Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, in principe niet. Wel zijn er in The College leraren die je lessen kunnen geven in bijv Restoration als je een geldbedrag betaalt.

Dat heb ik inderdaad gezien. ;) Ik ben nu bezig met Mzultu geloof ik. Ik weet niet zeker of die mijn zo heet. In ieder geval met al die robotspinnen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...
  • 4 weken later...

Staat al tijden in mijn bibliotheek. Net geïnstalleerd en twintig minuten gespeeld, maar waarschijnlijk nooit meer. Spinnen. Argh! Ik wil dit spel leuk vinden maar ik kan niet overweg met gruwelijke monsterspinnen. Misschien die mod proberen die ze door beren vervangt.

Link to comment
Delen op andere websites

Staat al tijden in mijn bibliotheek. Net geïnstalleerd en twintig minuten gespeeld, maar waarschijnlijk nooit meer. Spinnen. Argh! Ik wil dit spel leuk vinden maar ik kan niet overweg met gruwelijke monsterspinnen. Misschien die mod proberen die ze door beren vervangt.

Yup dat was ook niet mijn favo stukje, maar ach zoveel zijn het er niet en je komt ze niet super veel tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Staat al tijden in mijn bibliotheek. Net geïnstalleerd en twintig minuten gespeeld, maar waarschijnlijk nooit meer. Spinnen. Argh! Ik wil dit spel leuk vinden maar ik kan niet overweg met gruwelijke monsterspinnen. Misschien die mod proberen die ze door beren vervangt.

DE reden dat ik m niet heb gekocht voor PS3. Heb een ernstige angst voor zulke grote spinnen in games. Net zoals kakkerlak en in t echt

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, 't is maar een klein stukje dat je moet doorzetten; Bizar dat je zo'n fantastische game moet laten liggen om die reden.

Inderdaad, fantastische game.

Ben nu bezig met The Elder Scrolls Online, maar die vind ik nog niet de helft zo goed als skyrim.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, 't is maar een klein stukje dat je moet doorzetten; Bizar dat je zo'n fantastische game moet laten liggen om die reden.

Inderdaad, fantastische game.

Ben nu bezig met The Elder Scrolls Online, maar die vind ik nog niet de helft zo goed als skyrim.

Vrienden zitten in 90% van het proces om me te overtuigen het met hun mee te spelen... :puh: Ik wacht nog even tot school wat op gang komt.

De absolute vrijheid lijkt me wel tof. Hun plan was om naar het oosten van de map ge reizen, maar dat blijkt niet zomaar een klein projectje te zijn... Dat soort dingen is wel tof met vrienden, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...