Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

Net toen ik dacht dat Zubi eindelijk eens goeie aankopen aan het doen was, komt dit in de pers... Treurig. Er is een solide CB nodig, een echte, zoals Thiago Silva of Hummels.

De transfer van James Rodriguez naar Real Madrid zou overigens zo goed als afgerond zijn. Het zou gaan om een slordige 80 miljoen euro. Achja... :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

Kan een leuke aanwinst zijn voor Barcelona, al vrees ik wel een beetje voor zijn speelkansen. Alhoewel er bij Barcelona wel investeringen nodig zijn op defensief vlak, dus het zou wel eens kunnen dat ie veel speelt bij Barcelona. :clown:

Net toen ik dacht dat Zubi eindelijk eens goeie aankopen aan het doen was, komt dit in de pers... Treurig. Er is een solide CB nodig, een echte, zoals Thiago Silva of Hummels.

De transfer van James Rodriguez naar Real Madrid zou overigens zo goed als afgerond zijn. Het zou gaan om een slordige 80 miljoen euro. Achja... :7

Jep, er wordt een verkeerde aankoop gedaan. Beter investeren in een sterke CB dan in Blind. Achja..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Jep, er wordt een verkeerde aankoop gedaan. Beter investeren in een sterke CB dan in Blind. Achja..

Je post lijkt wat sarcastisch. Is het zo? Daley Blind is namelijk (met wat ik hier en daar lees) geen echte centrale verdediger, maar een controlerende middenvelder (a la Busquets) en kan ook linksback uit de voeten. Dat is niet wat Barça nodig heeft. Ik heb het een beetje gehad met spelers die van hun ene positie naar een andere wordt geschoven, zoals bijvoorbeeld Mascherano of Song.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou nee, Blind is geen slechte voetballer, maar het is niet de juiste aankoop. Er zit dus wel talent in, maar Barça heeft hem niet nodig. Linksback kan Blind echt niet winnen van Alba, die is echt gruwelijk snel. Als controlerende middenvelder zie ik er persoonlijk ook geen heil in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een slechte voetballer is het niet nee, inderdaad. Het is ook niet zo dat Barça hem willen halen om hem op de linksback te zetten of CVM, maar wel om hem als centrale verdediger te plaatsen, zoals ik al uitlegde met Mascherano en Song. Dat zijn geen echte centrale verdedigers van opleiding. Jeremy Mathieu trouwens ook niet, die komt ook van de linksbackpositie.

Ik weet niet wat het is bij die clubleiding van Barça, maar ze willen volgens mij gewoon niet toegeven dat daar extreme nood aan is :7

Link to comment
Delen op andere websites

Real Madrid:

Bale 100 miljoen

Ronaldo slordige 90

Rodriguez 80

Hoe is dit in godsnaam fair(Financial Fair Play)? Clubs als Manchester City en PSG worden bestraft, maar dit zou normaal moeten zijn? :7

Real Madrid zou zogenaamd een mega omzet behalen elk jaar waardoor ze gerechtigd zijn spelers voor deze abnormale bedragen te kopen. Ik geloof dat dat gelul is, want clubs als Manchester City en PSG behalen elk jaar ook een goede omzet en geven lang niet zulke hoge bedragen uit (50 miljoen voor David Luiz is belachelijk, maar het is nog altijd geen 80/90 miljoen) Persoonlijk denk ik dat het allemaal weer een corrupt zooitje is en dat de FIFA in de broek schijt voor clubs als Real Madrid en Barcelona, dus dat hele FFP werkt voor geen meter en het gaat denk ik ook nooit werken.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik dat het allemaal weer een corrupt zooitje is en dat de FIFA in de broek schijt voor clubs als Real Madrid en Barcelona, dus dat hele FFP werkt voor geen meter en het gaat denk ik ook nooit werken.

With all due respect, maar hetgeen waarvoor ze Barcelona een transferverbod oplegden is gewoon té belachelijk. Elke club doet het. Je straft ze oftewel allemaal, oftewel geen 1.
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik dat het allemaal weer een corrupt zooitje is en dat de FIFA in de broek schijt voor clubs als Real Madrid en Barcelona, dus dat hele FFP werkt voor geen meter en het gaat denk ik ook nooit werken.

With all due respect, maar hetgeen waarvoor ze Barcelona een transferverbod oplegden is gewoon té belachelijk. Elke club doet het. Je straft ze oftewel allemaal, oftewel geen 1.

Maar uiteindelijk werd het verbod toch weer kwijtgescholden. En waarom? Omdat FIFA te laf is om grote clubs te straffen en/of een smak geld krijgt van de grote clubs. Ik weet dat dit belachelijk klinkt maar het zou me niets verbazen als dit echt zo zou zijn. Ik ben het uiteraard wel met je eens dat ze alle clubs een straf moeten geven als ze FFP niet nakomen (wat nu toch voor geen meter werkt.) Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast twijfel ik toch enorm aan de prijzen van Bale, James Rodriguez of zelfs Suarez. Ronaldo's 90 miljoen vond ik redelijk terecht, hij presteerde al enkele jaren op een ongelooflijk niveau, won de Champions League en de Gouden Bal, dat rechtvaardigt die 90 miljoen een beetje (eigen mening), maar iemand zoals Bale, die nog lang niet het palmares heeft van Cristiano, zou 10 miljoen meer waard zijn dan hem? Nee. James en Suarez zijn dan een kleine 10 miljoen "goedkoper", maar ook die spelers hebben nog geen/zullen nooit een carriere hebben als Cristiano.

Die transfersommen in het voetbal zijn om mee te lachen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, Barcelona en Real zijn in dit geval net zo erg. Barcelona geeft ook even 100 +- miljoen uit aan Neymar die zich tot dan alleen in de Braziliaanse league heeft bewezen en nog een miljoen of 80-90 aan Suárez. Belachelijk dat fans van grote clubs (Man Utd, Barça en Real) lopen te huilen als het geld niet direct uitgegeven wordt, althans, dat geld van de bank. De transferperiode is nog open tot eind augustus hoor en dat geld is eigenlijk niet eens van de club..

Link to comment
Delen op andere websites

En terwijl Real en Barca met geld smijten alsof het confetti is, wacht ik nog op nieuwe aankopen van Arsenal. We hebben Sanchez en Debuchy binnen, maar er lijkt me toch wel wat meer nodig dan dat. Een centrale verdediger (met het oog op het eventuele vertrek van Vermaelen naar Man United), een doelman (Szczesny is geen verkeerde keeper, maar het is geen wereldklasse) en een extra middenvelder lijkt me ook geen overbodige luxe. Ik hoop nog op Khedira, maar naar ik vernomen heb zit dat er niet meer in.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu is er al sprake van corruptie bij de haters omdat zo'n toevalletje zich voordoet. :7

Haters, wake the fuck up. We don't need Suárez. :7 Pedro en Neymar op de flanken en Messi in een vrije rol doet het ook heel goed, het is niet alsof Barça staat of valt met Suárez, we doen het al jaren zonder hem. Suárez is een mooie bonus, niet meer en niet minder.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast zijn de datums gewoon zoals gebruikelijk voor de Clasico's, eind oktober en ergens in maart. De schorsing van Suarez zal waarschijnlijk verminderd worden, dus dan valt er niets meer over te lullen.

Overigens is Mathieu sinds gisterenmiddag binnen. Ik weet niet zo of ik er blij moet mee zijn of niet, we zien het wel. Ik hoop wel nog op Marquinhos :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...