Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

Echt een rot spel, verhaallijn is saai. Het is veel te onrealistisch, en de graphics zien er niet uit.

Saints row 2 was toch echt beter :7

niet alleen de verhaallijn was beter maar ook de customize options met logo's etc en lagen kleding.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een rot spel, verhaallijn is saai. Het is veel te onrealistisch, en de graphics zien er niet uit.

Saints row 2 was toch echt beter :7

niet alleen de verhaallijn was beter maar ook de customize options met logo's etc en lagen kleding.

Ik had het over Saint's Row 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een rot spel, verhaallijn is saai. Het is veel te onrealistisch, en de graphics zien er niet uit.

Saints row 2 was toch echt beter :7

niet alleen de verhaallijn was beter maar ook de customize options met logo's etc en lagen kleding.

Ik had het over Saint's Row 3.

ja maar ik zat te vergelijken met SR2 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row The Third is best een leuke game hoor, alleen je bent er wel gauw klaar mee. Bij mij stond 7 uur op de teller toen ik de singleplayer had uitgespeeld op easy, een reden om op normal te spelen zie ik niet in een free roaming game. uberhaud hoeft daar geen moeilijkheidsgraad bij, want dat zit in GTA IV ook niet. In 25 van de 60 missies worden zijmissies geintroduceerd, dat is een beetje jammer. Dus wat blijft er over, 35 toffe missies met lange shoot outs vaak toch wel die bij elkaar een uur of 5 duren met de geintroduceerde zijmissies niet mee gerekend.

Wat wel leuk is is om al die gebieden over te nemen, dat lijkt een klein beetje op GTA San Andreas. Daar kun je je op het verhaal na wel redelijk mee vermaken, zijmissies doen is de moeite niet. In Saints Row 2 had je 6 levels per zijmissie, en in Saints Row 1 was dit nog meer. In Saints Row The Third heb je maar 3 levels per zijmissie, dus daar ben je wel gauw mee uitgekakt. Een echte Saints Row fan zoals ik zal deel 3 wel leuk vinden, maar een nieuwkomer in de serie kan beter met zijn handen er van af blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel van hetzelfde en weinig verhaal zo te zien aan de trailer, de DLC van Saints Row 2 was ik ook niet zo kapot van. Dus deze zal ik niet gaan aanschaffen, ik ben nog bezig met The Darkness 2 en ik moet nog beginnen aan Syndicate eind deze week. Dus vanwege deze 2 redenen zal ik de DLC van Saints Row The Third niet kopen, helaas...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...