Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gisteren de hele stormcloak quests afgewerkt.

Trouwens weet iemand wat ik precies moet zoeken in de quest Diplomatic Immunity? Hij zegt dat ik info moet zoeken over draken die terugkomen. Ben al in elk kantoortje geweest maar ik vind niks... En heb al Dragon investigation en dergelijke maar dit brengt niks op.

Lol never mind. Ik moest gewoon tegen die gevange (Etienne) praten :7

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Woohoot! Ik heb Skyrim :D. Nu aan het installeren... Die game wordt vast zo awesome ^^, alleen al de map is vet. Ik dacht dat het gewoon een papieren map was, maar hij voelt zelfs echt als een oude landkaart / oud papier aan. Geweldig gewoon :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie nog tips om een draak te verslaan? Ik probeer al een tijdje m'n tweede draak te verslaan, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik breng hem amper damage toe met pijl en boog, en met een zwaard o.i.d hoef ik het helemaal niet te proberen, dan leg ik direct het loodje. :7 Vervolgens valt hij eenmaal aan (raakt altijd, mist nooit :7) en dan ben ik of gelijk dood, of bijna al m'n health kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik altijd doe is een zwaard met veel damage in mijn rechterhand en health in mijn andere hand. Je slaat hem gewoon totdat hij weer opstijgt, en dan ga je healen. En altijd achter de draak staan anders kan hij je nog met zijn bek pakken en ben je er sowieso geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben momenteel bezig met de quest "Bleak Falls Barrow" en tegelijkertijd "The Golden Claw". Ik zit nu in de Black Falls Sanctum, bij een deur die ik moet openen met 3 draaischijven.

Ik kom alleen niet uit de juiste combinatie, volgens mij mis ik iets. Iemand die me op weg kan helpen misschien? :puh:

bij de eerste deuk is het slang slang vis.

2de deur dan is het: Beer Vlinder uil. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben momenteel bezig met de quest "Bleak Falls Barrow" en tegelijkertijd "The Golden Claw". Ik zit nu in de Black Falls Sanctum, bij een deur die ik moet openen met 3 draaischijven.

Ik kom alleen niet uit de juiste combinatie, volgens mij mis ik iets. Iemand die me op weg kan helpen misschien? :puh:

bij de eerste deuk is het slang slang vis.

2de deur dan is het: Beer Vlinder uil. :tu:

Om de 'The Golden Claw' puzzel op te lossen moet je op je Golden Claw kijken die je (normaal) hebt opgeraapt. In de binnenkant van het hand zit dan de juiste combinatie.

(vermits je daar toch ook mee bezig bent..)

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Alle andere spellen sinds gister weggelegd en Skyrim spelen!

Ik had echt weer zin in zo'n spel en 't is echt helemaal cool.

Ik ben nu ook bezig bij die College of Winterhold:

We hebben nu al een tijdje zo'n bal gevonden & ik moet nu een staf gaan zoeken.

Heb alleen gister al 10-12 uur gespeeld. :7

Mja, ik dacht eerst ik ga pijl&boog elf worden, maar ik ben eigenlijk alleen nog maar magic gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...