Kaitjee98 Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 Ik heb een paar dagen gewacht (in-game) en er is niets gerespawned dus ik zie het somber in. Opzich wel jammer, want er zaten ook 2 Giant's Toes bij en als ik die kon mixen met Wheat kon ik lekker Alchemy boosten. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Nee alleen ingrediënten buiten steden bijv. het bos komen alleen terug na zoveel dagen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Mocht je het nog niet gedaan hebben, ga eens naar the college of Winterhold. Echt te gekke zijmissies daar. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Jup, ben er al geweest. Is ook een van de eerste plekken waar ik heenging als Dark Elf. Ik moet toch een beetje Destruction leren hè? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Ja. Maar ik ben net in Sarthaal geweest. Leer je later ook echt spells etc? Of geüpgrade spells? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Nee, in principe niet. Wel zijn er in The College leraren die je lessen kunnen geven in bijv Restoration als je een geldbedrag betaalt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Nee, in principe niet. Wel zijn er in The College leraren die je lessen kunnen geven in bijv Restoration als je een geldbedrag betaalt. Dat heb ik inderdaad gezien. Ik ben nu bezig met Mzultu geloof ik. Ik weet niet zeker of die mijn zo heet. In ieder geval met al die robotspinnen etc. Reageren
3L1077 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2015 Vandaag voor het eerst gemod met skyrim, met name ENB's. Best tof, alleen toch nog proberen de performance wat omhoog te krijgen. Zit nu op een redelijk stabiele 30FPS, maar liever wat meer... Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2015 Staat al tijden in mijn bibliotheek. Net geïnstalleerd en twintig minuten gespeeld, maar waarschijnlijk nooit meer. Spinnen. Argh! Ik wil dit spel leuk vinden maar ik kan niet overweg met gruwelijke monsterspinnen. Misschien die mod proberen die ze door beren vervangt. Reageren
moechy Geplaatst: 30 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2015 Staat al tijden in mijn bibliotheek. Net geïnstalleerd en twintig minuten gespeeld, maar waarschijnlijk nooit meer. Spinnen. Argh! Ik wil dit spel leuk vinden maar ik kan niet overweg met gruwelijke monsterspinnen. Misschien die mod proberen die ze door beren vervangt. Yup dat was ook niet mijn favo stukje, maar ach zoveel zijn het er niet en je komt ze niet super veel tegen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2015 Staat al tijden in mijn bibliotheek. Net geïnstalleerd en twintig minuten gespeeld, maar waarschijnlijk nooit meer. Spinnen. Argh! Ik wil dit spel leuk vinden maar ik kan niet overweg met gruwelijke monsterspinnen. Misschien die mod proberen die ze door beren vervangt. DE reden dat ik m niet heb gekocht voor PS3. Heb een ernstige angst voor zulke grote spinnen in games. Net zoals kakkerlak en in t echt Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 30 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2015 (bewerkt) Ook niet als je uit First Person modus gaat? Dat deed ik altijd wanneer ik tegen spinnen vocht. Bewerkt: 30 augustus 2015 door KaiSkillzz Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2015 Ach, 't is maar een klein stukje dat je moet doorzetten; Bizar dat je zo'n fantastische game moet laten liggen om die reden. Reageren
moechy Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Geplaatst: 1 september 2015 Ach, 't is maar een klein stukje dat je moet doorzetten; Bizar dat je zo'n fantastische game moet laten liggen om die reden. Inderdaad, fantastische game. Ben nu bezig met The Elder Scrolls Online, maar die vind ik nog niet de helft zo goed als skyrim. Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Geplaatst: 1 september 2015 Ach, 't is maar een klein stukje dat je moet doorzetten; Bizar dat je zo'n fantastische game moet laten liggen om die reden. Inderdaad, fantastische game. Ben nu bezig met The Elder Scrolls Online, maar die vind ik nog niet de helft zo goed als skyrim. Vrienden zitten in 90% van het proces om me te overtuigen het met hun mee te spelen... Ik wacht nog even tot school wat op gang komt. De absolute vrijheid lijkt me wel tof. Hun plan was om naar het oosten van de map ge reizen, maar dat blijkt niet zomaar een klein projectje te zijn... Dat soort dingen is wel tof met vrienden, denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.