TekaLoca Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Je moet 'm alleen verwelkomen als het officieel is Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Laten we hier dan maar verder gaan.. ik denk dat Blind prima als cvm uit de voeten kan. Heeft hij al vaker laten zien. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 (bewerkt) Is Jérémy Mathieu niet laatst officieel gepresenteerd? Vond het zo sneu uitzien in een leeg Camp Nou Bewerkt: 26 juli 2014 door TheuNauz Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Laten we hier dan maar verder gaan.. ik denk dat Blind prima als cvm uit de voeten kan. Heeft hij al vaker laten zien. Een CVM heeft Barça niet nodig. Busquets is een van de beste ter wereld op die positie en ze hebben daar nog 2 back-ups voor in Alex Song (die waarschijnlijk/hopelijk weggaat) en Mascherano. Is Jérémy Mathieu niet laatst officieel gepresenteerd? Vond het zo sneu uitzien in een leeg Camp Nou Klopt. Maar MegaPilot had het over Lukaku naar Wolfsburg. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 (bewerkt) Laten we hier dan maar verder gaan.. ik denk dat Blind prima als cvm uit de voeten kan. Heeft hij al vaker laten zien. Busquets >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> BlindBij een topclub kan Blind niet veel gaan aanvangen. Alleen heel zeldzame gevallen als Courtois kunnen de stap maken van een een flutcompetitie naar een topclub en daar meteen een basisplaats afdwingen. Laat Blind maar eens rijpen bij een club in de Bundesliga bijvoorbeeld en dan kunnen we praten over een vertrek naar Barcelona. Bewerkt: 26 juli 2014 door MegaPilot Reageren
TheuNauz Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 (bewerkt) Is Jérémy Mathieu niet laatst officieel gepresenteerd? Vond het zo sneu uitzien in een leeg Camp Nou Klopt. Maar MegaPilot had het over Lukaku naar Wolfsburg. Maar ik nu toch niet? Bewerkt: 26 juli 2014 door TheuNauz Reageren
Silverbyte Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Zou het jammer vinden als Vermaelen bij 'ons' weggaat, maar bij Arsenal spelen Koscielny en Mertesacker nu eenmaal een stuk vaker, en het is niet uitgesloten dat men nog een CV aan zal trekken. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Is Jérémy Mathieu niet laatst officieel gepresenteerd? Vond het zo sneu uitzien in een leeg Camp Nou Klopt. Maar MegaPilot had het over Lukaku naar Wolfsburg. Maar ik nu toch niet? Hehe, ik dacht dat je inging op MP. Nja over Mathieu.. Het is geen speler die ik zo bij Barça zou neerplanten, maar wie weet kan hij me verrassen, ik hoop het althans want mijn verwachtingen zijn hoog Reageren
Silverbyte Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Zuiderburen, hoe denken jullie over het nieuws dat Origi een vijfjarig contract bij Liverpool heeft getekend? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Wel, ik hoop dat hij er terecht kan om te spelen (of anders wordt uitgeleend aan een iets kleinere ploeg) Origi heeft immens veel talent en kan daarom zo liefst zo veel mogelijk matchen gebruiken om de nodige ervaring op te doen. Verder is de Engelse competitie wel een interessante keuze, want hij is zeer klein/licht, zo zou hij zich wat meer op fysiek kunnen richten. Want hij is zeer snel, maar hij kan geen hele match op topniveau presteren. Hij is nog jong... dus liefst laten spelen en ervaring op doen, bij Liverpool als het kan, maar anders liever ergens anders. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Heb begrepen dat 'ie eerst nog een jaar op huurbasis voor Lille zal spelen, de club waar 'ie nu dus vandaan komt. Ken hem verder niet zo goed, maakte op het WK pas echt kennis met zijn spel. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 (bewerkt) Wie is Origi? Bewerkt: 26 juli 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Wie is Origi? Een jonge spits uit België. Hij is tevens meegegaan naar het WK. Voor het WK speelde hij voor Lille, maar nu heeft Liverpool hem gekocht. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) Eerste vier wedstrijden voor de club, drie goals: dat belooft wat voor komend seizoen! En geen rooie cent gekost. Bewerkt: 28 juli 2014 door TheuNauz Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Judas. Weer een gevalletje Mario Götze, al was Lewy echt een van mijn favoriete voetballers over de hele wereld. Jammer dit. De poster die ik van hem had in zijn geel-zwart tenuetje is ook weer weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.