Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Er komt een uitbreiding van Saints Row The Third met daarin Still Water als wereld, voor 40 euro komt deze beschikbaar dit jaar waarschijnlijk op disk. Alleen ben ik bang dat er niet veel missies in zitten, omdat het een uitbreiding is. Wat toch wel voor 40 euro mag, het gaat over een stijl die vergelijkbaar is met The Matrix.

Hier is de link van het artikel: Klik

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

  • 2 maanden later...

Vandaag de hele storyline gespeeld in CO-OP, wat een prachtig spel! worshippy.gif

Om dan nog te zwijgen over de einde van de storyline, GENIAAL gewoon en zeer origineel, de volgende Saint Row ga ik me ook aanschaffen. yep.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, Saints row 3 wat een baggergame, na alle achievements te hebben gehaald meteen verkocht, kut storyline, minder kleding opties, graphics zien er te cartoony uit, te weinig auto's vergeleke met de andere 2 delen, had deze week nog ff het eerste deel gespeeld, ik snap niet dat ze met het derde deel die kant zijn opgegaan, want SR1 wat een fantastisch spel goede storyline dat is zeker. nu krijg ik weer allemaal fanboys op me dak, maarja die hebbehn 1 & 2 dan zeker niet gespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, Saints row 3 wat een baggergame, na alle achievements te hebben gehaald meteen verkocht, kut storyline, minder kleding opties, graphics zien er te cartoony uit, te weinig auto's vergeleke met de andere 2 delen, had deze week nog ff het eerste deel gespeeld, ik snap niet dat ze met het derde deel die kant zijn opgegaan, want SR1 wat een fantastisch spel goede storyline dat is zeker. nu krijg ik weer allemaal fanboys op me dak, maarja die hebbehn 1 & 2 dan zeker niet gespeeld

Kben het 95% met je eens, (behalve over de auto's dan)

Saints Row 3 is gewoon een flop. Te weinig plezier na de storyline. Niks te doen. DLC's zijn ronduit bagger.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet echt een oscar winnend verhaal ofzo, maar toch is Saints Row The Third erg vermakelijk hoor. De shoot outs ( wat er bij elkaar tussen de 30 en 40 zijn ) zijn erg tof gedaan. Met de bijhorende gameplay elementen, het is echt een over de top game van helaas maar 7 tot 8 uurtjes singleplayer. Het grappige is dat Saints Row The Third het best goed heeft gedaan vorig jaar November tussen alle grote games door, bijvoorbeeld Deus Ex verkocht voor geen meter. Saints Row The Third heeft wisselende meningen, maar toch heeft over het algemeen iedereen zich er wel mee kunnen amuseren.

Link to comment
Delen op andere websites

Deus ex is dan ook een stand alone game, SR3 verkocht gewoon goed ivm met de vorige delen, deel 2 had zo veel mogelijkheden en 1 had gewoon een super verhaal, jammer dat 3 niet verder ging met het verhaal want dex (verrader van de saints) zou je in een dlc van SR2 gaan vermoorden maar hij vluchte, als het van verhaal van SR3 erop aansloot, zou het een geweldige game zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een tijdje geleden dat hier nog gereageert is, maar ik en Woody268 hebben besloten om deze game nog eens volledig in co-op opnieuw te spelen, en deze keer zullen we ook voor YouTube recorden. De eerste 5 missies (/afleveringen) zijn al gerecord, en hier is alvast de eerste. :D

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Gisteren heb ik namelijk het spel voor €7,50 gekocht op Steam inclusief alle DLC's. Ik kon hem gewoon niet laten liggen.

Op zich is het spel best leuk, ze zijn iets te ver doorgedraaid met 'humor', maar ik vind dat je deze goed genoeg kan mijden en dus heb je er ook geen last van.

Mocht iemand interesse hebben voor de aanbieding, dan heb je nog tot maandag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Must have? Zo onrealistisch als wat! Je moet er van houden of niet, maar mijn type spel is het namelijk niet.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...