Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

Mee eens, als je even wilt freeroamen kun je beter Saints Row 2 even in je Xbox 360/PS3 of PC doen. Maar toch speel ik ook wel eens freeroaming in Saints Row THE Third die straaljager en tank zijn toch harstikkke vermakelijk om politie en leger mee op te blazen.

Link to comment
Delen op andere websites

En die upgrades van kogelvrij zijn zijn eigenlijk ook niet echt proper want dan is er gewoon geen uitdaging meer.

Maar meestal heb je die upgrades pas geunlocked, wanneer je het spel hebt uitgespeeld of wanneer je al ver genoeg bent om te weten dat je het ook zonder kan. Ze zijn meer bedoeld voor na de storyline wanneer je wat chaos wilt veroorzaken.

Link to comment
Delen op andere websites

En die upgrades van kogelvrij zijn zijn eigenlijk ook niet echt proper want dan is er gewoon geen uitdaging meer.

Maar meestal heb je die upgrades pas geunlocked, wanneer je het spel hebt uitgespeeld of wanneer je al ver genoeg bent om te weten dat je het ook zonder kan. Ze zijn meer bedoeld voor na de storyline wanneer je wat chaos wilt veroorzaken.

Dat langer kunnen sprinten en meer magazijnen in je wapens zijn toch ook voor in de missies prettige upgrades, op het eind van de missie http//deckersdie kun je voor goedkopere wapenupgades kiezen. Dan gaat het relatief weinig kosten ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broertje heeft dit spel al een tijdje, en jeeeeezuuus, we wonen in 2011 en nog presteren ze het om een spel uit te brengen met PS3-launch-titels graphics. Echt niet normaal.

Hoe kan een developer iets als Red Faction uitbrengen, met gemiddelde graphics en een vernieuwende gameplay + engine, en dan daarnaast een spel als dit uitpoepen. Serieus, wtf?

Ik wil mij kunnen verdiepen in het spel, ik wil mijn poppetje aanpassen naar mijn wens (ik vind het lichaamsbouw overigens een beetje... frapant), ik wil de auto's pimpen, maar ik kan dat gewoon niet. Ik kan mij niet verdiepen in een spel wat er gewoon zo... kut uit ziet. Ze hebben ook totaal geen excuus. Skyrim, om een voorbeeld te noemen, heeft een ongelofelijk uitgebreide wereld, tallen van quests, ze hebben aan de engine gewerkt, etc. etc, en dan nog presteren ze het een spel te maken wat er echt niet slecht uit ziet. Zelfs op mijn pc...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, juist niet :7 Maar dan nog, de humor in het spel is te... kweenie... Amerikaans... xD

Humor en Amerika werkt meestal niet voor mij (naast SP e.a. dan, SP=awesome), zal wel iets met mijn geniale Engelse humor te maken hebben...

Maar als ik een videogame speel, wil ik me er in kunnen emmersen. Dan wil ik de hoofdpersoon kunnen zijn xD Pas dan kan ik mij... nja, kweenie.... blij voelen met een spel. Realisme hoeft daar niet bij aan sprake te komen (al heb ik meestal liever van wel, eigenlijk), maar graphics moet MINIMAAL gemiddeld zijn. SR3 is niet eens... Nja, het zou mij vrij weinig verbazen als ze dit zouden kunnen porten naar een PS2...

Link to comment
Delen op andere websites

Daar moet ik je gelijk in geven, van Call of Duty kun je hetzelfde zeggen. Gameontwikkelaars moeten een voorbeeld nemen aan DICE ( Batllefield 3 ) en Rockstar ( GTA IV, Max Payne 3 )

Saints Row The Third zou ik niet gauw opnieuw uitspelen, na 1 keer heb ik het wel gezien. In 2011 blijven dit soort games wel leuk, maar zo'n waardeloos verhaal in een free roaming game actepteer ik zelfs in 2011 niet meer. Daarvoor ben ik GTA IV nu weer voor de zoveelste keer aan uit spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broertje heeft dit spel al een tijdje, en jeeeeezuuus, we wonen in 2011 en nog presteren ze het om een spel uit te brengen met PS3-launch-titels graphics. Echt niet normaal.

Hoe kan een developer iets als Red Faction uitbrengen, met gemiddelde graphics en een vernieuwende gameplay + engine, en dan daarnaast een spel als dit uitpoepen. Serieus, wtf?

Ik wil mij kunnen verdiepen in het spel, ik wil mijn poppetje aanpassen naar mijn wens (ik vind het lichaamsbouw overigens een beetje... frapant), ik wil de auto's pimpen, maar ik kan dat gewoon niet. Ik kan mij niet verdiepen in een spel wat er gewoon zo... kut uit ziet. Ze hebben ook totaal geen excuus. Skyrim, om een voorbeeld te noemen, heeft een ongelofelijk uitgebreide wereld, tallen van quests, ze hebben aan de engine gewerkt, etc. etc, en dan nog presteren ze het een spel te maken wat er echt niet slecht uit ziet. Zelfs op mijn pc...

^Dit^

'T enige excuus dat alle Saints Row fans blijven gebruiken is dat Saints Row er voor de gameplay is en niet voor de graphics... Nou sorry hoor, maar de gameplay is nou ook niet je van het. Als je een auto-schiet-fun spel maakt, dan moet je auto's en fun wel goed uitwerken, en dat uitwerken hoeft niet realistisch te zijn, maar wel immersion geven in een spel als dit. Saints Row 3 probeert veel te veel om grappig te zijn, en faalt daar in mijn ogen na langer dan 2 uur al heel erg hard in. Tuurlijk, een mensen-afschietend kanon op een wit met roze pick-upje, en een tank die beter is dan welke tank in GTA dan ook en een flubberende paarse dildo is ongelooflijk grappig.... Voor 10 minuten per item. Dat soort dingen zijn 2 keer grappig. Ten eerste als je de trailer ziet, en de tweede keer is als je 't zelf voor het eerst probeert. Je gaat mij niet wijsmaken dat je je met één zo`n feature langer vermaakt dan met uit zuipen gaan met Roman of Brucie in GTA. En dat lijkt me wel iets belangrijks in een game die 't moet hebben van de over the top features...

En nee, het gaat niet om de graphics. Kijk naar San Andreas... Als dat op dit moment was uitgebracht dan was het nog steeds een super game, en dat komt niet omdat de auto's zo realistisch rijden... Nee, dat komt omdat er over alles is nagedacht. Auto's rijden niet realistisch, maar ze rijden wel op een manier dat je je er in kunt inleven. Bij Saints Row 3 kan ik dat totaal niet, terwijl ik dat in Saints Row 2 wel enigzins kon(en dat spel vond ik eerlijk gezegd minder goed dan SR3, omdat auto's zo slecht reden).

Je neemt de game nu al te serieus. :7

Nee, jullie nemen de kwaliteit van de game niet serieus genoeg. Over elk van die 'over the top' features in Saints Row 3 is volgens mij niet langer dan 10 minuten nagedacht... 'Omg let's add a pink flubbery dildo!' 'oh yeah that's cool, but put it on a stick! For extra lulz!' 'OMG YEAH!' *maakt model, zet ingame, klaar*... 'OMFG LOLOL LET'S MAKE A CAR THAT SHOOTS PEOPLE' 'OMFG YEAH! but why?' 'I DON'T KNOW, WHO CARES :D' *maakt model, zet ingame, maakt 'm functioneel, klaar*... Het erge is dat ik me gewoon serieus kan voorstellen dat het zo is gegaan bij THQ, als een groepje 12 jarigen dat wanhopig grappige dingen probeert te bedenken :7...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Games zijn entertainment en ontspanning en als je realisme wilt en een sterk verhaal dan lees je maar een boek. :7

Niemand neemt deze game serieus en dat hoeft ook helemaal niet en dat maakt het juist leuk, waarom zou je je graag willen inleven in een personage dat 1001 problemen heeft, die jij dan moet oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Games zijn entertainment en ontspanning en als je realisme wilt en een sterk verhaal dan lees je maar een boek. :7

Niemand neemt deze game serieus en dat hoeft ook helemaal niet en dat maakt het juist leuk, waarom zou je je graag willen inleven in een personage dat 1001 problemen heeft, die jij dan moet oplossen?

Ten eerste moet je eens leren lezen. Ik zeg nergens dat ik graag een sterk verhaal en super realisme wil. In tegendeel, een spel kan onrealistisch VEEL leuker zijn dan een realistische game. Wat ik echter wel zeg is dat een spel immersion moet creëren, dus dat je tenminste een beetje gaat geven om de main character, en je moet je kunnen inleven in de main character. Waarom? Omdat je anders geen lol beleefd aan het verhaal... Als je zegt dat jij wel lol beleefd aan het verhaal van SR3, geloof ik dat best, maar dat betekend niet dat ik in m`n vorige zin fout zat. 'T betekent dat dat jij je wel (tenminste een beetje) hebt kunnen inleven in het personage.

Als een game niet geloofwaardig overkomt binnen zijn eigen wereld, is een game niet leuk. Saints Row 3 komt in mijn ogen een stuk geloofwaardiger over binnen z`n eigen wereld dan SR2, maar 't is in mijn ogen nog steeds niet echt goed. En voordat iemand gaat schreeuwen dat ik zei dat een game geloofwaardig moet zijn, lees het nog eens... Ik zeg niet dat een game geloofwaardig moet zijn, maar 't moet wel geloofwaardig zijn binnen z`n eigen wereld. Op de manier dat Mario Kart realistisch is binnen de wereld van Mario.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...