Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

Lukaku uitlenen, wat een grap zeg. Hij maakte de meeste goals van alle spitsen bij Chelsea, gaan ze hem uitlenen. Hilarisch..

Toch wel sneu dat clubs met miljoenen euro's schulden zomaar miljoenen euro's kunnen uitgeven. Er is echt iets mis met deze maatschappij..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

En niet bepaald positief. Dit stond gister nog op nu.nl newsfeed:

Zeker niet positief, al helemaal niet als clubs voortaan 100 miljoen voor spelers gaan betalen. Al helemaal omdat Bale niet eens super veel heeft gepresteerd en bereikt.

Als Arsenal erin slaagt om Özil te contracteren, hebben ALLE Premier League-clubs een negatieve transferbalans.

Transferbalans is niet zo belangrijk. Als een club bijvoorbeeld 2,5 miljoen krijgt door plaatsing voor de EL, niemand verkoopt, maar wel een middenvelder koopt voor 1 miljoen is er niet veel aan de hand.

Het is toch te zot voor woorden? De premier league heeft ongeveer evenveel uitgegeven als de Serie A en de Primera Division bij elkaar!

Inderdaad, vergeleken met andere competities is het al belachelijk, wanneer je het vergelijkt met echt belangrijke dingen zoals basisbehoeften schaam je je er voor dat je een deel bent van de onzin.
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk staan er clubs in het rood, het EL-voorbeeld was om te laten zien dat de balans er niet invloed op hoeft te hebben. Je kan een ander voorbeeld geven door Everton te nemen, die aan Fellaini al meer verdienen dan ze uitgeven aan transfers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Goede wedstrijd van Barça. Geluk met de scheids, kan ik eerlijk toegeven als sup van Barça.. Heb ook niet veel keus eigenlijk :7 Dat Valdés uiteindelijk toch geklopt werd is niet zo erg, hij heeft Barcelona vandaag goed geholpen.

Even nog over Bale.. Hoe kwamen ze er op om 100 miljoen euro te betalen voor hem.. Hoe?! :7

EDIT: Nog wat over de tactieken van Ancelotti: ik vind dat hij vandaag (mischien doet die dit al langer, ik weet het niet) heeft gefaald. Ronaldo stond meer centraal en op rechts dan op zijn "natuurlijke" positie op links. Toen die rond de 60e - 70e minuut daar weer rond zat te zwerven, vond ik Madrid ineens een pak beter. Als ze allemaal hun positie houden zouden ze zoveel beter zijn..

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Wat speelde Modric een lekkere wedstrijd zeg. Ook Di Maria was goed bezig, vooral zijn openingen waren pure klasse. Maakte het veld ook lekker breed. Real had zeker een gelijkspel verdiend, Ronaldo anticipeerde wel erg op de duw, weet niet of ik het een penalty vond, met een beetje mannelijkheid was hij er misschien nog langs gekomen. Zelfs Messi ging veel te makkelijk liggen in de eerste helft, Busquets was weer aan het stoken en de scheids leek de gele kaarten eerlijk te verdelen... Ramos had twee keer geel moeten krijgen en Marcelo kreeg op een gegeven moment een gele kaart terwijl hij de overtreding niet eens maakte, volgens mij was het Illarramendi.

Bewerkt: door Jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Schitterende goal van Sanchez, maar Ronaldo had echt gewoon een penalty moeten krijgen toen het nog 1-0 stond. En die knal van Benzema, man, die had ook beter verdiend zeg yep.gif

Dat eerste heb ik niet gezien(enkel stukje tweede helft kunnen meepikken), maar dat tweede heb ik wel gezien en daar ga ik volledig mee akkoord. Dat was een goal waard, fantastische knal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Zojuist na de Eredivisie-samenvattingen ook even Match of the Day meegepikt op de BBC... man, wat een verschil qua niveau. En helemaal als ze openen met Everton-Liverpool. Wat was dat een heerlijke wedstrijd!

3-3 uiteindelijk, met onder meer een perfecte vrije bal van Suárez voor Liverpool, en 2 goede goals van Lukaku voor Everton. Sowieos waren de Belgen lekker bezig, want Mirallas maakte er ook eentje en Mignolet stond erg sterk te keepen. Genieten, ik had daar graag de hele wedstrijd van gezien :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...