Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

Dit spel haald echt hele hoge cijfers, dit word denk ik GOTY van 2011. Alleen Saints Row the third en de nieuwe assassin's creed moeten nog komen, maar die halen Skyrim niet meer in.

Samen met Portal 2 is Skyrim toch wel de beste game van het jaar.

Saints Row The Third is al uit. Kwam tegelijk met Skyrim. Ik denk alleen niet dat dit GOTY van 2011 wordt, want dat zal wel naar CoD MW3 gaan vanwege de hype erom toe.

Al is Skyrim ook een beetje te vaak gehypet. Beste game van het jaar betwijfel ik. The Witcher II is ook heel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iemand the greybeards al bezocht? Op de weg naar boven kom ik een of andere trol tegen die me met de grond gelijk maakt, iemand tips?

Dat had ik ook. Toen ik door kreeg dat ik hem niet aan kon, wegens te weinig goede spells en scrolls, ben ik hem maar gaan uitlokken om mij te achtervolgen. In de eerste instantie probeerde ik hem zo dicht mogelijk aan de rand van een klif te krijgen om hem naderhand met een shout er van af te blazen. Helaas lukte dat niet omdat hij waarschijnlijk te groot was of mijn shout te zwak. Ik ben er toen gewoon keihard langs gerend. Hij komt wel achter je aan maar stopt op een gegeven moment gewoon. Wat helpt is poison drankjes drinken die je weer wat extra stamina geeft.

Bedankt, nog een klein vraagje. Hoe ontspan ik een boog zonder de pijl af te schieten als ik de boog al gespannen heb? (op de pc)

Zoals Velaro al zei: wanneer je een wapen wegsteekt in je harnas of oppakt, zo berg je je pijl ook weer op wanneer je hem al op spannen hebt staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel haald echt hele hoge cijfers, dit word denk ik GOTY van 2011. Alleen Saints Row the third en de nieuwe assassin's creed moeten nog komen, maar die halen Skyrim niet meer in.

Samen met Portal 2 is Skyrim toch wel de beste game van het jaar.

Saints Row The Third is al uit. Kwam tegelijk met Skyrim. Ik denk alleen niet dat dit GOTY van 2011 wordt, want dat zal wel naar CoD MW3 gaan vanwege de hype erom toe.

Al is Skyrim ook een beetje te vaak gehypet. Beste game van het jaar betwijfel ik. The Witcher II is ook heel goed.

Ik dacht 15 November pas, samen met assassin's creed. Maar mediamarkt alpen verkocht Saints Row the Third al eerder, maar na belletjes van gamer.nl en insidegamer.nl hadden ze de game toch uit de schappen gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht 15 November pas, samen met assassin's creed. Maar mediamarkt alpen verkocht Saints Row the Third al eerder, maar na belletjes van gamer.nl en insidegamer.nl hadden ze de game toch uit de schappen gehaald.

Hahaha, ja, tuurlijk jongen. Een gamewebsite gaat echt niet naar een winkel mailen omdat de game te vroeg in de winkel ligt hoor. En als dat gebeurt, ga er dan helemaal niet van uit dat de retailer daar naar gaat luisteren. De uitgever, Bethesda Softworks (volgens mij), zou dit moeten gedaan hebben. De retailer kan anders een fikse boete krijgen voor het eerder verkopen van de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga deze game denk ik vragen voor kerstmis of zo. Was eerst niet van plan hem te kopen, maar het lijkt wel een echte hype geworden te zijn deze game.. En het is ook een genre dat ik wel graag speel, maar niet echt veel games van heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Aight, ik heb dit spel sinds gisteren ook. Hij doet het alleen niet op m`n PC omdat je het geluid niet op 24khz of 42khz kan instellen in Windows XP, terwijl dat op sommige setups dus nodig is. Lekker handig, want de launcher zegt dat ik `m gewoon op ultra kan draaien. Fijn dus, want nou crasht hij als ik new game kies. Gelukkig draait m`n laptop `m ook op ultra dus dat is allemaal wel best, alleen doet m`n installer het daar niet helemaal goed, dus heb nogal last van crashes en missende textures! Vind het opzich wel een leuk spel, maar ik ben er niet goed in(ben level 5 terwijl ik al naar de Greybeards ben geweest :puh:)...

Overigens, als je moeite hebt met die troll, mij is het gelukt om halverwege de '7000 treden'-trap gewoon recht omhoog de berg op te springen, en zo helemaal bovenlangs de trol te gaan :puh: Alleen Llydia vond het niet zo leuk geloof ik... Duurde wel even, maar volgens mij heb ik toch best een groot stuk afgesneden op die manier! Ben ook al 20 keer door 'n stel Giants de lucht in gemept toen ik mammoet-tanden wilde halen, en de draak is me ook al 2 keer achterna gekomen, met alle gevolgen vandien. Als 't spel me bezig houdt dat ik `m wel ga kopen, maar ik heb na één dag spelen al niet zo'n 'drang' meer om 'm te spelen, en dan vind ik 'm toch iets te duur... Is trouwens ook m`n eerste RPG die ik speel(Tenzij je Minecraft als RPG ziet), dus vind dat ik het nog best goed doe :tu:

Saints Row The Third is al uit. Kwam tegelijk met Skyrim. Ik denk alleen niet dat dit GOTY van 2011 wordt, want dat zal wel naar CoD MW3 gaan vanwege de hype erom toe.

Al is Skyrim ook een beetje te vaak gehypet. Beste game van het jaar betwijfel ik. The Witcher II is ook heel goed.

Lol, CoD MW3 wordt denk ik geen GOTY hoor, daarvoor zou er veel meer vernieuwing moeten zijn ten opzichte van MW2. Ik denk dat het gaat tussen Skyrim(vanwege de gameplay) en Battlefield 3(vanwege de graphics en het realisme). SR The Third heeft denk ik een te kleine fanbase, en ik denk dat de graphics vergeleken met SR2 ook niet genoeg verbeterd zijn om een GOTY indruk achter te laten.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu bezig met de quest: "The World-Eater's Eyrie".

Vanwege mogelijk lichte spoiler, maar ff zo geplaatst.

Kom ff niet verder nu. Heb al op de rug van de draak gevlogen (kan ff niet meer op de naam komen) en ben al in de grot. Op een gegeven moment kom je dan bij een plek waar verschillende Draugr's op je af komen, daarna heb je een puzzeltje. Je hebt drie pilaren die je kunt draaien, en in het midden een Lever. Iemand die hier ook al is en mij kan vertellen hoe ik verder kom?

Heb het al, laat maar. Als er iemand is die het wil weten, laat het maar horen. :puh:

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Op welk niveau spelen jullie? Je begon volgens mij op adept. Ik heb hem nu een tijdje op expert staan. Ik kreeg het gevoel dat ik daarvoor wat te makkelijk door het spel heen kwam. Nu ik op expert speel vind ik het toch een stuk leuker en spannender worden. Je gaat misschien wat vaker dood maar geeft wel veel meer voldoening behaal je eindelijk iets. Daarnaast ga je ook meer improviseren hoe je het best je vijand kunt verslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Op welk niveau spelen jullie? Je begon volgens mij op adept. Ik heb hem nu een tijdje op expert staan. Ik kreeg het gevoel dat ik daarvoor wat te makkelijk door het spel heen kwam en nu ik op expert speel vind ik het toch een stuk leuker en spannender. Je gaat misschien wat vaker dood maar geeft wel veel meer voldoening behaal je eindelijk iets. Daarnaast ga je ook meer improviseren hoe je het best je vijand kunt verslaan.

Novice met God Mode.

......

Wat? Of ik een n00b ben? Neuhhhhhhh... ik eh houd er gewoon niet van om dood te gaan in games als dit. Ik wil het in alle rust kunnen spelen, en al helemaal niet 10 minuten bezig zijn met vechten per vijand.

Bovendien kan ik nu zo veel dingen meesjouwen als ik wil. Levert wel aardig wat crashes op, maar ja...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...