Jump to content

HoLeBi


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

  • Reacties 286
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    36

  • Grand Theft Auto TOM

    34

  • NickOwnage

    21

  • GolfG60

    15

Wel een beetje laf ten eerste om hier nogal wat los te provoceren en vervolgens te zeggen dat je je verder niet wilt mengen in de discussie. Reageer dan ook gewoon niet, of wees een vent en ga de discussie aan. Deze actie van jou is wel erg laag bij de grond. Had ik van jou niet verwacht!

Wat is precies jou probleem? Als homo's gewoon een plek willen om soortgenoten te ontmoeten, mag dat toch wel? Het fijne van die gaybars is dat jij geen last van ze hebt, want ze zitten gewoon gezellig bij elkaar en maken daar hun feest. En dat heeft niks met buiten-de-samenleving-plaatsen te maken. Als ik naar een pool-biljart ga, plaats ik me ook niet buiten de samenleving. Dan ga ik daarheen omdat ik wil biljarten. Geld voor homo's precies hetzelfde. Die gaan naar een homobar om andere homo's te ontmoeten. En buiten die bar zijn ze gewoon als iedereen. Normale mensen die ook hun billen moeten afvegen na het poepen en dan boodschappen doen in de Albert Heijn.

Geld precies hetzelfde voor evenementen. Er is een autorai voor autoliefhebbers, een computer beurs voor computer hobbyisten, een tour de France voor wielrenners en een gaypride voor homo's. Maar omdat dát je toevallig niet zo aanstaat, plaatsen homo's zich opeens buiten de samenleving? Wat is dat voor nonsens? Als er nou een apart homo dorp in een homo land zou zijn met roze boterhammen en verplicht naakt lopen, zou ik zeggen, je hebt een punt. Maar nu slaat het echt helemaal nergens op wat je zegt.

+3.

Goed gezegd :tu:

En hier zitten ongetwijfeld meer homo's, maar sommige willen het niet bekennen of weten het nog niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een beetje laf ten eerste om hier nogal wat los te provoceren en vervolgens te zeggen dat je je verder niet wilt mengen in de discussie. Reageer dan ook gewoon niet, of wees een vent en ga de discussie aan. Deze actie van jou is wel erg laag bij de grond. Had ik van jou niet verwacht!

Wat is precies jou probleem? Als homo's gewoon een plek willen om soortgenoten te ontmoeten, mag dat toch wel? Het fijne van die gaybars is dat jij geen last van ze hebt, want ze zitten gewoon gezellig bij elkaar en maken daar hun feest. En dat heeft niks met buiten-de-samenleving-plaatsen te maken. Als ik naar een pool-biljart ga, plaats ik me ook niet buiten de samenleving. Dan ga ik daarheen omdat ik wil biljarten. Geld voor homo's precies hetzelfde. Die gaan naar een homobar om andere homo's te ontmoeten. En buiten die bar zijn ze gewoon als iedereen. Normale mensen die ook hun billen moeten afvegen na het poepen en dan boodschappen doen in de Albert Heijn.

Geld precies hetzelfde voor evenementen. Er is een autorai voor autoliefhebbers, een computer beurs voor computer hobbyisten, een tour de France voor wielrenners en een gaypride voor homo's. Maar omdat dát je toevallig niet zo aanstaat, plaatsen homo's zich opeens buiten de samenleving? Wat is dat voor nonsens? Als er nou een apart homo dorp in een homo land zou zijn met roze boterhammen en verplicht naakt lopen, zou ik zeggen, je hebt een punt. Maar nu slaat het echt helemaal nergens op wat je zegt.

+4 (post was me nog niet opgevallen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het hier de bedoeling is om te gaan spammen met +1 en dat soort onzin.

Ik ben het overigens totaal met Mania-92 eens. Waarom een apart topic? Waarom aparte uitgaansmogelijkheden? Dat lijken mij inderdaad ook de redenen waarom homo's bijvoorbeeld niet geaccepteerd worden door de samenleving. Dat komt omdat ze zich niet in de samenleving mengen. Als dat wel gebeurt heeft degene er denk ik veel minder last van dan nu. We leven in Nederland, waarin iedereen gelijk is. Waarom zouden er dan speciale dingen moeten zijn voor iemand met een andere geaardheid? 't Is toch ook een mens? Waarom stel je je dan buiten de samenleving en ga je naar evenementen om die niet van jou geaardheid zijn? Ik zie het nut er niet van in hoor.. Ik denk daarnaast ook dat er veel meer discriminatie is als er bijvoorbeeld een kroeg is alleen voor homo's, dan dat homo's bij normale mensen in de kroeg gaan zitten.

Ik accepteer het zeker hoor, mij maakt geaardheid totaal niet uit, maar om nou aparte evenementen te organiseren voor homo's gaat echt te ver. Daarnaast vind ik het topic best, aangezien er een redelijke discussie ontstaat. Maar als het een topic was voor alleen homo's.. Dat gaat echt te ver naar mijn mening. Wees gewoon zoals iedereen, wat maakt de geaardheid uit? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het hier de bedoeling is om te gaan spammen met +1 en dat soort onzin.

Ik ben het overigens totaal met Mania-92 eens. Waarom een apart topic? Waarom aparte uitgaansmogelijkheden? Dat lijken mij inderdaad ook de redenen waarom homo's bijvoorbeeld niet geaccepteerd worden door de samenleving. Dat komt omdat ze zich niet in de samenleving mengen. Als dat wel gebeurt heeft degene er denk ik veel minder last van dan nu. We leven in Nederland, waarin iedereen gelijk is. Waarom zouden er dan speciale dingen moeten zijn voor iemand met een andere geaardheid? 't Is toch ook een mens? Waarom stel je je dan buiten de samenleving en ga je naar evenementen om die niet van jou geaardheid zijn? Ik zie het nut er niet van in hoor.. Ik denk daarnaast ook dat er veel meer discriminatie is als er bijvoorbeeld een kroeg is alleen voor homo's, dan dat homo's bij normale mensen in de kroeg gaan zitten.

Ik accepteer het zeker hoor, mij maakt geaardheid totaal niet uit, maar om nou aparte evenementen te organiseren voor homo's gaat echt te ver. Daarnaast vind ik het topic best, aangezien er een redelijke discussie ontstaat. Maar als het een topic was voor alleen homo's.. Dat gaat echt te ver naar mijn mening. Wees gewoon zoals iedereen, wat maakt de geaardheid uit? :)

Nou, ik had aan Dutchy3010 in eerste instantie om een forum gevraagd, maar dat mocht niet, omdat het te overdreven was. Ik mocht wél een topic aanmaken...

Kijk, al die evenementen zoals de Gaypride, hoeven van mij ook weer niet... Althans, ik zou er zelf niet heen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit een beetje een vreemd topic. Op basis van seksuele voorkeur maak jij een verzamelonderwerp, waar alles over een seksuele voorkeur naar voren kan komen. Hoe zou jij het vinden als ik nu bijvoorbeeld een topic over pedofilie zou gaan maken, dat is tenslotte ook maar een seksuele voorkeur. Er zijn enkele dingen die je voor je mag houden op een GTA(!!!!!) forum en ik vind dat seksuele voorkeur daar één van is. Zeker daar de gemiddelde leeftijd hier ontzettend laag ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik had aan Dutchy3010 in eerste instantie om een forum gevraagd, maar dat mocht niet, omdat het te overdreven was. Ik mocht wél een topic aanmaken...

Oh my gawd, dat is echt te overdreven, wat denk je zelf? Dan moeten we straks ook nog een forum hebben voor mensen die maar 1 tepel hebben ofzo of hun navel naar buiten, want die zijn er ook...

Ik heb persoonlijk niks tegen homo's ofzo, maar zulke dingen slaan gewoon totaal nergens op en is merendeels de reden dat homo's en dergelijke stukken minder worden geaccepteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het overigens totaal met Mania-92 eens. Waarom een apart topic? Waarom aparte uitgaansmogelijkheden? Dat lijken mij inderdaad ook de redenen waarom homo's bijvoorbeeld niet geaccepteerd worden door de samenleving. Dat komt omdat ze zich niet in de samenleving mengen. Als dat wel gebeurt heeft degene er denk ik veel minder last van dan nu. We leven in Nederland, waarin iedereen gelijk is. Waarom zouden er dan speciale dingen moeten zijn voor iemand met een andere geaardheid? 't Is toch ook een mens? Waarom stel je je dan buiten de samenleving en ga je naar evenementen om die niet van jou geaardheid zijn? Ik zie het nut er niet van in hoor.. Ik denk daarnaast ook dat er veel meer discriminatie is als er bijvoorbeeld een kroeg is alleen voor homo's, dan dat homo's bij normale mensen in de kroeg gaan zitten.

Om makkelijker in contact te komen met andere homo's?

Ik vind dit een beetje een vreemd topic. Op basis van seksuele voorkeur maak jij een verzamelonderwerp, waar alles over een seksuele voorkeur naar voren kan komen. Hoe zou jij het vinden als ik nu bijvoorbeeld een topic over pedofilie zou gaan maken, dat is tenslotte ook maar een seksuele voorkeur.

Imo zou dat prima zijn, zolang er maar niet naar gehandeld wordt.

Er zijn enkele dingen die je voor je mag houden op een GTA(!!!!!) forum en ik vind dat seksuele voorkeur daar één van is.

Dit forum is veel meer dan enkel een GTA forum.

Zeker daar de gemiddelde leeftijd hier ontzettend laag ligt.

De jongsten zullen hier een jaar of 11 zijn, en jij denkt dat die geen interesse hebben in het praten over relaties en seksualiteit?

Link to comment
Delen op andere websites

@Teh_Ninja: Ik dacht dat dit een Grand Theft Auto forum was een geen één of andere datingssite.

Dan kunnen we alle subfora die niet gerelateerd zijn aan GTA wel opheffen. Via een forum als dit komen mensen met dezelfde interesses, voornamelijk gaming en GTA in dit geval, met elkaar in contact. Dat homo's e.d. dan ook met elkaar in contact komen op dit forum is dan toch enkel een voordeel voor hen?

Dan kunnen we net zo goed een verzamelplaats beginnen voor gothics, emo's, moslims, rooms-katholieken, jehova getuigen, atheïsten, hetero's etcetera.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mijn vrienden gedraag ik me wel homo, zal wel komen omdat ik het grappig vind om me raar te gedragen. Ben zelf niet homo, maar ik ken wel mensen die het zijn. Moeten ze vooral doen, het is hun leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een beetje laf ten eerste om hier nogal wat los te provoceren en vervolgens te zeggen dat je je verder niet wilt mengen in de discussie. Reageer dan ook gewoon niet, of wees een vent en ga de discussie aan. Deze actie van jou is wel erg laag bij de grond. Had ik van jou niet verwacht!

Hoezo provoceren? Ik vraag me alleen openlijk af waarom homo's alles graag apart zien. Ik heb verder niets tegen homo's, en van mij mag je rustig 20 van deze topics aanmaken, ik stel alleen wat vraagtekens bij het gedrag van sommige homo's. Zoals Visser ook al zegt, als je misschien eens in 'normale' kroegen uitgaat en een praatje maakt met de hetero's daar, dat die mensen homo's ook wat meer accepteren.

En ik wil de discussie hier niet vervolgen omdat ik ook geen zin heb om dit topic om te toveren in een discussie waar nooit een eind aan komt.

Wat is precies jou probleem? Als homo's gewoon een plek willen om soortgenoten te ontmoeten, mag dat toch wel? Het fijne van die gaybars is dat jij geen last van ze hebt, want ze zitten gewoon gezellig bij elkaar en maken daar hun feest.

Ik heb nergens gezegd dat ze het niet mogen, ze moeten het vooral doen als ze dat nodig vinden. Ik vraag me alleen af waarom.

En dat heeft niks met buiten-de-samenleving-plaatsen te maken. Als ik naar een pool-biljart ga, plaats ik me ook niet buiten de samenleving. Dan ga ik daarheen omdat ik wil biljarten. Geld voor homo's precies hetzelfde. Die gaan naar een homobar om andere homo's te ontmoeten. En buiten die bar zijn ze gewoon als iedereen. Normale mensen die ook hun billen moeten afvegen na het poepen en dan boodschappen doen in de Albert Heijn.

Maar zo ontlopen ze wel de hetero's en krijg je 2 kampen. Ik vind het prima, maar ga dan niet raar opkijken als er lieden zijn die homo's niet accepteren.

Maar omdat dát je toevallig niet zo aanstaat, plaatsen homo's zich opeens buiten de samenleving? Wat is dat voor nonsens?

Nogmaals, het boeit me werkelijk waar geen drol. Al hebben ze elke dag een gaypride. Ze moeten doen wat ze niet laten kunnen. Ik vraag me alleen af waarom ze dat doen.

@Golf660 hier onder: Daarom heb ik sommige ook dikgedrukt.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...