Jump to content

HoLeBi


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

naja, redelijk normaal geworden is het gelukkig niet ( zie jij veel mensen van 70 met mensen van 25 ? , ikke niet )

ik moet wel zeggen dat ik het niet erg vind, maar wel erg apart (het kon wel haar opa wezen :puh:).

.

Nou, het komt steeds vaker en vaker voor, zag laats aan nog een meid van +/- 25 met een opa hand in hand lopen.

Soms erg zonde hoor, zijn vaak leuke dames die dat doen :duh:

En zoals de meeste zeggen, niet met iemand gaan/seks hebben/etc. die je kind zou kunnen zijn. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    36

  • Grand Theft Auto TOM

    34

  • NickOwnage

    21

  • GolfG60

    15

naja, redelijk normaal geworden is het gelukkig niet ( zie jij veel mensen van 70 met mensen van 25 ? , ikke niet )

ik moet wel zeggen dat ik het niet erg vind, maar wel erg apart (het kon wel haar opa wezen :puh:).

.

Nou, het komt steeds vaker en vaker voor, zag laats aan nog een meid van +/- 25 met een opa hand in hand lopen.

Soms erg zonde hoor, zijn vaak leuke dames die dat doen :duh:

En zoals de meeste zeggen, niet met iemand gaan/seks hebben/etc. die je kind zou kunnen zijn. :schater:

Draait wss allemaal om geld? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, laat ik eens een leuke stelling opgooien dan. Altijd lachen, beetje iets om echt over te debatteren. ^_^

Heel simpel: Vind jij dat homo's en lesbi's hand-in-hand over straat mogen lopen? Motiveer je antwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die homo`s van onze leeftijd kent, waarbij het lijkt alsof een van de redenen dat ze zeggen dat ze homo zijn is omdat ze dan ongestoord vrouwen kunnen aanraken op bepaalde plaatsen, waar een hetero man gelijk een bitch-slap voor zou krijgen? Ken er bijvoorbeeld zo al een paar die bij het 'terug poken' dat gerust doen tegen de voorgevel van `n meid... Maar een homo mag dat kennelijk...

Viel me toevallig op laatst, en realiseerde me dat andere homo`s die ik ken dat ook doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die homo`s van onze leeftijd kent, waarbij het lijkt alsof een van de redenen dat ze zeggen dat ze homo zijn is omdat ze dan ongestoord vrouwen kunnen aanraken op bepaalde plaatsen, waar een hetero man gelijk een bitch-slap voor zou krijgen? Ken er bijvoorbeeld zo al een paar die bij het 'terug poken' dat gerust doen tegen de voorgevel van `n meid... Maar een homo mag dat kennelijk...

Viel me toevallig op laatst, en realiseerde me dat andere homo`s die ik ken dat ook doen...

Hmm, ik weet niet wat voor homo's dat zijn maar ik heb dat nooit gedaan/gezien ofzo. Lijkt mij ook niet dat een homo graag aan vrouwelijke borsten zit, 't zijn immers niet voor niets homo's.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

De zoon van een vriendin van mijn moeder is bi-seksueel en hij heeft op dit moment met een jongen.

ik ken iemand, die was getrouwd en had 2 kinderen, en pas later is diegene met een vrouw gegaan en gescheiden ( een vrouw )

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die homo`s van onze leeftijd kent, waarbij het lijkt alsof een van de redenen dat ze zeggen dat ze homo zijn is omdat ze dan ongestoord vrouwen kunnen aanraken op bepaalde plaatsen, waar een hetero man gelijk een bitch-slap voor zou krijgen? Ken er bijvoorbeeld zo al een paar die bij het 'terug poken' dat gerust doen tegen de voorgevel van `n meid... Maar een homo mag dat kennelijk...

Viel me toevallig op laatst, en realiseerde me dat andere homo`s die ik ken dat ook doen...

Hmm, ik weet niet wat voor homo's dat zijn maar ik heb dat nooit gedaan/gezien ofzo. Lijkt mij ook niet dat een homo graag aan vrouwelijke borsten zit, 't zijn immers niet voor niets homo's.

Nja, het is wel algemeen bekend dat je meestal closer bent met meisjes. Want waarom zou een meisje zich niet omkleden bij homo, het boeit hem toch niks?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vaak zo dat een homo veel vrouwelijke vriendinnen heeft en daar inderdaad redelijk close mee zijn. Ik herken het zelf ook. Komt denk ik omdat vrouwen zich op een bepaalde manier veilig voelen. Zij weten immers dat de homo niets "achter hun zoekt" en zij veilig zijn. Vrouwen hoeven dus niet bang te zijn dat de homo iets van hun wilt zegmaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vaak zo dat een homo veel vrouwelijke vriendinnen heeft en daar inderdaad redelijk close mee zijn. Ik herken het zelf ook. Komt denk ik omdat vrouwen zich op een bepaalde manier veilig voelen. Zij weten immers dat de homo niets "achter hun zoekt" en zij veilig zijn. Vrouwen hoeven dus niet bang te zijn dat de homo iets van hun wilt zegmaar.

Dit hangt niets af van het homo zijn, maar gewoon 'close' zijn met elkaar. Bij goede vriendinnen kan ik dit ook gewoon doen (om een voorbeeld te noemen). En dit maakt mij geen homo.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, het is wel algemeen bekend dat je meestal closer bent met meisjes. Want waarom zou een meisje zich niet omkleden bij homo, het boeit hem toch niks?

Meh, niet waar heur. Ik kan me ook gewoon omkleden in bijzijn van meiden en omgekeerd, ik zoek alleen er wat achter als het mijn vriendin is :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...