jah dag hoor Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ook wel grappig op wtc hoor je gast die word gebeld door zijn ex zegt ie hey ik heb jou al geen 9 maanden meer gesproken hoor je op de achtergrond een baby huilen wel grappig vind ik. Reageren
KingSix Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Als je gewoon op straat loopt hoor je af en toe: "I smoke cause it gives me knowledge!" Reageren
Fireman Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Net hoord eik nog een goede: Gastje: I like your car little bitch! CJ: You can have one to! Just jack one like I do! Vertaling Gastje: Ik vind je auto vet kleine trut (beetje letterlijke vertaling ) CJ: Jij kan er ook een hebben! Gewoon een jatten net zoals ik heb gedaan! Reageren
Kraay Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Als je soms tegen iemand aanrijd: What for licence you got? Fishinglicence? Vertaling: Wat voor (rij)bewijs heb jij? (vis)bewijs? In het Nederlands klopt ie niet echt. Maar in het engels is ie wel goed... :lol: Reageren
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 over licence gesproken, CJ zegt ook vaak als iemand tegen hem aanbotst: Did you buy your license? Heb jij je rijbewijs soms gekocht? Vond ik wel geinig de eerste keer dat ik dat hoorde Reageren
Timos Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 CJ zegt wel eens: I don't need this shit! als je hem ergens vanaf laat springen ofzo [hoogs] Weet niet of hij al gepost was, heb geen zin om het hele topic door te gaan lezen.] Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Nog een paar leuke: [Johnny Sindacco valt dood op de grond] CJ: Damn! That nigga's fucked up! Heli Politie 1: Stop! Police! Heli Politie 2: I think he knows that by now! Ken Rosenberg: Hey, just like old times, huh, Tommy? CJ: Who the fuck is Tommy? Big Smoke: Like it says in the book... We are both blessed and cursed CJ: What fuckin' book!? Bewerkt: 2 juli 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Timotees Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 CJ:i need your shit ik heb die *** auto nodig CJ: don't worry, it's just a robbery het is alleen maar een ........ CJ: This is a robbery, don't make it a kill dit is een ......, maak er geen moord van Reageren
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) of ook een in de heli kweet hem nie precies meer, maar dan zegge Heli 1: there he is, SHOOT HIM Heli 2: why do i alwyas have to do the dirty work? Heli 1: daar is ie, SCHIETE Heli 2: waarom moet ik altijd het vuile werk opknappe/? en ook bij dei missie: are you goin to san fierro, als cj in da busje kijkt: CJ: shit there must be 2 ton of that stuff Truth: threeeeeeeee ooooohm gwoon te geinig Bewerkt: 2 juli 2005 door Friemel Reageren
Flame^ Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Woozie: YOUR MOTHERS WHERE DEMON SLUTS! zegt hij in de missie: mountain cloud boys Reageren
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 heey volgens mij zij cj een keer fuck you bitch walk straight on Reageren
eggie123 Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 of als je knalt.. where did youw STEAL your licens?... vertaalt: waar heb jij je rijbewijs gestolen? Reageren
Dri3s Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Als hij schiet zegt hij soms: Oops! I had a gun! Reageren
Roedi Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 als je tegen iemand oprijd " are you alouwd to drive when you blind " vertaling:heb je toestemming om te rijden als je blind bent. :lol: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 jeah i have a gun Vertaling Ja ik heb een geweer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.