Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

ben ik even blij dat ik een commandconsole voor zoiets heb, op de pc :schater:

Das wel een beetje makkelijk he, het enigste waarvoor ik als xboxer die commandconsole zou willen kunnen gebruiken is voor een paar mensen te spawnedn en die dan zien vechten :D

Link to comment
Delen op andere websites

ben ik even blij dat ik een commandconsole voor zoiets heb, op de pc :schater:

Das wel een beetje makkelijk he, het enigste waarvoor ik als xboxer die commandconsole zou willen kunnen gebruiken is voor een paar mensen te spawnedn en die dan zien vechten :D

waarom moeilijk als het makkelijk kan :puh:

Eigenlijk maakt dat het juist wel leuk, zo heb ik meerdere characters met de ene vind ik het leuk om alleen maar mee te modden ( zowel scripts als de rest ) en de ander speel ik zowat zonder de console.

sommige dingen die ik echt gewoon niet de moeite waard vind ( zoals door heel skyrim Nirnroot's zoeken ) doe ik ook dan niet :puh:, lang leve de console.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 3 skills op level 100 Two-handed Speech en smithing :) heb vandaag de duplicate glitch gedaan wat erg handig is.

Weet iemand trouwens hoe je pickpocketing goed traint heb deze boost al geprobeerd (filmpje hieronder) maar is gepatched.

iemand een ander idee?

Bewerkt: door Cheers.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 3 skills op level 100 Two-handed Speech en smithing :) heb vandaag de duplicate glitch gedaan wat erg handig is.

Weet iemand trouwens hoe je pickpocketing goed traint heb deze boost al geprobeerd (filmpje hieronder) maar is gepatched.

iemand een ander idee?

die speachcraft ook zeker geglitched in riften :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja oke zal ik doen.

Had gister een grappig momentje de housecarl in riften: Lona was ik aan het pickpocketen dus ze had me betrapt en ze viel me aan waar ik dus op antwoorde:

haar kop eraf hakte en had gescoord want het was precies in de ''bucket''

DSC00046.jpg

wat had je nu te zeggen?

DSC00047.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ja oke zal ik doen.

Had gister een grappig momentje de housecarl in riften: Lona was ik aan het pickpocketen dus ze had me betrapt en ze viel me aan waar ik dus op antwoorde:

haar kop eraf hakte en had gescoord want het was precies in de ''bucket''

haha XD

wat ik ook wel grappig vind is, als je bij iemand wat steelt ( en die ziet het niet ) en je laat het weer vallen / droppen onder hun ogen, dan geven ze het terug " sir, you lost something " ipv dat ze zien dat het hun spullen zijn. :schater:

( getest bij Anise's Cabin )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de main quest: the horn of jurgen windcaller, nog niet eens gedaan en ben nu al level 60 :7 en mijn daedric armor (legendary) telt nu al 360 armor :)

haha, ik doe altijd eerst de main quests... daarna create ik een andere char en speel ik een andere speelstijl :clown: Mijn (glass-)armor is ( ongemod ) lager dan 360 ( 150 ), al doe dan ik wel meer dan 300 damage met mijn 2-handed hammers :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

ben nu trouwens level 81 :) Glitchen FTW! ik ga nu maar eens College of winterhold quest eens doen :)

bewijs:

glitchen vind ik zonde van m'n tijd, ik ben blij dat ik d'r een console voor heb :clown:

die quest heb ik ook gedaan, wel een leuke :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...