Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

106

• vice

93

• R-fl3x

66

• Flokkert

59

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Is dit een volledig andere disc of is het ook DLC? Ik snap er echt geen zeik van..

Het gaat alleen om je Black Ops disc.

Geplaatst: (bewerkt)

Is dit een volledig andere disc of is het ook DLC? Ik snap er echt geen zeik van..

Het gaat alleen om je Black Ops disc.

Hij bedoelt volgens mij of Cod Elite op een disc komt of dat het een DLC is zoals map packs.

Het komt niet op een disc zover ik weet en echt een DLC is het ook niet helemaal.

Het is weer een apart iets waar je veel geld voor betaalt en dan kan je deze dingen doen op je pc.

Edit : Het is niet alleen op je pc te zien maar ook op tablet smartphone etc. etc.

Bewerkt: door GTA-top
Geplaatst:

Wat een geldklopperij dat Elite..

Heel Cod is geldklopperij, spel bij release 70 euro, je moet elke call of duty zien als een update, wat het eingelijk ook is.

En dan komen er ook nog stuk of 5 dlc's bij, van 15 euro per stuk.

Ze willen gewoon met dingen waarvoor ze zelf niets voor hoeven te doen, engine gebruiken, wapens gebruiken, mischien wat perks erbij en maps maken, voor de rest zijn ze gewoon al klaar.

Dus eingelijk kan je elke call of duty zien als een DLC, waarvoor je elk jara weer 60/70 euro betaalt.

Geplaatst:

Ik betaalde 45 euro voor BO, heb geen DLC's gekocht, en vind het nog altijd leuk.

De Single Player is altijd heel goed gemaakt, je hebt ook een Co-Op mode in deze COD, de multiplayer van MW3 heeft een 20-tal maps. En dat er mensen zijn die gaan betalen voor de extra maps moeten zij weten. Zoals ik al eerder zei: Hoe oud de engine ook is, als mensen nog lol vinden in die engine, dan is daar geen verandering aan nodig. Zoals de engine van III, die is ook een tijd meegegaan voordat die van IV kwam. SA word nog altijd door veel mensen gespeeld. Waarom? Omdat die engine goed was. En je hebt nu niet meteen een concurrentie op GTA, op COD dus wel, en daarom is er steeds een soort 'oorlog' tussen COD en BF.

Volgens de FAQ bevat de Elite ook een gratis functie, dus ja. Er zijn natuurlijk mensen die liever BF spelen omdat ze dan af en toe iets gratis krijgen, en de engine af en toe verandert. Maar kom op. Het is een Shooter, daar verwacht je dat je kunt schieten, niet dat je ieder jaar een ander soort explosie ziet, of dat je je character ziet springen zoals IRL, soms is het zelfs beter als een game er wat fake uit ziet, omdat dat soms nog leuker kan zijn. Kijk naar de IV engine, de manier dat je daar met een auto rijdt is veel realistischer, ja. Maar ik rij persoonlijk liever met een auto in SA, VC of III, dan in IV.

Geplaatst:

Volgens mij kan je hem ook gewoon kopen, maar dan kost ie misschien iets meer. Nou ja, meer.. Als je iedere maand 5 euro of zo voor Elite betaald, zal het uiteindelijk ook wel duurder voor de Elite zijn. (ook al zijn ze dan 'gratis').

Geplaatst:

Veel meer denk ik, ik vind het gewoon geld verspilling. Dit is gewoon het domste van Call of Duty! En ik ga het zeker niet kopen, en die map-packs mogen van mij ook wel eens wat minder kosten. Het zou beter zijn dat je 2100 MS points betaald voor Elite en dat je daar voor niet meer hoeft te betalen en dan de map-packs gratis.

Geplaatst:

weet iemand wat je erbij krijgt als je mw3 bij een bepaalde winkel pre-orderd en ook welke winkel?

want ik weet nog met mw2 dat we met mn vrienden naar de game mania gingen en dat zo eentje mw2 shirt kreeg omdat hij m had ge-pre-orderd

Geplaatst: (bewerkt)

Dat kan je toch ook gaan vragen aan de kerel bij Game Mania zelf, lijkt me? :puh:

EDIT: Hardened Edition foto'tje gerevealed :)

mw3_0.jpg

foto: www.pu.nl

Bewerkt: door TekaLoca

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...