Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om te trouwen heb je een "Amulet of Mara" nodig, deze kun je o.a in Riften kopen voor 200 Gold. Spreek in Riften Maramal aan ( je vind hem meestal in "The Bee and Barb" of in "The Temple of Mara").

Zeg dat dat je meer uitleg wil over de tempel, en daarna over het huwelijk. Hij zal je dan over het amulet vertellen, waarna je hem gelijk kan kopen. Als je er al een hebt hoef je er natuurlijk niet nog een te kopen, ze zijn op meerdere plaatste te koop of te vinden.

Wanneer je het amulet heb, zorg dan dat je hem draagt, en spreek dan degene aan waarmee je wilt trouwen. Wanneer ze is ingegaan op je verzoek keer je terug naar Maramal en geef je aan dat je wilt trouwen, hij zal de bruiloft direct de volgende dag tussen 05:00u en 19:00u plannen. Zorg dus dat je de volgende dag binnen die tijd in de tempel bent om te trouwen. Zodra je binnen komt start de ceremonie gelijk, en dan wijst het zich wel vanzelf. :puh:

Om met Lydia te kunnen trouwen, moet je Breezehome bezitten (dat doe je dus al), en de Quest "Dragon Rising" voltooid hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 9 maanden later...

Jup, ik ben nog een grote fan! Afgelopen maand eigenlijk nauwelijks tijd gehad om het te spelen in verband met drukte rondom school e.d., maar ik heb er inmiddels al aardig wat uurtjes in zitten. :puh: Ik ben begonnen als Orc, maar omdat mijn main quest bugged was heb ik een nieuwe save aangemaakt. Nu loop ik rond als Khajiit, rond level 25 vermoed ik.

Ik ben nog lang niet uitgespeeld: wát een spel. Iedere keer ontdek ik nieuwe dingen en keer op keer sta ik versteld van de omvang van de map, het grote aantal quests/story lines en wat er überhaupt allemaal te ontdekken valt in Skyrim. Het is wel spijtig dat de main quest niet zo omvangrijk is en tegelijkertijd zo verslavend is, dus voor je het weet heb je die uitgespeeld. :puh: Ook valt het me tegen dat er zo weinig voice actors zijn voor zoveel personages, dus dat er eigenlijk maar een paar verschillende stemmen zijn voor heel veel verschillende mensen. Maar goed, dat is maar een klein detail en het is niet heel storend tijdens het spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Speel het zelf ook nog altijd. Vooral dankzij de vele Mods die ik nu erop heb gezet,ziet het spel er fantastischer uit dan ooit te voren.

2g0CIUb.jpg

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Ik heb een vraagje. Zojuist heb ik de villa in Solitude gekocht en daar heb ik ook een Alchemy room bij gekocht. Nou was ik erg verheugd om het feit dat het barst van de ingrediënten daar in de room. Mijn vraag is nu: Respawnen de ingrediënten na een tijdje weer als je ze gepakt hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje. Zojuist heb ik de villa in Solitude gekocht en daar heb ik ook een Alchemy room bij gekocht. Nou was ik erg verheugd om het feit dat het barst van de ingrediënten daar in de room. Mijn vraag is nu: Respawnen de ingrediënten na een tijdje weer als je ze gepakt hebt?

Voor zover ik weet niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...