Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

Ik vind deze uitshirts wel hard eigenlijk, geeft de Catalaanse roots weer.

Verder ben ik erg blij dat Arsenal weer voorronde Champions League mag spelen. Het was nog even erg spannend tegen Newcastle, een wedstrijd die ze makkelijk hadden kunnen verliezen, maar uiteindelijk toch Tottenham afgetroefd. Wenger heeft gezegd dat hij komend seizoen wil gaan profiteren van de veranderingen bij de andere clubs en heeft ook gehint naar grote aankopen. Gecombineerd met al het jonge talent dat er daar rondloopt, moet er een ijzersterk team van te smeden zijn. Gunners eindelijk terug naar de top, hoop ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, m'n uitshirtje is nu al outdated. :cry:

Jij hebt dat foeilelijke geel/oranje gradient-ding gekocht? :7 Oh, en uitshirtjes zijn ieder seizoen meteen outdated hè...

Wat Silverbyte zegt: dit uitshirt laat de Catalaanse roots goed zien...en zulke strepen vind ik eigenlijk altijd wel prima, dus helemaal goed zo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt dat foeilelijke geel/oranje gradient-ding gekocht? emo.gif Oh, en uitshirtjes zijn ieder seizoen meteen outdated hè...

Een vals shirtje in Barcelona, ja(was toch maar 15 euro). :puh: Ik vind het persoonlijk niet zo lelijk. + Dat wist ik niet. :(

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie shirts van Barcelona ze hadden enkel bij het Thuis shirt een gele band rond de mouwen moeten maken.

Dit is trouwens het 3de shirt van AC Milan voor volgend seizoen:

ac-milan-third-shirt-2013-2014_.jpg

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zéér benieuwd hoe Neymar en Messi straks samen gaan spelen. Om het spel van Barça even heel simplistisch (ik ga iets te ver) terug te brengen: het speelt eigenlijk alle ballen op Messi, en hij moet het doen. En hij doet het heel vaak ook nog. Neymar daarentegen is geen Xavi of Iniesta die de bal bij Messi inlevert. Neymar speelt volgens mij voor zichzelf, voor zijn eigen eer en glorie. Of dat samengaat? Ik betwijfel het.

Maar het kan ook heel goed uitpakken. Als én Messi, én Neymar, én Iniesta goed spelen...man, dat moet schitterend zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben überhaupt benieuwd hoe Neymar het doet onder zulke hoge druk bij zo'n hoog niveau voetbal... Hij voelt zichzelf wel erg goed (van zijn arrogantie kan zelfs Ronaldo nog wat leren), maar moet zich bij mij eerst maar eens bewijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die zeggen dat Neymar arrogant is, hebben hem niet echt gevolg het laatste half jaar, en praten gewoon een beetje de media na. Hij is bij Santos nu een beetje de spelmaker geworden, en daarom denk ik dat hij ook goed bij Barça zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die zeggen dat Neymar arrogant is..

..hebben zijn stijl van voetballen gezien.

Geweldige voetballer, maar hij showt nog meer dan Ronaldo. Z'n ego reikt volgens mij van hier tot ver achter Mars.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die zeggen dat Neymar arrogant is..

..hebben zijn stijl van voetballen gezien.

Geweldige voetballer, maar hij showt nog meer dan Ronaldo. Z'n ego reikt volgens mij van hier tot ver achter Mars.

Dus veel trucjes doen om de tegenstanders bang/boos te maken (want dat is het hele punt er van) = ego?

Dat zijn wel weer genoeg domme vergelijkingen voor vandaag. Heb je überhaupt al een keer een hele wedstrijd van hem gekeken? Natuurlijk, hij showt wat. Hij is tenslotte een Braziliaan. Maar buiten alle trucjes om is hij ook een gigantisch goede voetballer, die Barcelona goed kan gebruiken. Hij weet heus wel dat Messi beter dan hem is, dus je gaat niet de "2 kapiteinen op één schip" situatie krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die zeggen dat Neymar arrogant is, hebben hem niet echt gevolg het laatste half jaar, en praten gewoon een beetje de media na.

Dus veel trucjes doen om de tegenstanders bang/boos te maken (want dat is het hele punt er van) = ego?

Dat zijn wel weer genoeg domme vergelijkingen voor vandaag. Heb je überhaupt al een keer een hele wedstrijd van hem gekeken? Natuurlijk, hij showt wat. Hij is tenslotte een Braziliaan. Maar buiten alle trucjes om is hij ook een gigantisch goede voetballer, die Barcelona goed kan gebruiken. Hij weet heus wel dat Messi beter dan hem is, dus je gaat niet de "2 kapiteinen op één schip" situatie krijgen.

Omdat de media een bepaalde mening toegedaan is, mag je het daar niet mee eens zijn? Trucjes doen om je tegenstanders te kleineren doe je niet omdat het functioneel is, maar om je kwaliteit te etaleren. Dat doe je als je zelfverzekerd speelt en dat gaat doorgaans hand in in hand met arrogantie. Arrogantie is niet per definitie iets verkeerds, het kan je juist laten excelleren, maar als je ego steeds gevoed wordt ga je dus

dingen doen. Hij is goed en hij weet het zelf ook, zijn voetbalkwaliteiten staan in deze buiten kijf.

Ben benieuwd waar Neymar komt te spelen overigens. Lijkt me toch dat-ie gewoon op de plek van Villa terechtkomt, als linksbuiten?

Bij Monaco is geld duidelijk geen probleem 130 miljoen voor Falcao, Moutinho en Rodriguez.

Ik ben benieuwd wat dat allemaal gaat geven volgend seizoen. puh2.gif

Ja, dat zal me ook erg benieuwen. Mooie club, zelfs nog CL-finalist in 2004, maar helemaal uit beeld verdwenen de laatste jaren. Bij Monaco moet ik altijd direct denken aan die (redelijk verrassende) 0-2 zege van PSV in Monaco. icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...