PrioX Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 (bewerkt) Die gameplay is echt lijp het heeft wel veel weg van BO qua radar enzo maar dat is totaal niet erg Alle Call of Duty's lijken op elkaar. Alleen de Gameplay elementen vernieuwen. Zoals de mogelijkheden. Het grootste gedeelte van een nieuwe Call of Duty blijft toch hetzelfde als de vorige delen. Maar dat vind ik leuk. Zolang er vernieuwingen blijven komen voor de COD serie blijf ik het kopen. Bewerkt: 15 september 2011 door PrioXCoMBo Reageren
commando Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 (bewerkt) Juggernaught pak in multiplayer ftw! whaha zie et al voor me trollsuit ...filmpjun... gaat best wel snel dood, volgens moest je bij die Juggernaughts in MW3 echt 8 clips erop gooien ( op torso ) en 5 shots van barret ( mis m'n Jugger M240 ) Bewerkt: 15 september 2011 door commando Reageren
.Senne Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Geen Hardened voor PC, veronderstel ik. Ach, had 'ie er wel geweest had ik er toch geen 100+ euro voor betaald. Reageren
vice Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Geen Hardened voor PC, veronderstel ik. Ach, had 'ie er wel geweest had ik er toch geen 100+ euro voor betaald. Echt ;o . Ik hoopte dat ze om een of andere reden gewoon nog nergens te vinden waren . Naja, no dlc's for me dan maar. Tenzij ik er ooit eens eentje win. En dan spaar ik weer wat geld uit xD. Reageren
commando Geplaatst: 16 september 2011 Rapport Geplaatst: 16 september 2011 denk dat mw3 toch meer een game is dat zich op de consoles richt en niet op de PC... ( net zoals MW2 ) Reageren
PrioX Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Wat Multiplayer informatie. Robert Bowling (Creative Strategist bij Infinity Ward) heeft veel informatie over de multiplayer van Modern Warfare 3 bekendgemaakt. Zo vertelde hij over de levels, dedicated servers en de wapens. Lees het hieronder! Levels Net als in de voorgaande delen (behalve voor Black Ops), worden de levels hoger. Nu moet je level 80 zijn om te kunnen prestigen. Een fan vroeg Bowling waarom Modern Warfare 3 80 levels heeft, waarbij Robert antwoordde: “We’ve rebalanced the leveling curve (not a grind at the end now) and this helps with that. Higher but smoother.” Dit zijn de levels uit de voorgaande Call of Duty's 55 levels in Call of Duty: Modern Warfare 65 levels in Call of Duty: World at War 70 levels in Modern Warfare 2 50 levels in Black Ops (15 levels van prestige, in plaats van 10) 80 levels in Modern Warfare 3 Dedicated servers Voor degenen die hoopten op dedicated servers voor de consoles, die komen er niet. Op de PC komen matchmaking en dedicated servers en op de consoles komt alleen P2P*. Robert zei: “Matchmaking and Dedicated servers on PC. Only P2P matchmaking on consoles.” “However, there reason why dedicated servers on consoles can’t happen is “because there are 30 million people who play it. P2P is the best solution for the time being.” *P2P is het matchmaking in Modern Warfare 2 Wapens Tijdens de Call of Duty: XP was het mogelijk om de multiplayer van Modern Warfare 3 te spelen. Misschien had je het al gezien in een filmpje, maar de stats van de wapens stonden er toen nog niet bij vermeld. Dit komt omdat de stats van de wapens nog niet definitief zijn, er wordt constant gekeken of de wapens beter moeten worden gebalanceerd. Zo zei hij: “The stat bars were not correct in the CODXP build.” “We’re constantly rebalancing and changing and don’t set those till last.” Bron: CallofDuty.nl Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Nog meer levels --' Reageren
PrioX Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Ik vind 80 levels alleen maar leuk. Zo kan je meer gebruik maken van alle wapens voordat je in Prestige gaat. Nu hoop ik alleen dat het niet al te lang duurt voordat je een level omhoog gaat. Anders kan het best lang duren voordat je in Prestige kan. Gelukkig hebben ze dan de Prestige Shop waarin je waarschijnlijk dingen kan kopen voor in een bepaalde Prestige. Bijvoorbeeld Dubbel XP zodat levelen sneller gaat (??). Reageren
vice Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Ik vind 80 levels alleen maar leuk. Zo kan je meer gebruik maken van alle wapens voordat je in Prestige gaat. Nu hoop ik alleen dat het niet al te lang duurt voordat je een level omhoog gaat. Anders kan het best lang duren voordat je in Prestige kan. Gelukkig hebben ze dan de Prestige Shop waarin je waarschijnlijk dingen kan kopen voor in een bepaalde Prestige. Bijvoorbeeld Dubbel XP zodat levelen sneller gaat (??). Ik vraag me af wat er gaat gebeuren als er dan een DLC uitkomt, en ze geven een dubbel-xp weekend . Voor sommigen dan 4-dubbel of zo xD? Reageren
Flokkert Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Ik vind 80 levels alleen maar leuk. Zo kan je meer gebruik maken van alle wapens voordat je in Prestige gaat. Nu hoop ik alleen dat het niet al te lang duurt voordat je een level omhoog gaat. Anders kan het best lang duren voordat je in Prestige kan. Gelukkig hebben ze dan de Prestige Shop waarin je waarschijnlijk dingen kan kopen voor in een bepaalde Prestige. Bijvoorbeeld Dubbel XP zodat levelen sneller gaat (??). Ik vraag me af wat er gaat gebeuren als er dan een DLC uitkomt, en ze geven een dubbel-xp weekend . Voor sommigen dan 4-dubbel of zo xD? Voor de mensen die Elite hebben 4 keer zoveel XP. Want ik ga waarschijnlijk de Hardened Edition kopen. Reageren
Joostyz Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Ik heb echt zin in MW3, kan bijna niet wachten! Heb net een paar gameplay filmpjes gezien en het belooft heel wat te worden! Reageren
commando Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 vind het maar onzin, in een FPS dit soort RPG elements... geef mij maar gewoon in een keer alles, lekker fair, zonder al die poeha Reageren
PrioX Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 (bewerkt) Achievements: Klik En er zal deze woensdag een verassing onthuld worden voor MW3! Bewerkt: 26 september 2011 door PrioXCoMBo Reageren
vice Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 Ziet er goed uit. Altijd leuk, een extra 'uitdaging'. Ben benieuwd wat die "Secret Archievement" inhoudt. Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 Maakt het uit als je 'm in Engeland besteld, bij Amazon om precies te zijn. Daar is die hardened edition, die nu elite edition heet, veel goedkoper! Daar is 75 pond, wat volgens budgetgaming 85 euro is en wat mij dus een goede prijs lijkt. Dus, als ik 'm in Engeland bestel, zitten er dan nadelen aan of beperkingen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.