Jump to content

HoLeBi


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    36

  • Grand Theft Auto TOM

    34

  • NickOwnage

    21

  • GolfG60

    15

MegaPilot, ik vind het leuk hoor dat je ook komt kijken. Maar zorg dan dat je in ieder geval weet dat Nederland een land is en geen stad... :7

Die cijfers komen uit Amsterdam, hoofdstad en dus maatstaaf voor Nederland.

Onzin, als je de cijfers van Brussel neemt als maatstaf voor België, dan concludeer je dat het in de Tweede Wereldoorlog beter leven was. In Amsterdam is er ook meer criminaliteit, net als in Brussel. Die steden kunnen dus echt niet dienen als maatstaf.

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, ik vind het leuk hoor dat je ook komt kijken. Maar zorg dan dat je in ieder geval weet dat Nederland een land is en geen stad... :7

Die cijfers komen uit Amsterdam, hoofdstad en dus maatstaaf voor Nederland.

Onzin, als je de cijfers van Brussel neemt als maatstaf voor België, dan concludeer je dat het in de Tweede Wereldoorlog beter leven was. In Amsterdam is er ook meer criminaliteit, net als in Brussel. Die steden kunnen dus echt niet dienen als maatstaf.

In België is het nog moeilijker vanwege de Vlamingen en de Walen en dan nog de Duitstaligen ergens. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar sowieso, is het theoretisch niet juist om dat te doen. In steden is altijd al meer criminaliteit, en sowieso is één stad niet representatief voor het hele land. Nog afgezien van dat die cijfers relatief niets zeggen, zoals Nandro al zei.

Natuurlijk is er geweld tegen homo's, dat zou niemand ontkennen. Maar al zeg je dat het met 6% gestegen is, dan nog zegt mij dat niet veel. 6% op? 5? Dan is het nog niet veel. Daarbuiten moet je ook allerlei factoren meenemen, bijvoorbeeld: zijn er soms veel meer homo's uit de kast gekomen? Als er eerst 10 homo's waren, en nu 100, dan is 6% toename niet eens zo heel veel (relatief gezien). Zo zijn er nog veel meer voorbeelden te bedenken. Ik neem daarom dat soort cijfers vaak met een korreltje zout, je kunt er geen conclusies aan verbinden omdat je veels te weinig feiten hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar sowieso, is het theoretisch niet juist om dat te doen. In steden is altijd al meer criminaliteit, en sowieso is één stad niet representatief voor het hele land. Nog afgezien van dat die cijfers relatief niets zeggen, zoals Nandro al zei.

Natuurlijk is er geweld tegen homo's, dat zou niemand ontkennen. Maar al zeg je dat het met 6% gestegen is, dan nog zegt mij dat niet veel. 6% op? 5? Dan is het nog niet veel. Daarbuiten moet je ook allerlei factoren meenemen, bijvoorbeeld: zijn er soms veel meer homo's uit de kast gekomen? Als er eerst 10 homo's waren, en nu 100, dan is 6% toename niet eens zo heel veel (relatief gezien). Zo zijn er nog veel meer voorbeelden te bedenken. Ik neem daarom dat soort cijfers vaak met een korreltje zout, je kunt er geen conclusies aan verbinden omdat je veels te weinig feiten hebt.

Elke keer als er iemand in elkaar geslagen wordt is dat er 1 teveel. Niks 'relatiefs' aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer als er iemand in elkaar geslagen wordt is dat er 1 teveel. Niks 'relatiefs' aan.

Tuurlijk is er wel wat relatiefs aan. En ik zal niet ontkennen dat elke teveel is. Maar hoe kan je ergens conclusies aan verbinden zonder de gehele cijfers te weten? Iemand anders wordt in elkaar geslagen omdat die een bril heeft, te dik is of van buitenlandse afkomst. Keur ik dat goed? Absoluut niet, dat zeg ik ook nergens. Maar je kan nergens conclusies aan verbinden zonder te weten wat de volledige feiten zijn. Althans, je kunt uiteraard zeggen "dat is teveel", maar niet doortrekken naar een groter geheel.

Link to comment
Delen op andere websites

Achja. Dit zijn gewoon discussie's zonder einde.

Mee eens..

Maar sowieso, is het theoretisch niet juist om dat te doen. In steden is altijd al meer criminaliteit, en sowieso is één stad niet representatief voor het hele land. Nog afgezien van dat die cijfers relatief niets zeggen, zoals Nandro al zei.

Natuurlijk is er geweld tegen homo's, dat zou niemand ontkennen. Maar al zeg je dat het met 6% gestegen is, dan nog zegt mij dat niet veel. 6% op? 5? Dan is het nog niet veel. Daarbuiten moet je ook allerlei factoren meenemen, bijvoorbeeld: zijn er soms veel meer homo's uit de kast gekomen? Als er eerst 10 homo's waren, en nu 100, dan is 6% toename niet eens zo heel veel (relatief gezien). Zo zijn er nog veel meer voorbeelden te bedenken. Ik neem daarom dat soort cijfers vaak met een korreltje zout, je kunt er geen conclusies aan verbinden omdat je veels te weinig feiten hebt.

Elke keer als er iemand in elkaar geslagen wordt is dat er 1 teveel. Niks 'relatiefs' aan.

''Diepe Zucht..''

Als je iemand in elkaar slaat, zit er dan verschil tussen het in elkaar slaan van een hetero en een homo? Je kunt toch ook iemand in elkaar slaan zonder op de hoogte te zijn van de seksuele aard van deze persoon?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af wie hier post, allemaal HoLeBi is.

In de ondertitel staat: speciaal voor Homo's, Lesbi's en Bi's. We discussiëren alleen maar.

Het is al tien keer gezegd dat de ondertitel een beetje ongelukkig gekozen is en dat dit gewoon een discussieplatform is over homo- en biseksualiteit. Maar goed, je kon blijkbaar de onweerstaanbare drang om (weer) de wijsneus uit te hangen niet weerstaan.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af wie hier post, allemaal HoLeBi is.

In de ondertitel staat: speciaal voor Homo's, Lesbi's en Bi's. We discussiëren alleen maar.

Het is al tien keer gezegd dat de ondertitel een beetje ongelukkig gekozen is en dat dit gewoon een discussieplatform is over homo- en biseksualiteit. Maar goed, je kon blijkbaar de onweerstaanbare drang om (weer) de wijsneus uit te hangen niet weerstaan.

Goh hahaha ik lag me helemaal kapot. T viel gewoon op wijsneus :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Goh hahaha ik lag me helemaal kapot. T viel gewoon op wijsneus :duh:

Dan heb je waarschijnlijk een probleem met je internetverbinding, je belt het best met je provider.

--

Het valt me gewoon op dat veel leden gewoon even een topic komen binnenstormen en iets zeggen midden in een discussie, zonder dat ze ook maar naar de berichten van de anderen kijken. Dan moet hetzelfde ook niet tien keer herhaald worden

On-topic: misschien moet je je ook eens afvragen of die homo's in elkaar geslagen worden omwille van hun homoseksualiteit, of dat het er in die bepaalde situatie niks toe deed en de 'tegenpartij' het zelfs niet wist.

Link to comment
Delen op andere websites

Goh hahaha ik lag me helemaal kapot. T viel gewoon op wijsneus :duh:

Dan heb je waarschijnlijk een probleem met je internetverbinding, je belt het best met je provider.

--

Het valt me gewoon op dat veel leden gewoon even een topic komen binnenstormen en iets zeggen midden in een discussie, zonder dat ze ook maar naar de berichten van de anderen kijken. Dan moet hetzelfde ook niet tien keer herhaald worden

moet de hoofdpost dan niet veranderd worden?

het lijkt me een beetje van de gekke te verwachten dat iemand eerst de posts moet gaan doorlezen om uit te zoeken wat het doel van dit topic is :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoofdpost is slechts om het onderwerp aan te halen met (eventueel) de achtergrond van dat onderwerp. De discussie door de rest van het topic wordt niet alleen door de topicstarter gevoerd. Hij hoeft ook niet te notuleren of iets dergelijks, het is een discussie en geen vergadering. Lijkt me tamelijk onzin om daarop de beginpost iedere keer aan te passen. Als twee van je vrienden een discussie voeren en jij komt erbij en het is je maar half duidelijk waar ze het over hebben (alleen laatste zin hoor je, of laatste paar zinnen), zit je er dan ook gelijk met je mening bovenop, of vraag je even om wat meer uitleg van beiden heren?

Al kan ik me wel voorstellen dat je geen zin hebt om 14 pagina's door te lezen. Dan moet je twee dingen in ogenschouw nemen: je gooit niet vanuit het niets een mening (want als er een discussie gevoerd wordt en iemand die totaal niet op die discussie reageert post tussendoor, dan verpest je de hele discussie) en als je wil posten, lees dan de laatste (pak hem beet) 2 pagina's van het topic door, of langer als dat specifieke discussiepunt al lang bediscussieerd wordt.

Nu graag ontopic. :)

Link to comment
Delen op andere websites

On-topic: misschien moet je je ook eens afvragen of die homo's in elkaar geslagen worden omwille van hun homoseksualiteit, of dat het er in die bepaalde situatie niks toe deed en de 'tegenpartij' het zelfs niet wist.

Vaak is het wel omwille van hun homoseksualiteit, gewoon omdat ze samen even elkaar een afscheidszoen geven. Of hand in hand over het strand lopen, of samen zitten in de kroeg. Dat soort akkefietjes zijn dagelijks dingen die het voor een homoseksueel iemand moeilijk maken. De ene maakt er namelijk een gemene opmerkingen over, en die andere die ramt er bovenop. Realiseren jullie je dat ook wel? Dat het niet altijd alleen fysiek geweld is, maar dat je vaak gewoon helemaal kapot wordt gemaakt van binnen door sommige mensen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...