Niiek Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Het is niet echt verplichten, maar als iedereen waarmee je speelt de map pack koopt en jij niet is dat best irritant aangezien je die die maps niet hebt.. En dat zal nog irritanter worden als er game modes in de dlc zit, aangezien je die vaker zal spelen dan maps.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 Nieuwe Gamemodes in DLC's geloof je het zelf? Die nieuwe gamemode waarbij je de dogtags van je tegenstander/medespeler moet oppakken vind ik wel leuk je heb minder last van campers. Reageren
commando Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 Brotherhood en Revelations zijn echter geen DLC's maar ik snap wel dat je dan de GOTY edition koopt. Maar die komt pas een jaar en soms 2 jaar later uit. Zolang kan ik niet wachten met mw3 spelen. ja inderdaad... en in Activision ( call of duty / modern warfare ) termen zijn dat 2 games Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 (bewerkt) Zonet even met Nick lekker MW2 gespeeld. Ging wel lekker, maar is wel een beetje wennen met Quickscopen. En niet te vergeten AA12 Red Dot FTW! Edit; perongeluk in het topic van MW3 gepost :$. Bewerkt: 13 september 2011 door Flokkert Reageren
PrioX Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Het is toch wat! Als Bowling er zin in heeft, dan heeft hij ook echt zin! Afgelopen nacht heeft hij zichzelf namelijk los laten gaan op Twitter. Vele vragen zijn beantwoord. Laten we ze maar even snel met jullie door nemen! ACR een nieuwe soort Famas? Toen Robert Bowling de vraag kreeg welk wapen het meest gebruikt werd op Call of Duty: XP, gaf hij het antwoord dat het de ACR was. Volgens analisten zou de ACR nu als een nieuwe Famas gezien kunnen worden. Misschien is ie wel te makkelijk om mee te richten of is die overpowered. Wie zal het zeggen? Assassin Perk niet overpowered Tenminste, als we Bowling moeten geloven. Toen de perk lijst onthuld werd schrokken de meesten van de kracht die Assassin je mee gaf. Een citaat van Bowling: “Assassin isn’t this all powerful stealth perk, Recon Drone can still see / tag you and you can be tagged by Recon.” Support Juggernaught gebalanceerd Een juggernaught pak in de singleplayer krijgen? Dan kun je toch makkelijk winnen? Toch niet! Bowling vermeld namelijk dat je alleen een riot en een pistooltje kan gebruiken wanneer je dit pak aan hebt. Barebones game modus bevestigd Bowling heeft ook nog eens bevestigt dat de game modus "Barebones" zijn terugkeer zal doen in Modern Warfare 3. Bron: CallofDuty.nl Reageren
commando Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Het is toch wat! Als Bowling er zin in heeft, dan heeft hij ook echt zin! Afgelopen nacht heeft hij zichzelf namelijk los laten gaan op Twitter. Vele vragen zijn beantwoord. Laten we ze maar even snel met jullie door nemen! Support Juggernaught gebalanceerd Een juggernaught pak in de singleplayer krijgen? Dan kun je toch makkelijk winnen? Toch niet! Bowling vermeld namelijk dat je alleen een riot en een pistooltje kan gebruiken wanneer je dit pak aan hebt. Bron: CallofDuty.nl Juggernaught pak in multiplayer ftw! whaha zie et al voor me trollsuit Reageren
PrioX Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Juggernaught pak in multiplayer ftw! whaha zie et al voor me trollsuit Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Ziet er goed uit! Ik ga alleen geen Juggernaut gebruiken klote killstreak.. Reageren
vice Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Het lijkt me anders wel een redelijk goede killstreak als je een objective wilt voltooien. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Vind het persoonlijk wel nice dat die nuke uit de killstreaks gehaald is. Te veel mensen wilden er voor boosten en campen. Wat opzich wel een leuk idee geweest was is als ze een soort van match zoals sabotage bij hadden, waarbij het ene team een nuke moet plaatsen en de tegenpartij het juist verdedigt. Zo gebruik je tenminste nog teamwork om een nuke te activeren. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Is er nu al iets bekend van de prijs voor de Hardened? Of is die officieel €120? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 (bewerkt) Vind het persoonlijk wel nice dat die nuke uit de killstreaks gehaald is. Te veel mensen wilden er voor boosten en campen. Wat opzich wel een leuk idee geweest was is als ze een soort van match zoals sabotage bij hadden, waarbij het ene team een nuke moet plaatsen en de tegenpartij het juist verdedigt. Zo gebruik je tenminste nog teamwork om een nuke te activeren. Die modus zat er oorspronkelijk in bij MW2 "Global ThermoNuclearwar" maar na een paar weken is die eruit gepatched, maar toen in de tijden van de PS3 Jailbreak , kwam hij weer terug op de PS3 versie kijk hier maar even Bewerkt: 15 september 2011 door MrIndependent Reageren
PrioX Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Er komt geen Prestige Edition voor MW3. Dat heeft Robert Bowling deze middag bekend gemaakt via zijn Twitter. Reageren
Joostyz Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Heb echt zin in mw3! Als ie uit is koop ik 'm denk ik zo snel mogelijk Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Die gameplay is echt lijp het heeft wel veel weg van BO qua radar enzo maar dat is totaal niet erg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.