Jump to content

HoLeBi


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Helemaal met Dutchy eens. Er zijn ook geen parades voor bejaarden, gehandicapten, Marokkanen, Turken, Joden en al die tig andere subculturen / minderheden in Nederland. Al die minderheden gaan gewoon gezellig met de massa naar de gangbare festivals.. Waarom moet er dan wel een gay parade zijn? Als je geaccepteerd wil worden in de maatschappij moet je je vooral niet op zo'n ontzettend overdreven manier gaan onderscheiden. Iedere groep in Nederland heeft recht op zijn eigen identiteit, maar dat wil niet zeggen dat je anderen daar structureel mee moet confronteren, dan ben je gewoon vervelend bezig en moet je niet raar kijken als anderen dat niet appreciëren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    36

  • Grand Theft Auto TOM

    34

  • NickOwnage

    21

  • GolfG60

    15

Misschien komt dat ook omdat al die groepen ook niet het initiatief nemen om zoiets te organiseren? Als je zoiets wilt organiseren, waarom dan niet? Je bent als holebi dan nog niet verplicht om het mee te organiseren of er zelfs aan mee te doen? Ze kiezen er toch zelf voor om dat te organiseren? Net zoals de andere groepen kiezen om dat niet te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal met Dutchy eens. Er zijn ook geen parades voor bejaarden, gehandicapten, Marokkanen, Turken, Joden en al die tig andere subculturen / minderheden in Nederland. Al die minderheden gaan gewoon gezellig met de massa naar de gangbare festivals.. Waarom moet er dan wel een gay parade zijn? Als je geaccepteerd wil worden in de maatschappij moet je je vooral niet op zo'n ontzettend overdreven manier gaan onderscheiden. Iedere groep in Nederland heeft recht op zijn eigen identiteit, maar dat wil niet zeggen dat je anderen daar structureel mee moet confronteren, dan ben je gewoon vervelend bezig en moet je niet raar kijken als anderen dat niet appreciëren.

Wat je nu zegt is niet waar. Marokkanen hebben alles. Marokkaanse winkels, Marokkaanse kroegen, hele gebedshuizen worden voor die mensen gebouwd. Marokkanen hebben zelfs hun eigen feestmaand, beter bekend als de ramadan, en dan ook nog Suikerfeest. Maar daar over hoor je niemand klagen, dat is allemaal wel goed. Hele schapen met halal vlees zijn er nu in elke Albert Heijn te vinden, speciaal voor hun, omdat hun geen "onrein" vlees eten. Voor Turken idem dito. Je komt steeds vaker een turkse broodjeszaak of belhuis tegen in de binnenstad. Of wat niet te denken van de NMO op de TV? Maar goed, ook dat mag allemaal. Ik heb er geen problemen mee.

Ook voor joden zijn er synagogen en andere huizen gebouwd, zoals Joodse scholen. Prima hoor, ik vind het echt niet erg. Maar als de homoseksuele medemens dan een kroeg voor zichzelf willen of ook eens zin hebben in een feestje, één keer per jaar, op een zaterdagmiddag, plaatsen zij zichzelf ineens buiten de samenleving. Beetje cru, nietwaar?

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal met Dutchy eens. Er zijn ook geen parades voor bejaarden, gehandicapten, Marokkanen, Turken, Joden en al die tig andere subculturen / minderheden in Nederland. Al die minderheden gaan gewoon gezellig met de massa naar de gangbare festivals.. Waarom moet er dan wel een gay parade zijn? Als je geaccepteerd wil worden in de maatschappij moet je je vooral niet op zo'n ontzettend overdreven manier gaan onderscheiden. Iedere groep in Nederland heeft recht op zijn eigen identiteit, maar dat wil niet zeggen dat je anderen daar structureel mee moet confronteren, dan ben je gewoon vervelend bezig en moet je niet raar kijken als anderen dat niet appreciëren.

Wat je nu zegt is niet waar. Marokkanen hebben alles. Marokkaanse winkels, Marokkaanse kroegen, hele gebedshuizen worden voor die mensen gebouwd. Marokkanen hebben zelfs hun eigen feestmaand, beter bekend als de ramadan, en dan ook nog Suikerfeest. Maar daar over hoor je niemand klagen, dat is allemaal wel goed. Hele schapen met halal vlees zijn er nu in elke Albert Heijn te vinden, speciaal voor hun, omdat hun geen "onrein" vlees eten. Voor Turken idem dito. Je komt steeds vaker een turkse broodjeszaak of belhuis tegen in de binnenstad. Of wat niet te denken van de NMO op de TV? Maar goed, ook dat mag allemaal. Ik heb er geen problemen mee.

Ook voor joden zijn er synagogen en andere huizen gebouwd, zoals Joodse scholen. Prima hoor, ik vind het echt niet erg. Maar als de homoseksuele medemens dan een kroeg voor zichzelf willen of ook eens zin hebben in een feestje, één keer per jaar, op een zaterdagmiddag, plaatsen zij zichzelf ineens buiten de samenleving. Beetje cru, nietwaar?

Wat jij zegt is niet waar. Marrokaanse winkels zijn uit eigen zak gefinancierd, Marrokaanse kroegen idem dito, gebedshuizen weet ik dan zo niet, maar dat is iniedergeval niet openbaar op straat. Die gay parade is openbaar, wil ik toevallig net op die dag naar Amsterdam gaan, zie ik die mensen met hun strakke leren broekies lopen. Daar kan ik niet voor kiezen, aangezien die het hele centrum innemen. Als ik geen trek heb in Marokkanen (joden idem dito), zorg ik gewoon dat ik niet een Marokkaanse winkel/gebedshuis/kroeg binnenloop. Bij de gayparade heb ik geen keus, daar MOET ik er wel naar kijken. Gay kroegen heb ik niks op tegen, die mijd ik ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn dan nog 364 dagen over om naar Amsterdam te gaan. Veel plezier hé! :cya:

Overigens zijn die homo kroegen en de gay pride vast ook gewoon eigen ondernemingen en organisaties. Dus ook dat word niet gefinancierd door de overheid.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Homo's uit Nederland zijn ook gewoon doodnormale Hollanders, ze hebben alleen een andere voorkeur wat betreft het geslacht. Niets mis mee toch? Je moet gewoon jezelf zijn, ongetwijfeld of je nu meer op mannen valt of niet. Ik denk dat iedereen wel ervaring wil opdoen met een ander geslacht, alleen durven sommige mensen het niet toe te geven. Ik zelf zou ook wel bepaalde ervaringen willen meemaken (ook al is het alleen puur uit nieuwsgierigheid), maar toch zou ik maar al te graag een toekomst willen opbouwen met een vrouw en gezin.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen, ze gaan hun gang maar. Maar dan moeten ze niet klagen dat ze anders behandeld worden, want mensen die zich anders gedragen worden ook anders behandeld.

Maar niet iedere homo doet mee aan de gaypride, maar nu behandel jij ze wel als een.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen, ze gaan hun gang maar. Maar dan moeten ze niet klagen dat ze anders behandeld worden, want mensen die zich anders gedragen worden ook anders behandeld.

Maar niet iedere homo doet mee aan de gaypride, maar nu behandel jij ze wel als een.

Ach, alle homo's, lesbi's en bi's, da's toch één pot (Haha, hij zegt pot :schater:) nat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, alle homo's, lesbi's en bi's, da's toch één pot (Haha, hij zegt pot :schater:) nat.

Het is dat er geen award is voor een failpost, anders had je nu een nominatie aan je broek gekregen.

@Pwned; tsja, zo gaat dat gewoon. I blame media. In de media worden de homo's afgeschildert als mensen die zo op de gaypride staan. Veel Nederlanders (waaronder ik) denken bijvoorbeeld dat Marokkanen alleen maar kunnen stelen en het begrip werken niet kennen, wat door een groot deel van de media komt. "Het slachtoffer, van Nederlandse afkomst, werd waarschijnlijk gestoken door een groepje Marokkaanse jongeren..."

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...