Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben er net terug mee begonnen. Was eerste 2handed maar ben overgeschakeld op 1handed en shield.

Wat ik nu wel heb is dat als ik op bepaalde stukken het water in ga, men hele spel blijft hangen. Ligt dit aan mij of hebben andere mensen hier soms ook last van?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben er net terug mee begonnen. Was eerste 2handed maar ben overgeschakeld op 1handed en shield.

Wat ik nu wel heb is dat als ik op bepaalde stukken het water in ga, men hele spel blijft hangen. Ligt dit aan mij of hebben andere mensen hier soms ook last van?

Ik heb dit ook gehad. Het komt door de laatste update (patch 1.5). Gelukkig is dit gemakkelijk te fixen.

Ervan uitgaande dat je hem hebt op de PS3. Mocht je er nog last van hebben dan kun je het volgende doen:

  1. Ga naar: PS3 menu
  2. Ga naar: "Game"
  3. Ga naar: Game Data Utility (Ga niet naar Saved Data Utility! Je gooit anders je savegame weg!)
  4. Verwijder zowel de update (genaamd: Skyrim Update) als de installatie (genaamd: Skyrim) van Skyrim.
  5. Start Skyrim opnieuw op en installeer het spel + update.
  6. Water freeze bug is gefixt! (veel zwem plezier!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben er net terug mee begonnen. Was eerste 2handed maar ben overgeschakeld op 1handed en shield.

Wat ik nu wel heb is dat als ik op bepaalde stukken het water in ga, men hele spel blijft hangen. Ligt dit aan mij of hebben andere mensen hier soms ook last van?

Ik heb dit ook gehad. Het komt door de laatste update (patch 1.5). Gelukkig is dit gemakkelijk te fixen.

Ervan uitgaande dat je hem hebt op de PS3. Mocht je er nog last van hebben dan kun je het volgende doen:

  1. Ga naar: PS3 menu
  2. Ga naar: "Game"
  3. Ga naar: Game Data Utility (Ga niet naar Saved Data Utility! Je gooit anders je savegame weg!)
  4. Verwijder zowel de update (genaamd: Skyrim Update) als de installatie (genaamd: Skyrim) van Skyrim.
  5. Start Skyrim opnieuw op en installeer het spel + update.
  6. Water freeze bug is gefixt! (veel zwem plezier!)

Dus als ik dat doe, behoud ik wel men save game?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

Heb Dawnguard op de PC alleen nog geen tijd voor gehad om het te spelen, er zijn wel kruisbogen toegevoegd en je kan nu zelf pijlen maken bij de blacksmiths.

Beetje nutteloos die pijlen, je vind ze met hopen. Kruisbogen daarentegen zijn wel netjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Dan zal ik het misschien gaan kopen! :)

oke........

ik heb Skyrim speciaal gehaald voor de pc vanmiddag speciaal voor de mods :) samen met een xbox controller met een usb aansluiting.

speelt harstikke fijn heb wat races mod geinstalleerd en armor mods en ben voorlopig niet klaar, ben nu begonnen met snow elf en ik ga nu de companions questline doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...