Jump to content

HoLeBi


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Sinds wanneer kan je kiezen wat je geaardheid is?

Homoseksualiteit is een keuze.

@Tom, ga je er ook proberen vanaf te komen? Ik heb gehoord dat wanneer je er eenmaal voor gekozen hebt het erg lastig kan zijn je keuze te veranderen. Het schijnt dat je de kerk je er goed mee kan helpen. En kwa moment bedoel ik, bij welke gebeurtenis dacht je, nu wil ik niet meer op vrouwen vallen maar op mannen?

Ho. Ik wou niet in dit topic reageren, maar nu ik deze onzin lees moet het wel. Je seksualiteit is geen keuze. Of je nou homoseksueel bent, heteroseksueel, aseksueel, biseksueel, het is niet je keuze. De één wordt verliefd op een lekker wijf, terwijl de ander juist op jongens valt. Of je valt nergens op. Of een combinatie van de eerste twee. Je zou een relatie kunnen hebben met de sekse waar je niet op bent, misschien zelfs seks. Maar verliefd zal je er niet op worden, en waarschijnlijk zal het echte geluk ook achterblijven...

Je kan er niet voor kiezen of je op vrouwen of mannen valt. Er zit geen knop naast je oor ofzo. Ook priesters hebben geen magische seksualiteit-verander powers. Ja, Tom heeft een vriendin gehad. Maar op zijn leeftijd weet je toch nog niet wat liefde is? Zelfs op zijn huidige leeftijd is het nog niet zeker, en het zou me ook vrij weinig verbazen als later blijkt dat hij biseksueel of "zelfs" hetero seksueel is.

Ik weet wel wat liefde is, hoor... Natuurlijk ben ik nog vrij jong om zéker te weten dat ik homo ben, maar ik zei al: ik voel niks meer voor meisjes. Ik vind meisjes nog wel aardig en mooi natuurlijk, maar ik vóel er gewoon niks meer voor...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    36

  • Grand Theft Auto TOM

    34

  • NickOwnage

    21

  • GolfG60

    15

Dat zeg ik niet... Ik begon meer te voelen voor jongens en niet meer voor meisjes. Het gaat helemaal niet om dat ene meisje, hoor. :puh: Maar ik laat het maar terzijde, aangezien ik het (blijkbaar) niet duidelijk genoeg uitleg...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Hoezo is het precies onnodig? Ondanks het feit dat het leven gewoon weer doorgaat? Ik bedoel, ik heb nergens een dergelijk topic kunnen vinden waar je er over mag praten zonder er commentaar op te krijgen... Het is natuurlijk maar even een opmerking, maar ik vind het toch raar dat er nog altijd commentaar is op het feit dat er een topic bij is gekomen. Maar toch merk ik dat dit topic zeer handig is, aangezien ik nogal wat negatieve reacties zie en daar kan dan mooi over worden gediscussiëerd. ^_^

Een discussie is zeker goed, daarvoor hebben we hier Opinie. Je zegt dat er geen topic was waarin GEEN commentaar werd gegeven. Discriminatie is onder andere tegen de wet en dus ook tegen de forumregels, dus wanneer dit gebeurt kan/moet je een crewlid inschakelen ;)

Maargoed, zou je bijvoorbeeld nog een relatie willen hebben met een meisje? Zou je er nog seks mee willen hebben? Of totaal niks?

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Ik wist eigenlijk helemaal niet dat je homo was Tom. Maar ik heb er wel respect voor dat je er zo voor uitkomt en dat je dit wil delen met de rest van het forum.

Ten tweede: Eigenlijk denk ik dat Tom wel oud genoeg is, uit m'n hoofd denk ik 13, 14? Hij is oud genoeg om te 'kiezen' waar hij op valt. Maar ik denk nu het zo lees, dat je het nog niet helemaal zeker bent of je wel 'helemaal' homo bent?

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Hoezo is het precies onnodig? Ondanks het feit dat het leven gewoon weer doorgaat? Ik bedoel, ik heb nergens een dergelijk topic kunnen vinden waar je er over mag praten zonder er commentaar op te krijgen... Het is natuurlijk maar even een opmerking, maar ik vind het toch raar dat er nog altijd commentaar is op het feit dat er een topic bij is gekomen. Maar toch merk ik dat dit topic zeer handig is, aangezien ik nogal wat negatieve reacties zie en daar kan dan mooi over worden gediscussiëerd. ^_^

Een discussie is zeker goed, daarvoor hebben we hier Opinie. Je zegt dat er geen topic was waarin GEEN commentaar werd gegeven. Discriminatie is onder andere tegen de wet en dus ook tegen de forumregels, dus wanneer dit gebeurt kan/moet je een crewlid inschakelen ;)

Maargoed, zou je bijvoorbeeld nog een relatie willen hebben met een meisje? Zou je er nog seks mee willen hebben? Of totaal niks?

Nope, ik zou geen relatie meer met een meisje willen en ook geen seks. Ik zeg niet gelijk 'totaal niks', maar ook weer niet dat ik nog iets met een meisjes zou willen (doen)... :puh: Totaal niks vind ik gewoon overdreven gezegd, vandaar... :puh:

@Hierboven: Dank je. :)

Veder nogmaals: ik kan natuurlijk niet 100% zeker zijn dat ik homo ben, want dat bestaat niet... Maar ik ben er zeer zeker van dat ik homo ben.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

14 en dan al zegge dat je homo bent......

misschien ga je de laatste tijd meer met jongens om dan met meisjes maar dat is ook logisch je bent nog maar 14

maarja ik ken je niet goed dus ja verder heb ik er niet veel over te zeggen

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Hoezo is het precies onnodig? Ondanks het feit dat het leven gewoon weer doorgaat? Ik bedoel, ik heb nergens een dergelijk topic kunnen vinden waar je er over mag praten zonder er commentaar op te krijgen... Het is natuurlijk maar even een opmerking, maar ik vind het toch raar dat er nog altijd commentaar is op het feit dat er een topic bij is gekomen. Maar toch merk ik dat dit topic zeer handig is, aangezien ik nogal wat negatieve reacties zie en daar kan dan mooi over worden gediscussiëerd. ^_^

Een discussie is zeker goed, daarvoor hebben we hier Opinie. Je zegt dat er geen topic was waarin GEEN commentaar werd gegeven. Discriminatie is onder andere tegen de wet en dus ook tegen de forumregels, dus wanneer dit gebeurt kan/moet je een crewlid inschakelen ;)

Maargoed, zou je bijvoorbeeld nog een relatie willen hebben met een meisje? Zou je er nog seks mee willen hebben? Of totaal niks?

Nope, ik zou geen relatie meer met een meisje willen en ook geen seks. Ik zeg niet gelijk 'totaal niks', maar ook weer niet dat ik nog iets met een meisjes zou willen (doen)... :puh: Totaal niks vind ik gewoon overdreven gezegd, vandaar... :puh:

Het kan ook zijn dat je biseksueel bent, want biseksuelen hebben de ene periode gevoelens voor meiden en een andere periode voor jongens.

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Hoezo is het precies onnodig? Ondanks het feit dat het leven gewoon weer doorgaat? Ik bedoel, ik heb nergens een dergelijk topic kunnen vinden waar je er over mag praten zonder er commentaar op te krijgen... Het is natuurlijk maar even een opmerking, maar ik vind het toch raar dat er nog altijd commentaar is op het feit dat er een topic bij is gekomen. Maar toch merk ik dat dit topic zeer handig is, aangezien ik nogal wat negatieve reacties zie en daar kan dan mooi over worden gediscussiëerd. ^_^

Een discussie is zeker goed, daarvoor hebben we hier Opinie. Je zegt dat er geen topic was waarin GEEN commentaar werd gegeven. Discriminatie is onder andere tegen de wet en dus ook tegen de forumregels, dus wanneer dit gebeurt kan/moet je een crewlid inschakelen ;)

Maargoed, zou je bijvoorbeeld nog een relatie willen hebben met een meisje? Zou je er nog seks mee willen hebben? Of totaal niks?

Nope, ik zou geen relatie meer met een meisje willen en ook geen seks. Ik zeg niet gelijk 'totaal niks', maar ook weer niet dat ik nog iets met een meisjes zou willen (doen)... :puh: Totaal niks vind ik gewoon overdreven gezegd, vandaar... :puh:

Het kan ook zijn dat je biseksueel bent, want biseksuelen hebben de ene periode gevoelens voor meiden en een andere periode voor jongens.

Nee, dat heb ik dus niet... Even nogmaals voor degenen die maar blijven volhouden dat ik waarschijnlijk toch nog op meisjes val of iets in die richting: nee... Ik ben gewoon homo en accepteer dit. Ik snap natuurlijk best dat anderen kunnen denken dat er bij mij toch nog érgens een gevoel voor meisjes is, en dat wil ik zelf ook wel geloven, maar ik ben blij om homo te zijn. Niet hyper ofzo, maar blij dat ik het na een hele tijd nadenken tóch geaccepteerd hebt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

14 en dan al zegge dat je homo bent......

misschien ga je de laatste tijd meer met jongens om dan met meisjes maar dat is ook logisch je bent nog maar 14

maarja ik ken je niet goed dus ja verder heb ik er niet veel over te zeggen

Heb je weer wat gelezen en in eigen woorden getypt, jong.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij doelde ook niet op jou, neem ik aan. :puh: Althans, jij accepteert het gewoon en zeurt er verder niet over. :tu:

@Hieronder: Nogmaals (wat ik al zo vaak moet zeggen): ik geef toe dat ik wat jong ben om het echt zéker te weten, maar de leeftijd vind ik (zelf) niet uit maken...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

14 en dan al zegge dat je homo bent......

misschien ga je de laatste tijd meer met jongens om dan met meisjes maar dat is ook logisch je bent nog maar 14

maarja ik ken je niet goed dus ja verder heb ik er niet veel over te zeggen

Heb je weer wat gelezen en in eigen woorden getypt, jong.

wat nou gelezen Nick maarja ik ga niet in op zielige reacties.

ik zeg alleen dat het wat te jong is om te zegge dat je homo bent

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...