Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

Zuiderburen, hoe denken jullie over het nieuws dat Origi een vijfjarig contract bij Liverpool heeft getekend?

Goed nieuws, Liverpool is een ploeg naar mijn hart. :D

Overigens jongens, het was al tijdens het WK voor 99% zeker dat hij nog een jaartje bij Lille ging spelen, dixit Marc Coucke. :puh:

Wie is Origi?

Ik zal maar aannemen dat je het WK niet hebt gevolgd. :clown:
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

http://www.hln.be/hl...-het-jaar.dhtml

Wtf? Dus je moet maar geluk hebben dat je land het goed doet op het WK en in Europese competities? :clown: James was bij Monaco niet veel waard, maar een goed WK deed hem wel in de top 10 belanden? Dat Bale niet eens in de top 10 zit, is gewoon een lachertje. :7

Messi scoorde overigens 41 keer voor Barcelona dit seizoen en gaf 10+ assists, maar dat is blijkbaar niet voldoende om in de top 3 te belanden. Suarez scoorde 30 keer in de beste competitie van de wereld, maar ook dat is niet voldoende. En dan staat daar Robben(prima vleugelspeler, maar kwalitatief minder dan Bale imo) omdat z'n team het toevallig ver schopte(*) op het WK en zijn club het beter gedaan heeft in de competitie? :? Neuer kan ik begrijpen, maar we gaan toch niet een keeper zo'n prijs geven...Zelfs al is het een baas zoals Neuer.

Maar goed, Robben of Ronaldo dus als we Neuer uitsluiten. Als Robben de prijs krijgt boven Ronaldo, kan je niet gaan beweren dat het verdiend is. Ronaldo legt dubbele cijfers tov Robben voor als we het hebben over goals(meer dan het dubbele zelfs als we correcter gaan zijn).

*Ja, hij had hier een groot aandeel in. Maar Gareth Bale krijgt geen eerlijke kans omdat zijn land zuigt. Daarom de term "toevallig" omdat je het geluk moet hebben dat je team niet rotslecht is, zoals bij Bale het geval is.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon om te kotsen hoe Darmstadt 120 minuten lang met 10 man verdedigde. Even leek het alsof hun wij-gaan-voor-de-penalties-plan ging slagen, maar de keeper van Wolfsburg toonde zijn klasse. Gerechtigheid is geschied.

Beetje oneerlijk overigens die bekerwedstrijden, voor de ene ploeg is het een thuiswedstrijd en dan moet de uitploeg z'n penalties trappen onder luidkeels gefluit. Getuigt van niet veel respect vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon om te kotsen hoe Darmstadt 120 minuten lang met 10 man verdedigde. Even leek het alsof hun wij-gaan-voor-de-penalties-plan ging slagen, maar de keeper van Wolfsburg toonde zijn klasse. Gerechtigheid is geschied.

Beetje oneerlijk overigens die bekerwedstrijden, voor de ene ploeg is het een thuiswedstrijd en dan moet de uitploeg z'n penalties trappen onder luidkeels gefluit. Getuigt van niet veel respect vind ik.

Zelf heb ik helemaal niks met dat Wolfsburg, maar aan dat anti-voetbal van Darmstadt heb ik me ook groen en geel geërgerd. Normaliter zou hopen dat Darmstadt deze match had gewonnen, maar deze keer verdienden ze het gewoon niet en heeft Wolfsburg terecht gewonnen.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat is Van Gaal toch een kuttrainer zeg. Staat nu al 2-0 achter tegen een derdeklasser(Capital One Cup). :7 En dan durfde men David Moyes slecht te noemen..

Na hoeveel faalwedstrijden gaat Van Gaal zijn 3-5-2 in de vuilbak gooien? Het werkt gewoon niet in Engeland, dat weet elke idioot die 2 wedstrijden van Engels voetbal gezien heeft. :bonk:

Edit: Het is nu zelfs al 3-0...Jemig zeg, wat een afgang.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

4-0 is het uiteindelijk geworden, ik sta gewoon verbaast te kijken van deze uitslag. De verdediging faalde enorm, en daar kon de derdeklasser van profiteren. Welbeck was de enigste die nog wilde voetbalde, de rest had er geen zin in geloof ik.

Iedereen weet dat er een andere opstelling moet komen, 4-2-3-1, 4-4-2, 4-3-3. Geen 5-3-2 of 3-5-2 die werken inderdaad niet in Engeland. Ik hoop dat ie over een paar dagen met een andere opstelling speelt, anders haalt ie de winterstop echt niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk feitje: het elftal dat United versloeg z'n totale waarde is lager dan het weeksalaris van Rooney. :7

Iedereen weet dat er een andere opstelling moet komen, 4-2-3-1, 4-4-2, 4-3-3. Geen 5-3-2 of 3-5-2 die werken inderdaad niet in Engeland. Ik hoop dat ie over een paar dagen met een andere opstelling speelt, anders haalt ie de winterstop echt niet.

+1
Ja, het is een afgang, maar schrijf 'm daardoor niet meteen af?

Met dit elftal moet je gewoon beter doen. Moyes deed meer met veel minder.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...