Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op welk niveau spelen jullie? Je begon volgens mij op adept. Ik heb hem nu een tijdje op expert staan. Ik kreeg het gevoel dat ik daarvoor wat te makkelijk door het spel heen kwam. Nu ik op expert speel vind ik het toch een stuk leuker en spannender worden. Je gaat misschien wat vaker dood maar geeft wel veel meer voldoening behaal je eindelijk iets. Daarnaast ga je ook meer improviseren hoe je het best je vijand kunt verslaan.

Ik wist niet eens dat er verschillende niveau's waren. Dus ik speel op het standaard niveau.

Weet iemand een plaats waar ik veel Ore kan minen? Ben pas 2 keer een paar stenen tegen gekomen waaruit ik ore kon minen.

Hier een mooi lijstje.

Hoe verdelen jullie je tijd over de mainquests en sidequests?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe verdelen jullie je tijd over de mainquests en sidequests?

Ik grijp aan wat op me pad komt eigenlijk. Echt een specifieke voorkeur heb ik wat dat betreft niet. Ik probeer zo min mogelijk te fast travelen, hierdoor loop ik ook wat eerder tegen sidequests aan. Onderweg beslis ik dan of ik me daar mee bezig ga houden of niet. Ik merk op dat ik het soms vrij lastig vind om mijn doel voor ogen te houden wanneer ik bijvoorbeeld een bepaald gebied of stad wil bereiken, zonder afgeleid te worden van al het moois om je heen of sidequests die je aangeboden krijgt. Ik zie dit als een pluspunt van de game. Het houd je bezig en geeft geen lineair gamegevoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm net de intro gespeeld. Vind em wel redelijk.

Wil ej nu zeggen dat jij al na de intro kunt zeggen wat je van een game vind of bedoel je de introp zelf? Want ik vond de intro zelf best wel lame :puh:

Had het over de intro wel te verstaan :7. Vond em alleszinds beter dan Oblivion.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had wel gehoord dat mensen je daden herinneren?

Ja maar ik vraag me daarom juist af of dat alleen is als je gepakt word of ook als ze je niet pakken ervoor.

Want bijvoorbeeld bij Fallout kreeg je negatieve reputatie voor slechte dingen ondanks dat niemand je daden gezien heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...