Jump to content

HoLeBi


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    36

  • Grand Theft Auto TOM

    34

  • NickOwnage

    21

  • GolfG60

    15

Het is niet meer dan normaal dat je met grapjes over eigenschappen kan leven; als men grapjes maakt over mijn bierbuik lach ik ook vrolijk mee :) . Wij maken ook grapjes richting Joost (de homo uit onze vriendengroep) zoals; ''Is dat lekkerding daar niks voor jou?''. Waarna 'ie vaak na een poosje dezelfde grap maakt maar dan met een kerel richting ons :puh: .

Om zoiets kan ik ook wel lachen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever dat men scheld met homo/gay, dan met een of andere ziekte. Met homo word ook niet specifiek bedoeld dat je homo bent, want hetero's worden er ook mee uitgescholden. Je moet je er ook niks van aantrekken. Tenzij het erg persoonlijk word. Maar gewoon, onder vrienden homo gebruiken als scheldwoord vind ik echt wel kunnen. Liever dan het K woord bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens nog eventjes iets anders; mogen homoseksuelen in Nederland eigenlijk het leger in?

Wat is dit nou weer voor kut vraag?

Om welke reden zou dit een kutvraag zijn :S ?

>>> Door NandroDavids: Flitskikker heeft hem al terechtgewezen, dus laat maar rusten...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Kennelijk heeft Nick dus nog nooit gehoord van het Don't ask don't tell verhaal in Amerika. Overigens mag je daar als homo zijnde gerust het leger in gaan, alleen mag je er niet over uitkomen. Vraag me ook af waarom je ze dat zou willen doen, je gaat naar Afghanistan om je land te beschermen of whatever, niet om naar een lokale gaybar te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever dat men scheld met homo/gay, dan met een of andere ziekte. Met homo word ook niet specifiek bedoeld dat je homo bent, want hetero's worden er ook mee uitgescholden. Je moet je er ook niks van aantrekken. Tenzij het erg persoonlijk word. Maar gewoon, onder vrienden homo gebruiken als scheldwoord vind ik echt wel kunnen.

En met kanker e.d. bedoel je wel de ziekte?

Liever dan het K woord bijvoorbeeld.

Ja kan gerust kanker zeggen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gewoon gebaseerd op eigen mening en van horen zeggen. Ik ken maar weinig homo's, wat zeg ik, ik ken geen homo's die de gaypride leuk vind.

Ter informatie, er vaart ook een hetero boot mee met hetero's. ^_^

Toch wil ik een klein bronnetje zien waar je bewijst dat 9/10 homo's een hekel aan de Gaypride hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gewoon gebaseerd op eigen mening en van horen zeggen. Ik ken maar weinig homo's, wat zeg ik, ik ken geen homo's die de gaypride leuk vind.

Ter informatie, er vaart ook een hetero boot mee met hetero's. ^_^

Toch wil ik een klein bronnetje zien waar je bewijst dat 9/10 homo's een hekel aan de Gaypride hebben.

ja ik dat wil ik ook wel weten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen bron daarvan. Ik weet gewoon van andere homo's en bi's die ik ken dat zij allemaal tegen de gaypride zijn, net als ik. Van hun en mij hoeft allemaal niet zo overdreven. Er is maar een beperkt groepje van de homoseksuelen die graag op een overdreven nichterige wijze hun geaardheid prijsgeven. Moeten hun gewoon doen, maar van vele andere hoeft het niet, óf niet zo overdreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...