Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

Chelsea is toch gewoon om te huilen man.

Dit wordt gewoon weer een schijtweek als het om voetbal gaat. Atletico scoreloos gelijk tegen Chelsea, Liverpool verliezen van Chelsea, Real Madrid gewonnen in de Liga, Brugge 1-3 op Lokeren én voorlopig leider, Atletico die vandaag nog kunnen winnen in de Liga, Barcelona met een moeilijke uitwedstrijd op Villarreal, Anderlecht vanavond tegen Standard.. Man man man..

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik vind het grappig om te lezen dat jullie het allemaal saai vinden. Dat is het natuurlijk ook wel, maar wat interesseert Chelsea dat? 1-1 uit, tegen Atletico is een prima resultaat, en nu 0-1 voor (en misschien winst). Het voetbal wat ze spelen heeft dus wel degelijk resultaat, en dat is waar het voor hun om gaat.

Edit: 2-0 voor. :puh:

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ach, om iemand te citeren van sociale media: "Als dit het voetbal van de toekomst is, dan stuur ik m'n kind wel naar de scouts."

Oh, en de mensen die hier beweerden dat Barcelona te weinig spelers laat doorvloeien naar de A-kern:

facepalm_227785.jpg

http://nl.wikipedia....ona#Spelerskern

Dus jullie beweren dat Barcelona weinig spelers laat doorvloeien van de eigen jeugd naar het A-elftal? Als jullie me eens een ploeg kunnen aantonen die meer jeugdspelers laat aantreden in het A elftal dan Barcelona én ook nog eens het niveau heeft van Barcelona, dan zal ik m'n woorden terugnemen. En zelfs al vind je er eentje, dat geeft je nog niet het recht om de nummer 2 qua jeugdwerking scheef aan te kijken, me dunkt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht 0-0? Toch een minder resultaat dan 1-1...

1-1 is voor Chelsea onmogelijk, dan zouden ze een doelpunt moeten maken. Dat gaat niet als je geen kansen creëert.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ohja, 0-0 was het inderdaad. Nouja, in ieder geval gelijkspel, waar ze voor gingen. Ik hoop dankzij de reacties van jullie toch wel een beetje dat Chelsea gaat winnen van Atletico eigenlijk. Ben benieuwd naar het gezeik wat daar van af komt ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Om het voor MegaPilot nog even te verduidelijken: ik beweer nergens dat Barcelona weinig spelers laat doorstromen uit de jeugd. Een groot deel van de veteranen is kind van de club, daar ging het me ook niet om. Ik wilde aangeven dat een groot deel van deze spelers al op leeftijd is, en dat het dus tijd wordt voor een opfrisbeurt van de selectie. Maar goed, dat weten ze in Spanje ook, dus ik ga er vanuit dat er deze zomer weer geïnvesteerd gaat worden, wat met het (voorlopig) opschorten van het transferverbod weer mag.

Klote voor Liverpool dat ze de verdere afloop van de competitie niet meer volledig in eigen hand hebben. Als City haar laatste drie duels wint, zijn ze kampioen, en dan kunnen ze er in Liverpool niets tegen inbrengen. Had het ze ontzettend gegund, is zeker een club die mijn sympathie heeft. Voetbal van Chelsea was natuurlijk weer verschrikkelijk, maar ja, echt kwalijk kan ik het ze niet nemen. Ik hou ook van mooi, aanvallend voetbal, maar het resultaat komt op de eerste plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Om het voor MegaPilot nog even te verduidelijken: ik beweer nergens dat Barcelona weinig spelers laat doorstromen uit de jeugd. Een groot deel van de veteranen is kind van de club, daar ging het me ook niet om. Ik wilde aangeven dat een groot deel van deze spelers al op leeftijd is, en dat het dus tijd wordt voor een opfrisbeurt van de selectie. Maar goed, dat weten ze in Spanje ook, dus ik ga er vanuit dat er deze zomer weer geïnvesteerd gaat worden, wat met het (voorlopig) opschorten van het transferverbod weer mag.

Maar deze spelers spelen vooralsnog fantastisch, dus ze wegdoen heeft geen enkele zin. Genoeg voetballers à la Carrick en Giggs die bewijzen dat je op 30 jaar nog lang niet versleten bent.

PS: http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/detail/1866508/2014/04/27/Geweldig-zo-toont-Dani-Alves-dat-racisme-hem-niet-raakt.dhtml

Geniaal. :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wie kijkt er nog meer uit naar de derny van Milaan dit weekend, ik als AC Milan fan in ieder geval wel. Forza Milan!

Zal zo'n ik-wil-niet-dat-de-andere-ploeg-scoort-wedstrijd worden.

Laatste keer dat ik naar de Milaanse derby keek was het 1 grote teleurstelling, dus neen, bedankt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...