Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit spel ga ik halen, no doubt. :) Vroeger was ik nooit zo van dit soort spellen, maar dat geschiet bij spellen zoals; Call of Duty en Battlefield ken ik nou wel. Neemt niet weg dat ik dat nog steeds leuk vind om te spelen. Maar Skyrim komt bij mij toch echt over als een game dat perfect is voor de komende winterperiode. Lekker veel game-uren en side missons die dieper gaan in vergelijking met andere games van tegenwoordig. Uitgestrekte en diverse natuurgebieden, jagen, nieuwe ontdekkingen doen, werken aan je character en genieten van de verhalen die je tegenkomt tijdens het grote avontuur. Klinkt als een ideale game en dat hoop ik dan ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat een beetje met hetzelfde als Sniickers en .Levi., niet echt een RPG gespeeld maar wil toch een aardig lange game en toen kwam ik op Skyrim uit.

Ga hem eerst downloaden(tenzij er een demo komt maar denk het niet) voor de PC en als ik hem het kopen waard vind, haal ik hem voor de PS3.

Qua filmpjes lijkt het me wel een leuke game, maar wil hem toch even zelf effe testen van te voren :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit te twijfelen omdat het gewoon super vet klinkt. Ik ben toe aan iets anders en dit is iets anders en is vet. Zo'n grote wereld, zo'n leuke sfeer in van de steden/dorpjes, ben ik echt aan toe!

Zit er eigenlijk ook een MP in, denk 't niet hè? Zou ook niet nodig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is juist het leuke het jaargetijde verschilt per gebied waar je bent. Waar de draken zijn is het winter, maar waar je kan jagen op herten bijvoorbeeld is het lente. Een perfecte game als je houdt van kleur. :)

Je komt overal draken tegen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vandaag kunnen kopen bij Free Record Shop, maar heb der niks aan aangezien hij voor de pc pas 11.11.11 werkt -.-'

Ik heb hem ook al, alleen op een niet legale manier gekregen, ga hem testen en als ik hem leuk vind koop ik hem voor de PS3. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag kunnen kopen bij Free Record Shop, maar heb der niks aan aangezien hij voor de pc pas 11.11.11 werkt -.-'

Ik heb hem ook al, alleen op een niet legale manier gekregen, ga hem testen en als ik hem leuk vind koop ik hem voor de PS3. :Y

Heb je hem op de pc illegaal, of de PS3?

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag kunnen kopen bij Free Record Shop, maar heb der niks aan aangezien hij voor de pc pas 11.11.11 werkt -.-'

Ik heb hem ook al, alleen op een niet legale manier gekregen, ga hem testen en als ik hem leuk vind koop ik hem voor de PS3. :Y

Heb je hem op de pc illegaal, of de PS3?

PC, dus moet op zijn minst tot de 11de wachten, de exe wordt dan pas vrijgegeven en tot die tijd kan je niks, zowel legaal als illegaal ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag kunnen kopen bij Free Record Shop, maar heb der niks aan aangezien hij voor de pc pas 11.11.11 werkt -.-'

Ik heb hem ook al, alleen op een niet legale manier gekregen, ga hem testen en als ik hem leuk vind koop ik hem voor de PS3. :Y

Heb je hem op de pc illegaal, of de PS3?

PC, dus moet op zijn minst tot de 11de wachten, de exe wordt dan pas vrijgegeven en tot die tijd kan je niks, zowel legaal als illegaal ;)

morgen is het zo ver, ik hoop dat er een beter verhaal achter zit dan oblivion :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...