Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op een gegeven moment levelen de vijanden niet meer, dit verschilt wel. De beer capt out op lvl 15 terwijl sommige dat pas bij lvl 30 doen.

wat is cappen?

Als iets gecapt is, betekend het dat iets begrenst is of een bepaalde limiet qua level heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Op een gegeven moment levelen de vijanden niet meer, dit verschilt wel. De beer capt out op lvl 15 terwijl sommige dat pas bij lvl 30 doen.

wat is cappen?

Als iets gecapt is, betekend het dat iets begrenst is of een bepaalde limiet qua level heeft.

oke bedankt weer wat geleerd :tu:

Ik kwam wat grappig tegen vandaag ik was van makareth of of die stad heet gaan lopen kwam ik onderweg een draak tegen die at mij op :{

wel grappig te zien.

Ben inmiddels lvl 10 Breton. weet iemand waar Lydia is ik ben haar kwijtgeraakt in whiteholm ze is ook niet in dragonreach :duh: enig iedee? :cya:

>>> Door Kai-ShockWave: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de Bewerk-knop. <<<

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een huis hebt in Whiterun, gaat ze daar vaak zitten. Heb je daar al gekeken?

ik heb dat huis wel gezien in whiterun alleen ik kan dat huis nog niet kopen heb gezien dat ie 5000 gold kost.

moet nog flink doorsparen heb nu iets van 1850 gold :dans:.

bedankt voor je tip.

Bewerkt: door Therobster
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een huis hebt in Whiterun, gaat ze daar vaak zitten. Heb je daar al gekeken?

ik heb dat huis wel gezien in whiterun alleen ik kan dat huis nog niet kopen heb gezien dat ie 5000 gold kost.

moet nog flink doorsparen heb nu iets van 1850 gold :dans:.

bedankt voor je tip.

Als je Thane bent van Whiterun kan je veel items meenemen uit Dragonsreach. Zo ook stuk of 10 Silver ore's die wel wat geld opbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een huis hebt in Whiterun, gaat ze daar vaak zitten. Heb je daar al gekeken?

ik heb dat huis wel gezien in whiterun alleen ik kan dat huis nog niet kopen heb gezien dat ie 5000 gold kost.

moet nog flink doorsparen heb nu iets van 1850 gold :dans:.

bedankt voor je tip.

Als je Thane bent van Whiterun kan je veel items meenemen uit Dragonsreach. Zo ook stuk of 10 Silver ore's die wel wat geld opbrengen.

Wat is thane? Sorry weet het niet en waar kan je thane krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een huis hebt in Whiterun, gaat ze daar vaak zitten. Heb je daar al gekeken?

ik heb dat huis wel gezien in whiterun alleen ik kan dat huis nog niet kopen heb gezien dat ie 5000 gold kost.

moet nog flink doorsparen heb nu iets van 1850 gold :dans:.

bedankt voor je tip.

Als je Thane bent van Whiterun kan je veel items meenemen uit Dragonsreach. Zo ook stuk of 10 Silver ore's die wel wat geld opbrengen.

Wat is thane? Sorry weet het niet en waar kan je thane krijgen

Thane is een titel die je krijgt na de quest : " Dragon Rising".

Overigens gisteren men 2de draak afgemaakt. Kwam in Riften aan en daar was ie :7.

En daar ging men 3de draak. Ze zijn nog relatief gemakkelijk vind ik.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben momenteel bezig met de quest "Bleak Falls Barrow" en tegelijkertijd "The Golden Claw". Ik zit nu in de Black Falls Sanctum, bij een deur die ik moet openen met 3 draaischijven.

Ik kom alleen niet uit de juiste combinatie, volgens mij mis ik iets. Iemand die me op weg kan helpen misschien? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben momenteel bezig met de quest "Bleak Falls Barrow" en tegelijkertijd "The Golden Claw". Ik zit nu in de Black Falls Sanctum, bij een deur die ik moet openen met 3 draaischijven.

Ik kom alleen niet uit de juiste combinatie, volgens mij mis ik iets. Iemand die me op weg kan helpen misschien? :puh:

Als het goed is heb je een "claw" (klauw) in je inventory (zie MISC). Wanneer je op de palm van de claw kijkt, zie je drie symbolen. De rest spreekt voor zich. Op het moment dat je de claw pakt verschijnt dan ook de volgende tekst in beeld: "the solution is in the palm of your hands".

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...