kortman_8 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 ik had ook net gehoord:when i find a chiuaua i'm gonna kill him Juist, en wat betekent het? :'D Het betekent: Als ik een chiuaua (Een klein hondje) vind, dood ik hem! Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Als Tenpenny en zijn collega's CJ naar Angel pine hebben gebracht vertelt Tenpenny dit: they're is a guy who doesnt want's to cooperate CJ: Now who would do that Vertaling Tenpenny: Er is een ventv die niet wil samenwerken met ons CJ: Oh nou wie zou dat doen niet egt om plat van te liggen maar wel lollig Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ik had er pas gelede ook eentje die zij toen ik hem anreed: i was just planning to go to liberty city! dit verraad het nieuwste gta spel liberty city stories Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ik had er pas gelede ook eentje die zij toen ik hem anreed:i was just planning to go to liberty city! dit verraad het nieuwste gta spel liberty city stories dat heeft er denk ik niks mee te maken. Liberty City is gewoon een stad die in gta I, gta III, gta Vice City en gta San Andreas voorkomt. als hij gezegd had 'I was just planning to go to London' dan zou de volgende gta toch ook geen gta London heten? Reageren
banaan_in_pyama Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ook als een auto tegen cj aanrijd, dan zegt hij wel eens: goddamned my shit! beter bekend als: god heeft mijn schijt gezegend! Reageren
guitar1989 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ook als je in dat busje zit met the truth in de missie are you going to san fiero begint hij allerlei onzin te vertellen over 23 satellieten en over overheids agentschappen echt grappig als je d'r op gaat letten en dan de missie daarna ik weet niet meer hoe die heet ik dacht were flowers in your hair als ie dat busje wil zien dan zegt ie denk nergens aan dan de 2e keer zegt ie denk aan een roze badeend Reageren
GICE Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Ik weet niet of dit hier al staat maar ik heb geen zin om dit topic door te lezen. Ik hoorde een keer zo'n kerel tegen iemand zeggen "Wear a condom" Vertaling:Gebruik een condoom vond ik best grappig Bewerkt: 15 oktober 2005 door Pietjens Reageren
Juju Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 als cj zijn pistool op iemand richt zegt ie ook welleens: welcome to ganton en als ie schiet zegt ie ook weleens: bang bang bang Reageren
justinW Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ik had wel eens dat cj ging zingen terwijl hij een auto aan't jatten was Reageren
CesarVialpando Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 De leukste die ik heb gehoord: Van CJ als hij een Tuxedo pak van 10000$ heeft en op iemand richt: I may look good but i'm still a maniak Do I look like a well-dressed clown to you huh?! CJ normaal: Yeah got a gun in ya face huh You think CJ is a B*tch huh! Ammu-nation: Als je dan een wapen koopt: Works well in a crowded area!! hahaha die laatste vooral:D Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Een keer was mijn controller stuk en bleef CJ maar een man agtervolgen en die man zei dan My wife is maby intrested in you but i'm not ofzoiets Vertaling: Mijn vrouw is misschien in jou geinteresserd maar ik niet Reageren
coz Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 alles van de truth !! voornamelijk. (volgens mij) in wear flowers in your hair - of er een voor ofzo als ze die drie lui ophalen om te werken in de garage in fierro quick . think of a yellow, rubber duck snel. denk aan een geel badeendje maargoed .. die hele gast is gaaf CJ: how you get around if you can't drive DJ: hoe kom jij van plek naar plek dan zonder te rijden? Truth : I have an astroprojectional goat named herbie. She's old, but fast man Truth: mijn astraal geprojecteerde geit herbie.al een oud beestje , maar snel man. alles van Catalina ... geniaal geen nader voorbeeld .. maar wel een leuke van woozie [after Woozie runs into a wall and falls down] [woozie rent tegen muur op] Carl Johnson: Woozie, you okay? CJ: Woozie, alles goed ? Woozie: Yeah. I'm fine. I'm just getting the feel of the place woozie: Ja man, beetje de omgeving aan het aftasten ook als een auto tegen cj aanrijd, dan zegt hij wel eens:goddamned my shit! beter bekend als: god heeft mijn schijt gezegend! verdoemd .. niet gezeggend Reageren
Dinkydau Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 in de cluckin bell zegt zon gast: When you come back, your a moron. Dat betekend: Als je terugkomt, ben je een debiel. Reageren
GTAVC Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ook bij de missie Mad Dogs Rymes dan zie je Loc zingen zoiets van i put a gun in your face BLABLABLA en dan kom't er een van de wc en zegt eh dhat shit sucks damm en zegt Loc man f*ck you Vertaling man van wc: eh die stront zuigt verdomme ofzo Loc: man f*ck you En als homies in je auto meerijden en nogal roekeloos rijdt zegt ie soms see up you speed CJ Vertaling let op je snelhied CJ Reageren
Donwell Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Als ik een paar keer op Escape druk dan zingt hij: come it up Kane, come it up CJ of zoiets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.