Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

Ja. :puh: De stad is ook minder. In deel 2 was de omgeving veel uitgebreider en dit zijn gewoon 3 eilanden die vol staan met gebouwen. Ik heb nog weinig leuke of geheime locaties gevonden. Verhaal is wel leuk maar er missen inderdaad veel opties.

Ik word trouwens helemaal gek van die tips links in beeld. Upgradewinkel dit, moordmissies dat, activiteiten blabla. Die tips weet ik nou wel na 3x. Ze blijven maar verschijnen, hopelijk gaat dit weg in een patch. Ze nemen nogal veel ruimte in. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. :puh: De stad is ook minder. In deel 2 was de omgeving veel uitgebreider en dit zijn gewoon 3 eilanden die vol staan met gebouwen. Ik heb nog weinig leuke of geheime locaties gevonden. Verhaal is wel leuk maar er missen inderdaad veel opties.

Ik word trouwens helemaal gek van die tips links in beeld. Upgradewinkel dit, moordmissies dat, activiteiten blabla. Die tips weet ik nou wel na 3x. Ze blijven maar verschijnen, hopelijk gaat dit weg in een patch. Ze nemen nogal veel ruimte in. :duh:

Die tips moet je voltooien wil je het laten verdwijnen ;)

Anyway hier een paar van mijn auto's

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu op de 100%, erg vet. Ik ben dus bezig met kleren en auto´s en als het gaat om kleren heb ik nog een Jump-cheat of een trainer nodig waar je heel hoog kan springen. Ik weet dat er één was maar daar moet je voor betalen. Weet iemand hier iets over? En heeft iemand die trainer?

Link to comment
Delen op andere websites

Is het leuk om de 100 procent te halen? In GTA IV vind ik het maar Niks met die races en duiven.

Ik ben newgame aan het doen op hard dit keer trouwens in Saints Row THE Third, dit is ongeveer de moeilijkheidsgraad zoals GTA IV maar dan zonder coversysteem. Echt veel te verwend met GTA ben ik, dat merk je al aan het menu. In GTA IV start je de multiplayer gewoon op via je mobiel.

Link to comment
Delen op andere websites

leuke mod ontdekt voor SR3, als je de zombie cheat activeert komen er zombies tevoorschijn maar de normale burgers en auto's rijden nog ook zijn zombies moeilijker om dood te maken en lopen er zombie brutes rond. geweldig om een politieauto te zien aanrijden die voor jou komt maar dan op zijn kop word geramd door zo een brute. :puh:

moet je kijken op saintsrowmods.com

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. :puh: De stad is ook minder. In deel 2 was de omgeving veel uitgebreider en dit zijn gewoon 3 eilanden die vol staan met gebouwen. Ik heb nog weinig leuke of geheime locaties gevonden. Verhaal is wel leuk maar er missen inderdaad veel opties.

Ik word trouwens helemaal gek van die tips links in beeld. Upgradewinkel dit, moordmissies dat, activiteiten blabla. Die tips weet ik nou wel na 3x. Ze blijven maar verschijnen, hopelijk gaat dit weg in een patch. Ze nemen nogal veel ruimte in. :duh:

Die tips moet je voltooien wil je het laten verdwijnen ;)

Nou ik heb dat spel al bijna helemaal klaar (qua percentage) en verschillende onderdelen voltooid en nog steeds krijg ik die meldingen...

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, ik postte recent nog een vraagje over of SR3 de moeite waard was om te kopen, bedankt om daarop geantwoord te hebben :tu:

Maar.. is die de €50 waard, of wacht ik beter nog een maandje tot de prijs gezakt is?

Voorlopig blijft de game nog 60 euro kosten en 50 euro bij mediamarkt, het is niet zo zoals bij Need For Speed dat na 3 maanden al in de prijs halveert. En ja, ook voor de volle prijs is Sains Row THE Third de moeite waard.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Aan een kant ben ik toch niet blij met Saints Row The Third.

Ze hebben een hoop geschrapt zoals voertuigen en features. Als je eenmaal klaar bent met alles is er bijna geen bal te zien.

Bovendien moet het spel nodig eens gepatched worden want er zitten een hoop bugs/glitches in.

En die upgrades van kogelvrij zijn zijn eigenlijk ook niet echt proper want dan is er gewoon geen uitdaging meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...