Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

Neymar laat zich heel erg makkelijk vallen want er was amper contact, prima dat je een enorme fanboy bent maar je moet je bril eens afzetten en je doppen open doen.

Klopt, maar een fout is een fout. En maak je die als laatste man op een doorgebroken speler, dan heb je rood. Misschien moet je Kompany z'n rode kaart maar eens gaan bekijken, ook een gewoon duel met een lichte fout, maar terecht rood.

De beelden zeggen dat er contact is, en contact was in principe al genoeg voor rood. Regels zijn regels.

*plaatje*

Dit ook maar niet bestraffen?

Wat is je punt nu?

Als je ook maar een beetje de wedstrijd gevolgd hebt, dan kan je niet zeggen dat Barcelona altijd bevoordeeld was. Dat hebben Teka en ik allang bewezen mijn inziens.

PS: Dit is typisch zo'n gevalletje dat je vaak in RL tegenkomt. Men vervloekt de politieagent voor het uitvoeren van de wet, "ze hebben me weer geflitst". De scheids heeft z'n werk gedaan, er was een fout in het strafschopgebied en het was de laatste man op een doorgebroken speler. Haat dan niet op degene die z'n werk doet, maar op de regels.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

Neymar laat zich heel erg makkelijk vallen want er was amper contact, prima dat je een enorme fanboy bent maar je moet je bril eens afzetten en je doppen open doen.

Klopt, maar een fout is een fout. En maak je die als laatste man op een doorgebroken speler, dan heb je rood. Misschien moet je Kompany z'n rode kaart maar eens gaan bekijken, ook een gewoon duel met een lichte fout, maar terecht rood.

De beelden zeggen dat er contact is, en contact was in principe al genoeg voor rood. Regels zijn regels.

PS: Dit is typisch zo'n gevalletje dat je vaak in RL tegenkomt. Men vervloekt de politieagent voor het uitvoeren van de wet, "ze hebben me weer geflitst". De scheids heeft z'n werk gedaan, er was een fout in het strafschopgebied en het was de laatste man op een doorgebroken speler. Haat dan niet op degene die z'n werk doet, maar op de regels.

Het was ten eerste al buitenspel, had dus al eerder afgefloten moeten worden. Kijk deze video maar, moet je wel even je Barça-bril afzetten, hoewel ik die kans niet al te groot acht:

https://www.youtube.com/watch?v=JvvjOgkL7Qs&feature=player_embedded

*plaatje*

Dit ook maar niet bestraffen?

Wat is je punt nu?

Als je ook maar een beetje de wedstrijd gevolgd hebt, dan kan je niet zeggen dat Barcelona altijd bevoordeeld was. Dat hebben Teka en ik allang bewezen mijn inziens.

Loop dan ook niet over fouten van Pepe te janken terwijl deze overtreding vele malen erger is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was ten eerste al buitenspel, had dus al eerder afgefloten moeten worden.

Hoe kan je dat nu buitenspel noemen? Commentatoren zijn het er zelf niet over eens. Dit kan je niet eens deftig beoordelen wegens de schuine kijkhoek op vlak van buitenspel.

Kijk deze video maar, moet je wel even je Barça-bril afzetten, hoewel ik die kans niet al te groot acht:

Er was contact langs achter, dat hoort niet. :7

Loop dan ook niet over fouten van Pepe te janken terwijl deze overtreding vele malen erger is.

Beide zijn rood, in voetbaltermen even erg dus.

Moeten we de acties van Pepe zelf er ook eens bijhalen? Dat varken verdient niet minder, sorry.

+1

Pepe is veruit de vuilste speler die er is.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bayern München nu al kampioen bij de Bundesliga, knap hoor zo snel een landstitel pakken. :tu:

Beetje de (enige) concurrentie gaan leegroven :N

Stel je voor dat, nu Ribéry ook al 30 jaar oud is, ook nog even Reus gehaald gaat worden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bayern München nu al kampioen bij de Bundesliga, knap hoor zo snel een landstitel pakken. :tu:

Beetje de (enige) concurrentie gaan leegroven :N

Stel je voor dat, nu Ribéry ook al 30 jaar oud is, ook nog even Reus gehaald gaat worden :puh:

Zal Reus nooit doen, daar ben ik 100% van overtuigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Bayern München nu al kampioen bij de Bundesliga, knap hoor zo snel een landstitel pakken. :tu:

Beetje de (enige) concurrentie gaan leegroven :N

Stel je voor dat, nu Ribéry ook al 30 jaar oud is, ook nog even Reus gehaald gaat worden :puh:

Zal Reus nooit doen, daar ben ik 100% van overtuigd.

Dat zei ik ook van Götze.. Je weet hoe voetballers reageren wanneer ze 'n zak geld voor hun neus geslingerd krijgen. Het is hoe dan ook wel een stuk saaier geworden in de Duitse competitie, maar het voetbal van Bayern is echt een galavoorstelling. Ik zie, vooral nu Pep er is, nergens meer zo'n goed ingestudeerd voetbal :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Bayern goed is, kan ik niet gaan ontkennen. Het is gewoon hun tijdperk, net zoals Barcelona dat even had, maar daar komt ook een einde aan. Binnen een paar jaar zien we Pep weer weggaan bij Bayern net zoals die wegging bij Barça. "Toen ik voelde dat ik mijn team niet meer kon motiveren, wist ik dat ik moest vertrekken" ~ Guardiola.

Bayern heeft niets meer te zoeken in een competitie als de Bundesliga. De Champions League is meer van hun niveau, de Bundesliga is imo gewoon tijdverlies voor hun. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Bayern goed is, kan ik niet gaan ontkennen. Het is gewoon hun tijdperk, net zoals Barcelona dat even had, maar daar komt ook een einde aan. Binnen een paar jaar zien we Pep weer weggaan bij Bayern net zoals die wegging bij Barça. "Toen ik voelde dat ik mijn team niet meer kon motiveren, wist ik dat ik moest vertrekken" ~ Guardiola.

Natuurlijk komt er een einde aan de Pep-tijd. Maar als ze zo blijven groeien kun je onderhand elke trainer aan de zijlijn zetten.

Verder snap ik wat je zegt, maar dit is nou typisch een club die de komende jaren niets anders kan doen als blijven groeien, groeien en groeien. Zowel financieel als sportief.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...