) kan zijn, maar ik dacht dat de meeste forumleden wel zouden gaan schelden ofzo. :puh: Maar vandaar dus dit topic. :)

Nou, mijn ouders, zus en oom (die is zelf homo) weten het al... TekaLoca wist het ook al en zo nog wat meer leden, maar hun namen noem ik liever niet, om eventuele ruzie te voorkomen. :)

Mhaww, tegenwoordig zie je dat de meeste mensen er vrij normaal mee omgaan, het zijn enkele die er een probleem van zouden kunnen maken.

Maar ach, het is je eigen leven en als je ermee gelukkig bent is het goed, dat andere maar om hun eigen leven zorgen gaan maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mja, min of meer. :puh:

En daar heb je verder ook wel gelijk in, dat er toch wel veel mensen zijn die er goed mee om kunnen gaan. :) Maar mijn klasgenoten hebben het weleens over homo's en dan is hun mening erover dat ze niks van ze moeten hebben... Daarom zei ik dat ook...

Link to comment
Delen op andere websites

Mja, min of meer. :puh:

En daar heb je verder ook wel gelijk in, dat er toch wel veel mensen zijn die er goed mee om kunnen gaan. :) Maar mijn klasgenoten hebben het weleens over homo's en dan is hun mening erover dat ze niks van ze moeten hebben... Daarom zei ik dat ook...

Ik ga ervan uit dat je klasgenoten 14 a 15 jaar zijn, vaak is het zo dat als iemand A zegt, dat de rest van een groepje of klas ook A zeggen.

Meeloperigheid zeg maar.

Maar als ze horen dat je homo bent maar dat je gewoon jezelf blijft, dat ze het al een stuk minder erg vinden.

Meeste mensen die het niet op homo's hebben komt omdat ze bij homo's gelijk aan verwijfde mannen denken, terwijl er genoeg homo's zijn die zich 'normaal' gedragen maar dat zien/weten ze weer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet er eigenlijk een topic voor en over homo's komen? Beetje raar vind ik dat. Je hebt tegenwoordig ook speciale kroegen enzo voor homo's. Waar slaat dat op? Ik ga toch ook geen topic voor hetero's openen, of een kroeg voor hetero's. Waarom moeten homo's zichzelf altijd zo apart zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het echt belachelijk vinden als mensen anders tegen je zouden gaan doen omdat je dit nu verteld hebt. Ik ken in real life ook wel een paar mensen die homo of lesbi zijn, en daar kan ik het prima mee vinden, hun geaardheid verandert daar echt niks in. Ik wens je veel succes en hoop dat het allemaal gaat zoals je hoopt. Respect :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet er eigenlijk een topic voor en over homo's komen?

Om met andere homo's in contact te komen? Zij krijgen (bijna) allemaal met hetzelfde te maken. Uit de kast komen, de gevoelens die daar bij horen en dan de reactie van je omgeving op het homo zijn.

Beetje raar vind ik dat. Je hebt tegenwoordig ook speciale kroegen enzo voor homo's. Waar slaat dat op?

Omdat (minimaal) 90% van de mannen in gewone kroegen hetero zijn, in een homobar weet je tenminste dat degene die je probeert te versieren ook homo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Om met andere homo's in contact te komen? Zij krijgen (bijna) allemaal met hetzelfde te maken. Uit de kast komen, de gevoelens die daar bij horen en dan de reactie van je omgeving op het homo zijn.

Van mij mogen ze hier rustig uithuilen hoe zielig ze wel niet zijn. Dat niemand ze accepteert en dat het verschrikkelijk is om uit de kast te komen. Ik ga hier ook niet meer posten. Ik heb hopelijk duidelijk gemaakt waarom ik denk dat homo's niet geaccepteerd worden en als iemand het er niet mee eens is stuur maar een pb, of je post hier maar dan reageer ik niet.

Omdat (minimaal) 90% van de mannen in gewone kroegen hetero zijn, in een homobar weet je tenminste dat degene die je probeert te versieren ook homo is.

Misschien moeten ze eens stoppen met zichzelf zo buiten de samenleving te zetten en gewoon uitgaan in normale kroegen. Ze gaan uit in aparte kroegen, hebben hun eigen evenementen (gaypride etc.) en weet ik wat nog meer. En dan huilie huilie doen dat ze niet geaccepteerd worden door de samenleving. Joh, vind je dat gek? Als je je niet tussen de hetero's mengt word je nooit geaccepteerd.

Ik heb verder niets tegen homo's, zolang ze maar niet zielig gaan lopen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is goed dat je je zelf geuit hebt, je moet het eigenlijk ook nooit verbergen, maar sommige doen dat wel en dat is begrijpelijk als je ziet wat sommige mensen denken. Het is belachelijk dat de meeste er iets op hebben, want het is gewoon normaal, ik bedoel...zeg nou zelf watt als de wereld alleen maar vol met heteros zat, had saai geweest. Gewoon zijn wie je bent en voor nergens of niemand terug deinzen die er tegen is, want de gene die er meestal op tegen zijn, zijn het meestal zelf ook .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...