Jump to content

HoLeBi


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Ach, alle homo's, lesbi's en bi's, da's toch één pot (Haha, hij zegt pot :schater:) nat.

Het is dat er geen award is voor een failpost, anders had je nu een nominatie aan je broek gekregen.

@Pwned; tsja, zo gaat dat gewoon. I blame media. In de media worden de homo's afgeschildert als mensen die zo op de gaypride staan. Veel Nederlanders (waaronder ik) denken bijvoorbeeld dat Marokkanen alleen maar kunnen stelen en het begrip werken niet kennen, wat door een groot deel van de media komt. "Het slachtoffer, van Nederlandse afkomst, werd waarschijnlijk gestoken door een groepje Marokkaanse jongeren..."

En daar omschrijf je precies het probleem van de media: "Het slachtoffer, van Nederlandse afkomst, werd waarschijnlijk gestoken door een groepje Marokkaanse jongeren..." Voor sommige Nederlanders, waaronder bijvoorbeeld Ome Bep en Tante Sjaan uit de Dorpsstraat, welke toch al vooroordelen hadden, gooit dit olie op 't vuur: "Zie je nou dat al die Marokkanen tuig zijn? Ze komen hier alleen maar om onze Henk en Ingrid te bestelen en Freek neer te steken." Ik denk dat het hetzelfde werkt voor Holebi's; iedereen associeert ze met de gaypride. Probleem ligt denk ik dus bij de media; niet bij de gaypride, hoewel ik 't toch een enigszins apart feest blijf vinden.

Desalniettemin vind ik het principe van een homobar oid maar vreemd; dit is in mijn ogen gewoon discriminatie jegens ons hetero's. Want als er eens een bar voor homo's wordt geopend vindt iedereen het maar een leuk idee, maar als er dan een bar wordt geopend voor alleen hetero's, spreekt iedereen er schande van omdat dit de homo's zou discrimineren. Beetje meten met twee maten, niet?

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    36

  • Grand Theft Auto TOM

    34

  • NickOwnage

    21

  • GolfG60

    15

Ach, alle homo's, lesbi's en bi's, da's toch één pot (Haha, hij zegt pot :schater:) nat.

Het is dat er geen award is voor een failpost, anders had je nu een nominatie aan je broek gekregen.

Aan m'n strakke, zwartleren broek bedoel je...?

Om toch maar wat bij te dragen aan dit topic: ik weet niet echt wat ik van homoseksualiteit/biseksualiteit moet vinden. Bij veel homo's krijg ik namelijk het gevoel dat het pure aandachtstrekkerij is. "Kijk mij 's lekker anders zijn", op die manier. Aan de andere kant vond ik 't ook wel weer heel mooi wat Ireen Wüst laatst bij DWDD zei: "Ik wordt verliefd op een persoon, niet op een man of vrouw." Dat is dan iemand van wie ik de seksuele voorkeur volkomen verklaarbaar vind, in tegenstelling dus tot aandachtstrekkers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ach, alle homo's, lesbi's en bi's, da's toch één pot (Haha, hij zegt pot :schater:) nat.

Het is dat er geen award is voor een failpost, anders had je nu een nominatie aan je broek gekregen.

Aan m'n strakke, zwartleren broek bedoel je...?

Om toch maar wat bij te dragen aan dit topic: ik weet niet echt wat ik van homoseksualiteit/biseksualiteit moet vinden. Bij veel homo's krijg ik namelijk het gevoel dat het pure aandachtstrekkerij is. "Kijk mij 's lekker anders zijn", op die manier. Aan de andere kant vond ik 't ook wel weer heel mooi wat Ireen Wüst laatst bij DWDD zei: "Ik wordt verliefd op een persoon, niet op een man of vrouw." Dat is dan iemand van wie ik de seksuele voorkeur volkomen verklaarbaar vind, in tegenstelling dus tot aandachtstrekkers.

ben het volledig met je eens

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen worden geboren als homo, het zijn er niet veel maar sommige worden zo geboren. Er word tegenwoordig door de nieuw generatie te makkelijk gezegt van ''pap ik ben homo'' Iedereen moet het zelf maar weten, als ze er maar gelukkig mee zijn. Maar ze moeten wel rekenen op een andere manier behandelt te worden in de maatschapij, als je daadwerkelijk ook anders bent.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Verklaar jezelf is nader...

Hoewel ik het er niet mee eens ben dat er veel "nep homo's" zouden zijn, lijkt het wij toch wel een feit dat de acceptatie van homo's een stuk beter is dan 50 jaar geleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt nog steeds wel eens voor dat homo's weggepest worden uit hun woonomgeving, maar 50 jaar geleden was het een taboe. Ik vind gewoon dat je iedereen in zijn eigen waarde moet laten, en zo lang het mijn zaken niet zijn gaan die mensen hun gang maar.

Maar in nederland worden homo's het beste geactepteert dan waar dan ook ter wereld, kijk naar de paarse kabinetten van 1994 tot 2002. In die kabinetten werd geregelt dat homo's kunnen trouwen. Kijk alles kan beter, maar in nederland ben je altijd beter af als homo zijnde dan in bijvoorbeeld Italie ( waar een premier van 74 jaar aan de macht zit die het liever met jongvolwassen meisjes doet dan met zijn eigen leeftijd, en dat ook nog eens vergelijkt dat dat beter is dan homo's )

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt nog steeds wel eens voor dat homo's weggepest worden uit hun woonomgeving, maar 50 jaar geleden was het een taboe. Ik vind gewoon dat je iedereen in zijn eigen waarde moet laten, en zo lang het mijn zaken niet zijn gaan die mensen hun gang maar.

Maar in nederland worden homo's het beste geactepteert dan waar dan ook ter wereld, kijk naar de paarse kabinetten van 1994 tot 2002. In die kabinetten werd geregelt dat homo's kunnen trouwen. Kijk alles kan beter, maar in nederland ben je altijd beter af als homo zijnde dan in bijvoorbeeld Italie ( waar een premier van 74 jaar aan de macht zit die het liever met jongvolwassen meisjes doet dan met zijn eigen leeftijd, en dat ook nog eens vergelijkt dat dat beter is dan homo's )

Ik geef hem geen ongelijk hoor :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Nogal wiedes dat jij het met hem eens bent, want je bent zelf een jaartje of 14/15? Of iets hoger. Maar dat een man van 74 op meisjes van 14 valt is toch van de zotte. Dat is overigens op geen enkele wijze te vergelijken met homoseksualiteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Nogal wiedes dat jij het met hem eens bent, want je bent zelf een jaartje of 14/15? Of iets hoger. Maar dat een man van 74 op meisjes van 14 valt is toch van de zotte. Dat is overigens op geen enkele wijze te vergelijken met homoseksualiteit.

Ten eerste, het gaat om jongvolwassen vrouwen, dus 18-22. Punt 2, waarom zou dit niet kunnen, en homoseksualiteit wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Nogal wiedes dat jij het met hem eens bent, want je bent zelf een jaartje of 14/15? Of iets hoger. Maar dat een man van 74 op meisjes van 14 valt is toch van de zotte. Dat is overigens op geen enkele wijze te vergelijken met homoseksualiteit.

Gozer, zoek eerst even de term 'jongvolwassen' op voordat zo gaat praten, jongvolwassenen zijn niet 14 jaar oud(sinds wanneer is een 14 jarige volwassen of op zijn minst in de buurt ervan? :7 ), maar tussen de 18 en de 27 jaar(link).

Daarnaast is het redelijk normaal geworden dat je een man in de 70 met een meid rond ziet rennen met een meid van ongeveer 25 jaar.

Persoonlijk zou ik het ook niet erg vinden, het is niet dat als ik een vrouw heb op mijn 70ste dat ik haar dan inruil, maar als ik niks zou hebben, sure, why not.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast is het redelijk normaal geworden dat je een man in de 70 met een meid rond ziet rennen met een meid van ongeveer 25 jaar.

Persoonlijk zou ik het ook niet erg vinden, het is niet dat als ik een vrouw heb op mijn 70ste dat ik haar dan inruil, maar als ik niks zou hebben, sure, why not.

naja, redelijk normaal geworden is het gelukkig niet ( zie jij veel mensen van 70 met mensen van 25 ? , ikke niet )

ik moet wel zeggen dat ik het niet erg vind, maar wel erg apart (het kon wel haar opa wezen :puh:).

.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...