Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

Moet je nagaan wat voor een fantastische speler hij was geweest als hij zich niet gedroeg als een "enfant terrible".

In de loop der jaren zijn er wel meer hele goeie voetballers geweest die zich ook als een eikel gedroegen. Zou dat iets zijn wat nodig is om te overleven in het wereldje?

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je nagaan wat voor een fantastische speler hij was geweest als hij zich niet gedroeg als een "enfant terrible".

In de loop der jaren zijn er wel meer hele goeie voetballers geweest die zich ook als een eikel gedroegen. Zou dat iets zijn wat nodig is om te overleven in het wereldje?

Nee, dat zijn gewoon misselijke mannetjes met talent, waardoor ze zich verheven voelen boven alle "aardse mensen". Messi gedraagt zich niet zo - althans niet in het openbaar, en die heeft toch aardig goed overleefd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Carles Puyol heeft gisteren zijn vertrek aangekondigd bij Barcelona. Hierbij vertrekken gelijk weer 2 legendes aan het einde van het seizoen. Ik weet niet of ik blij moet zijn (vanwege de nieuwe spelers die zullen komen) of toch een beetje triestig omdat net zij weggaan..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Carles Puyol heeft gisteren zijn vertrek aangekondigd bij Barcelona. Hierbij vertrekken gelijk weer 2 legendes aan het einde van het seizoen. Ik weet niet of ik blij moet zijn (vanwege de nieuwe spelers die zullen komen) of toch een beetje triestig omdat net zij weggaan..

Het is ook triest dat hij bij de aankomende Classico (zijn laatste) niet kan spelen :(
Link to comment
Delen op andere websites

Carles Puyol heeft gisteren zijn vertrek aangekondigd bij Barcelona. Hierbij vertrekken gelijk weer 2 legendes aan het einde van het seizoen. Ik weet niet of ik blij moet zijn (vanwege de nieuwe spelers die zullen komen) of toch een beetje triestig omdat net zij weggaan..

Het is ook triest dat hij bij de aankomende Classico (zijn laatste) niet kan spelen :(

Dat is de laatste niet he. Het is nog mogelijk dat Barcelona Real Madrid loot in de Champions League en er is ook nog de bekerfinale tegen Madrid.

Ik heb alleen geen idee wanneer die weer fit is, want hij was alweer uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Carles Puyol heeft gisteren zijn vertrek aangekondigd bij Barcelona. Hierbij vertrekken gelijk weer 2 legendes aan het einde van het seizoen. Ik weet niet of ik blij moet zijn (vanwege de nieuwe spelers die zullen komen) of toch een beetje triestig omdat net zij weggaan..

Het is ook triest dat hij bij de aankomende Classico (zijn laatste) niet kan spelen :(

Dat is de laatste niet he. Het is nog mogelijk dat Barcelona Real Madrid loot in de Champions League en er is ook nog de bekerfinale tegen Madrid.

Ik heb alleen geen idee wanneer die weer fit is, want hij was alweer uit.

Da's waar maar denk zelfs al als die fit is dat ie toch niet meer veel speelt, ook geen Classico. Martino heeft al onnodig puntenverlies geleden en moet dus overal met de sterkste elf, indien mogelijk, spelen. Met alle respect, maar Puyol hoort niet meer bij de sterkste 11.
Link to comment
Delen op andere websites

Da's waar maar denk zelfs al als die fit is dat ie toch niet meer veel speelt, ook geen Classico. Martino heeft al onnodig puntenverlies geleden en moet dus overal met de sterkste elf, indien mogelijk, spelen. Met alle respect, maar Puyol hoort niet meer bij de sterkste 11.

Daar ga ik mee akkoord, maar over het algemeen zuigt de verdediging van Barcelona redelijk hard tegenwoordig. Er worden teveel doelpunten geslikt, cijfers liegen niet. :N

Ik hoop dan ook dat Barcelona enkele tientallen miljoenen aan verdedigers(inclusief een keeper, liefst Courtois) gaat hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...