GuitarGuy666 Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Ziet er heftig uit Ik koop m alleen nadat ik LA Noire heb aangeschaft, en als het het geld waard is Reageren
thug Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 storyline is voor mij de belangrijkste reden dat ik een spel koop en deze ziet er weer top uit al hoop ik dat er weer mooie snipe missies tussen zitten gelijk modern warfare. Reageren
Flokkert Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 (bewerkt) Die Trailer ziet er gewoon vet uit! Nog een maand en dan kunnen we hem spelen. Lijkt me best wel grappig om te zien als iedereen nog een laag Level is (Multiplayer). Bewerkt: 8 oktober 2011 door Flokkert Reageren
vice Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Ik vraag me af of ik de single player weer in 1 weekendje kan uitspelen : Bij Black Ops wou ik gewoon altijd weten hoe het verder ging, dus vaak als ik zei 'oké, na dit level stop ik', ging ik steeds nog 2 levels verder, daarom had ik hem zondagavond al uitgespeeld xD. En ik vraag me ook af of de Multiplayer nu van bij het begin goed zal werken, weet nog wel dat ik in Black Ops (en dat was pas op die zondagavond) vaak in een laggy server terechtkwam. Als ik MW3 heb, ga ik waarschijnlijk wel gewoon hetzelfde doen als bij BO: Eerst single player (hopelijk volledig, tenzij ie te lastig is xD), dan de multiplayer, en als ik daar wat op uitgekeken ben of als ik wat afwisseling wil co-op. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Als je het in een weekend af kunt krijgen, zal ik je feliciteren Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Op welke difficulty dan? Reageren
vice Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Black ops deed ik de eerste keer op 'normal' . BO op hardened heb ik eigenlijk nog niet afgemaakt. En omdat ik Windows opnieuw heb geïnstalleerd moet ik dat ook weer opnieuw beginnen. Dus MW3 zal wss ook gewoon op 'normal' zijn (1 hoger dan het eenvoudigste, dus). Dat had ik er misschien wel bij moeten zetten, maar niet aan gedacht xD, en ach ja .. Dan klinkt het beter . Reageren
PrioX Geplaatst: 20 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2011 (bewerkt) Bewerkt: 20 oktober 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2011 De Gold Guns komen dus ook terug in MW3, je ziet er al eentje rond 1:16 van bovenstaande trailer. Verheugen jullie je hier op? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2011 @ Die Camo leek me eerder Tiger Camo. Ik verheug me er wel op alleen er zijn een paar games die voor gaan. Ik koop hem sowieso. Reageren
Flokkert Geplaatst: 21 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2011 Duurt niet erg lang meer dan kunnen we heb spelen! Krijg ik m'n Hardened Edition binnen. Heb er nu al zin in. Ben benieuwd hoeveel en welke wapens we allemaal hebben. En ik hoop dat we niet teveel Hackers weer gaan krijgen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Wat je kan krijgen na prestigen: - Double XP in de 1e 2 uur van je prestige. Elke keer als je prestiged. - Double Weapon XP - Extra Custom Class - Hardened Package - (Locked) Veteran Package 10 Prestiges met 80 levels. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Wat je kan krijgen na prestigen: - Double XP in de 1e 2 uur van je prestige. Elke keer als je prestiged. - Double Weapon XP - Extra Custom Class - Hardened Package - (Locked) Veteran Package filmpje 10 Prestiges met 80 levels. Dus volgens mij moeten wij gaan no liven de komende weken voor extra tokens op alle CoDs! Reageren
Flokkert Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Wat je kan krijgen na prestigen: - Double XP in de 1e 2 uur van je prestige. Elke keer als je prestiged. - Double Weapon XP - Extra Custom Class - Hardened Package - (Locked) Veteran Package filmpje 10 Prestiges met 80 levels. Dus volgens mij moeten wij gaan no liven de komende weken voor extra tokens op alle CoDs! Je moet niks hoor. Niemand verplicht het je. Reageren
vice Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 De "Launch Trailer" is live http://www.charlieintel.com/2011/10/22/modern-warfare-3-launch-trailer-in-the-next-12-hours/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.