Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Cheers.

46

• Sjaakswabber

36

• Tommy-Vercetti

35

• PowerPats

22

Geplaatst:

Ik ook niet maar ik zoek ze dan ook nooit.

In de volgende saintsrow wil ik bergen zien met veel landschap, een beetje sanandreas achtig maar dan als saintsrow.

Geplaatst:

Dat zou wel fijn zijn inderdaad ja, aangezien tot nu toe alle Saints Row delen bestaan uit een stad zonder enig natuur op een verdwaalde berg na. Nou zat in GTA IV ook niet zo heel veel natuur, maar in een vrolijke game als Saints Row The Third past het wel. Eerst ben ik benieuwd wat GTA V doet kwa natuur. Dan zal Saints Row daarna wel weer proberen te concurreren.

Geplaatst:

Steelport vond ik echt een waardeloze stad om in te spelen.

Stillwater vond ik echt geweldig zeker in deel 2 jammer dat ze in deel 3 alle dingen eruit hebben gehaald die de spelers graag erin willen hebben (en dan praat ik over het customizen)

Geplaatst:

Ja, stillwater had grotten, een eiland met gevangenis, industrieterrein, enz.

In Steelport lijkt het alleen maar stadcentrum te zijn, buiten die buurt rond die kerncentrale.

Geplaatst:

Ja, stillwater had grotten, een eiland met gevangenis, industrieterrein, enz.

In Steelport lijkt het alleen maar stadcentrum te zijn, buiten die buurt rond die kerncentrale.

maar die stad leefde ook gewoon, in steelport daar voel je de sfeer niet. en trouwens stillwater had ook een konijn die in eén keer uit het water kwam :7

Geplaatst:

Op downtown steelport na stelt de stad voor de rest niets voor, still water had zijn eigen goede sfeer wat in steelport niet het geval is. Alleen voor de derde keer still water is ook niks, ze hadden beter wat langer aan steelport kunnen werken, want de stad heeft wel potentie vind ik.

Geplaatst:

Op downtown steelport na stelt de stad voor de rest niets voor, still water had zijn eigen goede sfeer wat in steelport niet het geval is. Alleen voor de derde keer still water is ook niks, ze hadden beter wat langer aan steelport kunnen werken, want de stad heeft wel potentie vind ik.

Ja toen ik Steelport in toen des tijds in de trailer zag zag het er best wel goed uit maar toen ik het speelde voelde ik echt geen sfeer :(

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

De eerste keer dat ik in een auto stapte en reed dacht ik : je zus wat is die besturing licht,

Gelukkig went het wel na een tijdje... Het zit vol met humor en het is erg luchtig,

+ Punten:

De Save Garages.

Mod Shops.

Gang Options.

Nitro.

De Carnaval winkel.

De Mini Games vind ik heel erg leuk special waarbij je froude moet plegen.

Toch blijft Gta 4 mijn Favo game omdat het meer aanvoeld als een echte leven.. maar ik kijk zeker uit naar saints row 4 :tu:

Heb nooit eerdere saints gespeeld...

Bewerkt: door J-Fun_P
Geplaatst:

Ja ik kijk dus niet echt niet uit naar Saints Row 4

Saints Row 3 viel me echt zwaar tegen, alsof het gewoon uitgescheten was.

Mijn geld gaat uit naar GTA V.

Geplaatst:

maar die stad leefde ook gewoon, in steelport daar voel je de sfeer niet. en trouwens stillwater had ook een konijn die in eén keer uit het water kwam :7

Ik dacht in het begin van het spel, als je voor het red light district begint, dat het met de sfeer wel goed zat maar na een paar minuten rondrijden zag ik inderdaad dat Steelport dood was vergeleken met Stillwater.

• 1 maand later...
Geplaatst:

mijn probleem is eigelijk pas wanneer je hem uitgespeeld hebt. je kan namelijk geen cutscenes en missions replay doen :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...