Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Maakt het uit als je 'm in Engeland besteld, bij Amazon om precies te zijn. Daar is die hardened edition, die nu elite edition heet, veel goedkoper! Daar is 75 pond, wat volgens budgetgaming 85 euro is en wat mij dus een goede prijs lijkt.

Dus, als ik 'm in Engeland bestel, zitten er dan nadelen aan of beperkingen?

Dan komen er ook nog verzend kosten bij, denk ik hé. ;)

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

106

• vice

93

• R-fl3x

66

• Flokkert

59

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Maakt het uit als je 'm in Engeland besteld, bij Amazon om precies te zijn. Daar is die hardened edition, die nu elite edition heet, veel goedkoper! Daar is 75 pond, wat volgens budgetgaming 85 euro is en wat mij dus een goede prijs lijkt.

Dus, als ik 'm in Engeland bestel, zitten er dan nadelen aan of beperkingen?

Er is een kleine, kleine kans dat hij niet op je console werkt, maar ik weet het niet precies. Kijk even op google. Check ook even de verzendkosten of het echt zo goedkoop is.

Geplaatst:

Er is een kleine, kleine kans dat hij niet op je console werkt, maar ik weet het niet precies. Kijk even op google. Check ook even de verzendkosten of het echt zo goedkoop is.

Verzendkosten waren gratis. Ja dat klinkt raar, maar is wel zo, ik heb al eens eerder in Engeland besteld (TDU2) en die doet het. Maar ik bedoel eigenlijk ook de DLC, dat die niet gebiedgebonden is. Want dan zou ik die edition kopen voor de dlc en dan kan ik die niet eens downloaden! Dat zou niet zo leuk zijn.

Geplaatst:

Verzendkosten waren gratis. Ja dat klinkt raar, maar is wel zo, ik heb al eens eerder in Engeland besteld (TDU2) en die doet het. Maar ik bedoel eigenlijk ook de DLC, dat die niet gebiedgebonden is. Want dan zou ik die edition kopen voor de dlc en dan kan ik die niet eens downloaden! Dat zou niet zo leuk zijn.

Ow jawel hoor, want soms zie je een BLES code en die moet overeenkomen.

En dat kan zijn dat je daarvoor een Engelse/Amerikaanse/Japanse/whatever account voor nodig heb waar de DLC met die BLES code wordt aangeboden.

Geplaatst:

Ik krijg echt zin in 8 November. Ik speel nu de laatste tijd ook weer veel Modern Warfare 2. Ik hoop dat we in Modern Warfare 3 niet zo veel Noobtuber's krijgen.

Geplaatst:

ik ga hem kopen als ik dat van mijn mama mag, echt veel noobs killen

Dit klinkt best wel kinderachtig. :7 Probeer jij die noobs maar te killen, wens je nu al succes. Zonet even MW2 gespeeld. Zat in een potje met alleen noobtubers, campers, hackers en Second Change. Nou daar wordt je echt niet vrolijk van. :N

Geplaatst:

Las net dit op Twitter :D

"Interesting email I just received. 'An all-new Single Player Trailer for Modern Warfare 3' is coming out later today. No other details yet"

Geplaatst:

"Interesting email I just received. 'An all-new Single Player Trailer for Modern Warfare 3' is coming out later today. No other details yet"

Bron?

Geplaatst: (bewerkt)

Bron?

Op CallofDuty.nl staat het ook met een afbeelding. De beelden worden getoond in het stadion waar Engeland en Montenegro tegen elkaar spelen. :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Geplaatst:

Ziet er zeker vet uit! Als ik 'm binnen heb ga ik sowieso eerst de missies uitspelen voordat ik aan multiplayer ga beginnen. Na MW & MW2 wil ik ook 't eind weten.

Geplaatst:

Doe ik ook altijd. SP eerst voor de storyline en beetje weapon-control the krijgen. En dan MP later of soms tussendoor heel even.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...