Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

Sociale media hé. ;)

Klopt. Snap de frustratie op zich wel omdat niet zeker is of het schema eerder dan het bijtincident gemaakt was. Volgens mij was het vandaag (?) vrijgegeven. Not sure!

Daarnaast zijn de datums gewoon zoals gebruikelijk voor de Clasico's, eind oktober en ergens in maart. De schorsing van Suarez zal waarschijnlijk verminderd worden, dus dan valt er niets meer over te lullen.

Ik las vandaag dat zijn advocaat in hoger beroep gaat, het eerste voorstel werd gewoon afgewezen. De kans dat het lukt acht ik eigelijk dan ook vrij klein.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

En ik blijf maar in herhaling vallen, maar ik blijf het zeggen: 4 maanden schorsing voor een onschuldige beet terwijl benen gebroken worden zonder een schorsing navenant de ernst van het vergrijp; begrijpe wie begrijpen kan.

Link to comment
Delen op andere websites

[...] 4 maanden schorsing voor een onschuldige beet terwijl benen gebroken worden zonder een schorsing navenant de ernst van het vergrijp

Onschuldig? Wauw. Misschien had hij die twee andere keren ook niet die spelers moeten bijten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

En ik blijf maar in herhaling vallen, maar ik blijf het zeggen: 4 maanden schorsing voor een onschuldige beet terwijl benen gebroken worden zonder een schorsing navenant de ernst van het vergrijp; begrijpe wie begrijpen kan.

Benen worden (vaak) niet met opzet gebroken. Suarez beet overduidelijk met opzet omdat hij een eng, gestoord mannetje is. Ik ben het wel met je eens dat enorm zware overtredingen bestraft moeten worden, maar ik vind iemand met opzet bijten erger dan iemand per ongeluk een beenbreuk bezorgen.
Link to comment
Delen op andere websites

[...] 4 maanden schorsing voor een onschuldige beet terwijl benen gebroken worden zonder een schorsing navenant de ernst van het vergrijp

Onschuldig? Wauw. Misschien had hij die twee andere keren ook niet die spelers moeten bijten. :7

Egh... Wat doet een beet met een sportman? Niks. Het is niet normaal, daar ben ik mee akkoord, maar waarom worden Sakho, Giroud of zelfs Matuidi (eerste die in me opkomen) niet gestraft voor wat ze gedaan hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

En ik blijf maar in herhaling vallen, maar ik blijf het zeggen: 4 maanden schorsing voor een onschuldige beet terwijl benen gebroken worden zonder een schorsing navenant de ernst van het vergrijp; begrijpe wie begrijpen kan.
Benen worden (vaak) niet met opzet gebroken. Suarez beet overduidelijk met opzet omdat hij een eng, gestoord mannetje is. Ik ben het wel met je eens dat enorm zware overtredingen bestraft moeten worden, maar ik vind iemand met opzet bijten erger dan iemand per ongeluk een beenbreuk bezorgen.

Suarez is cool en hij is niet eng en gestoort!

Link to comment
Delen op andere websites

Onschuldig? Wauw. Misschien had hij die twee andere keren ook niet die spelers moeten bijten. :7

Een beet is vrij onschuldig als je er niet meer dan wat huidirritatie aan overhoudt. Een tackle die je een dubbele beenbreuk oplevert is dat niet.
Benen worden (vaak) niet met opzet gebroken. Suarez beet overduidelijk met opzet omdat hij een eng, gestoord mannetje is. Ik ben het wel met je eens dat enorm zware overtredingen bestraft moeten worden, maar ik vind iemand met opzet bijten erger dan iemand per ongeluk een beenbreuk bezorgen.

Ja hoor, geloof je het zelf? :7 De beenbreuk van Wasilewski, de beenbreuk van Eduardo, de beenbreuk van die Nigeriaan op het WK en ga zo maar door zijn ALLEMAAL het gevolg van tackles die NOOIT mogen ingezet worden. Spreek me dus niet van iemand per ongeluk een beenbreuk bezorgen als je als een mongool op iemand z'n been trapt/gaat staan(Witsel bijvoorbeeld) of een tackle doet met 2 voeten vooruit recht op het been.
Egh... Wat doet een beet met een sportman? Niks. Het is niet normaal, daar ben ik mee akkoord, maar waarom worden Sakho, Giroud of zelfs Matuidi (eerste die in me opkomen) niet gestraft voor wat ze gedaan hebben?

Elleboog, elleboog en een beenbreuk zeker?

Smerige tackles.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Daar moet allemaal een flinke straf op komen, Suárez net zo goed, MP.

Als je iemand 4 maanden schorst voor een beet die geen enkel gevolg had voor het slachtoffer, dan is een dubbele beenbreuk voor mij een schorsing van 12 maanden waard. Beetje in balans houden, een beet zonder gevolgen met 4 maanden schorsing bestraffen is gewoon belachelijk als je opzettelijke tackles met desastreuze gevolgen niet eens gelijk straft, maar veel minder dan zo'n beet.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...