Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

ik ben nu mijn 3e save begonnen nu speel ik dus een Imperial :D

en heb ook de imperial army gejoind heb toch Oblivion gespeeld en begrijp nu toch dat de imperials beter zijn.

naja Oblivion is de thuisbasis van de Imperials, en Skyrim van de Nords :puh:

de imperial army is een beetje wat de NCR in fallout is: groot, maar op kleine schaal kennen ze veel tegenslagen ( in Skyrim's geval een opstand van de Stormcloaks )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja maar nu ik een beetje oblivion ken heb ik toch maar voor de imperials gekozen normaal in elke game kies ik voor de ''rebellen'' maar nu niet.

ik probeer met mijn main Char. geen side te kiezen in dat soort dingen. Met mn 2e en 3e char doe ik dan gelijk beide sides :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar nu ik een beetje oblivion ken heb ik toch maar voor de imperials gekozen normaal in elke game kies ik voor de ''rebellen'' maar nu niet.

ik probeer met mijn main Char. geen side te kiezen in dat soort dingen. Met mn 2e en 3e char doe ik dan gelijk beide sides :puh:

ja oke maar eigenlijks het het wel weer dubbel want ''Skyrim'' is eigenlijks van de Nords.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar nu ik een beetje oblivion ken heb ik toch maar voor de imperials gekozen normaal in elke game kies ik voor de ''rebellen'' maar nu niet.

ik probeer met mijn main Char. geen side te kiezen in dat soort dingen. Met mn 2e en 3e char doe ik dan gelijk beide sides :puh:

ja oke maar eigenlijks het het wel weer dubbel want ''Skyrim'' is eigenlijks van de Nords.

Maar een Nord hoeft niet per definitie Stormcloak te zijn natuurlijk, er zijn ook in Skyrim veel Nords die bij de Imperials zitten :puh:

al is het grote deel van de Stormcloaks wel Nord, en van de Imperials Imperial :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Heb een rare glitch met skyrim.

http://puu.sh/ktAv

Ik speel op Ultra.

Specs :

Alivexfire esata2 moederbord

4gb DDR2 RAM

Amd phenom x4 955

Ati Radeon HD 6870

Iemand enig idee?

Let trouwens niet op de fps die je op het plaatje ziet, mn fraps dee raar.

Ingame is de FPS gewoon 40

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ik kan geen quest meer doen voor de companions, aan het einde van mijn laatste quest was jarvascr aangevallen. En sinds dien kan ik geen quest meer doen. Ik heb op youtube gekeken

en zag dat je voor de volgende quest naar drifshade refuge moet gaan maar die grot heb ik al eerder gecleard. Weet iemand wat ik moet doen? Een ander load punt openen gaat niet meer want ik weet niet meer wanneer ik dat heb gecleard.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met The Elder Scrolls V: Skyrim topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeerd om met alle companions te praten? Misschien moet je nog zo'n ''filler'' quest tussendoor doen voordat je weer verder met de main story van de companions mag. Ik kan me namelijk zoiets dergelijks herinneren.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeerd om met alle companions te praten? Misschien moet je nog zo'n ''filler'' quest tussendoor doen voordat je weer verder met de main story van de companions mag. Ik kan me namelijk zoiets dergelijks herinneren.

iedereen is bezig met iets en dan kan ik daar niet mee praten

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeerd om met alle companions te praten? Misschien moet je nog zo'n ''filler'' quest tussendoor doen voordat je weer verder met de main story van de companions mag. Ik kan me namelijk zoiets dergelijks herinneren.

iedereen is bezig met iets en dan kan ik daar niet mee praten

heb je hem op PC? zo ja, dan kan je een scriptcommand uitvoeren, zodat de quest alsnog voltooit kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeerd om met alle companions te praten? Misschien moet je nog zo'n ''filler'' quest tussendoor doen voordat je weer verder met de main story van de companions mag. Ik kan me namelijk zoiets dergelijks herinneren.

iedereen is bezig met iets en dan kan ik daar niet mee praten

heb je hem op PC? zo ja, dan kan je een scriptcommand uitvoeren, zodat de quest alsnog voltooit kan worden.

nee ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...