Jump to content

HoLeBi


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Waarom moet er eigenlijk een topic voor en over homo's komen? Beetje raar vind ik dat. Je hebt tegenwoordig ook speciale kroegen enzo voor homo's. Waar slaat dat op? Ik ga toch ook geen topic voor hetero's openen, of een kroeg voor hetero's. Waarom moeten homo's zichzelf altijd zo apart zetten?

Omdat Hetero zijn "normaal" is voor de meeste van ons. Dus hoeft het niet. Homo's willen graag een plek voor zichzelf. Laat ze! Net of wij er minder van worden.

En dan komt er een club of wat dan ook wat niet voor homo's is en dan is het plots discriminerend...

Hetero's mogen in een homobar...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    36

  • Grand Theft Auto TOM

    34

  • NickOwnage

    21

  • GolfG60

    15

Wat ik eerlijk gezegd een beetje vreemd vind, Tom, dat je op het forum bekend maakt dat je homo bent? Ik bedoel; voor mij maakt dat geen verschil en mogelijk dat enkelen je anders gaan behandelen.

Nou, daar was dit topic ook niet voor bedoeld... emo.gif Het ging erom dat homo's, lesbi's en bi's hier konden posten zonder commentaar van anderen, maar uiteindelijk draait het ook om het feit dat ik heb verteld dat ik homo ben, gezien de complimenten en respect die ik van leden heb gekregen. puh2.gif

Daarom krijg je ook respect van mij.

Wat zou ik tegen homo's moeten hebben.

Ze hebben mij nog nooit wat aan gedaan en het zijn hele leuke mensenthumbsup2.gif

Kvind het goed dat je voor jezelf opkomt, en je jezelf accepteert.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, mijn ouders en zus doen wel anders tegen me, maar niet negatief. Integendeel zelfs. :puh: Mijn zus vind het wel leuk om met mij over jongens te praten, bijvoorbeeld. :puh:

Hoe doen je ouders dan precies, als ik vragen mag?

Nou, toen ze het net een dag wisten, was er op een gegeven moment een programma op TV over kleding van strippers (vrouwen) en toen kwam mijn vader met de opmerking van "Jij houdt niet van meisjes, hé? Je hebt liever jongens". :puh: Ik vind het wel leuk als er zulke opmerkingen over worden gemaakt. :puh:

Het is niet meer dan normaal dat je met grapjes over eigenschappen kan leven; als men grapjes maakt over mijn bierbuik lach ik ook vrolijk mee :) . Wij maken ook grapjes richting Joost (de homo uit onze vriendengroep) zoals; ''Is dat lekkerding daar niks voor jou?''. Waarna 'ie vaak na een poosje dezelfde grap maakt maar dan met een kerel richting ons :puh: .

Wat ik eerlijk gezegd een beetje vreemd vind, Tom, dat je op het forum bekend maakt dat je homo bent? Ik bedoel; voor mij maakt dat geen verschil en mogelijk dat enkelen je anders gaan behandelen.

Nou, daar was dit topic ook niet voor bedoeld... :7 Het ging erom dat homo's, lesbi's en bi's hier konden posten zonder commentaar van anderen, maar uiteindelijk draait het ook om het feit dat ik heb verteld dat ik homo ben, gezien de complimenten en respect die ik van leden heb gekregen. :puh:

Je verdient naar mijn mening niet meer of minder respect dan ieder ander vanwege je homoseksualiteit. Begrijp me niet verkeerd; ik wil geen homo's discrimineren, maar ze daarentegen ook niet op een voetstuk plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet er eigenlijk een topic voor en over homo's komen? Beetje raar vind ik dat. Je hebt tegenwoordig ook speciale kroegen enzo voor homo's. Waar slaat dat op? Ik ga toch ook geen topic voor hetero's openen, of een kroeg voor hetero's. Waarom moeten homo's zichzelf altijd zo apart zetten?

Omdat Hetero zijn "normaal" is voor de meeste van ons. Dus hoeft het niet. Homo's willen graag een plek voor zichzelf. Laat ze! Net of wij er minder van worden.

En dan komt er een club of wat dan ook wat niet voor homo's is en dan is het plots discriminerend...

Hetero's mogen in een homobar...

Zeg ik dan dat dat niet mag? Een homobar is voor homo's dat zegt de naam al, dat hetero's er wel/niet mogen komen maakt niet uit. Als er een heterobar komt dan is zoiets plots discriminerend, ookal mogen homo's gewoon naar binnen

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een heterobar komt dan is zoiets plots discriminerend, ookal mogen homo's gewoon naar binnen

Heb je daar een voorbeeldgeval van, of loop je maar gewoon lukraak dingen te roepen? Ik denk dat laatste, maar wellicht heb je toch een mooi bronnetje en kun je dit 'feit' ook onderbouwen met échte feiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens nog eventjes iets anders; mogen homoseksuelen in Nederland eigenlijk het leger in?

Wat is dit nou weer voor kut vraag?

Als hij dat niet weet, waarom is het dan een kut vraag?

Dotz@ Ja die mogen het leger in.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste wil ik beginnen met zeggen dat ik helemaal niets tegen homo's heb, ik zie ze als gelijken met dezelfde rechten, dezelfde wensen en op veel vlakken dezelfde dingen, maar alleen een andere voorkeur voor een relatie. Toch vind ik dat sommige homo's (niet allemaal dus) zich te veel aanstellen. Speciale homo bars vind ik eigenlijk al niet kunnen, waarom moeten homo's een aparte bar hebben, waarom kunnen deze niet gewoon gezellig bij ons in de kroeg komen te staan? Agreed, ze zullen gemiddeld iets langer moeten zoeken tot er een andere homo is. Maar als ze zichzelf buiten gaan sluiten met aparte bars, aparte ontmoetingsplaatsen en aparte 'dating' sites, dan vraag ik me toch echt af waarom? Waarom kunnen ze niet, als voorbeeld, in een gewone kroeg zeggen dat ze homo zijn? Bang dat ze worden weggejoeld? Dat heb je dan aan die echte nichten (niets persoonlijks?) te danken, die heel verwijfd praten, die zeggen dat je leuke kleert'TJES' aanhebt enzoverder.

Dan een eerder genoemd voorbeeld, iets met de 'auto rai voor auto liefhebbrs' en meerdere hiervan. Het verschil is dat de auto rai en al die andere evenementen zich beperken tot één gebouw, waar je dus niet centraal in komt te staan wanneer je als niets vermoedelijke toerist even centraal Amsterdam in wilt om boodschappen te doen. Daar onderscheid de, in dit geval, gaypride met de Ray zich van.

@Hieronder: Nogmaals (wat ik al zo vaak moet zeggen): ik geef toe dat ik wat jong ben om het echt zéker te weten, maar de leeftijd vind ik (zelf) niet uit maken...

Nu wil ik je niet de grond in stampen, discrimineren of andere dingen naar je toe gooien, maar dit soort reacties komen (in mijn ogen iig) gewoon onzeker over, ofzo je nog een discussie met jezelf aan het houden bent over het feit of je nou homo bent of niet. In mijn ogen is het dan ook heel simpel, je bent of hetero, of homo of biseksueel, maar er tussen in wankelen kan je niet. Natuurlijk zijn er fases waar je nog twijfelt, maar hou het dan alsjeblieft voor jezelf, als je uiteindelijk de discussie met jezelf hebt afgerond en je weet het, zeg dan van; 'Ik BEN homo, ik BEN hetero of ik BEN bi', maar niet van;'Volgens mij benik homo, hetero of bi'. Dit geld niet alleen op dit vlak, maar op meerdere terreinen, soort van levensles.

Want je kan het ook omdraaien, namelijk: Hoe weet jij zeker dat je hetero bent? ^_^

Op precies dezelfde manier hoe je weet dat je homo bent. Waarom zou het verschillen? Zouden homo's elitair zijn in het kiezen van hun relatie? Zouden homo's een betere smaak, mening of keuze hebben? Waarom zou dit überhaupt verschillen met elkaar? Je valt ergens op of je valt niet ergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel, negen van de tien homo's hebben een hekel aan de gaypride. Vooral omdat het imago van homo's flink onderuit word gehaald met een dergelijke parade waar homo's zichzelf voor lul zetten vind ik. Bovendien komen daar meer hetero's dan homo's kijken omdat het wel gewoon een gezellig feest schijnt te zijn, ook voor hetero's.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Let wel, negen van de tien homo's hebben een hekel aan de gaypride. Vooral omdat het imago van homo's flink onderuit word gehaald met een dergelijke parade waar homo's zichzelf voor lul zetten vind ik. Bovendien komen daar meer hetero's dan homo's kijken omdat het wel gewoon een gezellig feest schijnt te zijn, ook voor hetero's.

Bewezen of speculatie?

Link to comment
Delen op andere websites

Let wel, negen van de tien homo's hebben een hekel aan de gaypride. Vooral omdat het imago van homo's flink onderuit word gehaald met een dergelijke parade waar homo's zichzelf voor lul zetten vind ik. Bovendien komen daar meer hetero's dan homo's kijken omdat het wel gewoon een gezellig feest schijnt te zijn, ook voor hetero's.

Gay-Pride is begonnen als feest voor Homo's maar later deden er steeds meer Hetero's mee die voor 1 dag ook gewoon ouwehoeren met jongens. Niks mis mee :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...