Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

106

• vice

93

• R-fl3x

66

• Flokkert

59

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Opnieuw een beklijvende verhaallijn, ik heb er echt van genoten, fantastisch einde ook. Zo te zien zijn er weinig mensen hier die de Singeplayer eerst spelen, voor ze aan de Mutliplayer beginnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Opnieuw een beklijvende verhaallijn, ik heb er echt van genoten, fantastisch einde ook. Zo te zien zijn er weinig mensen hier die de Singeplayer eerst spelen, voor ze aan de Mutliplayer beginnen.

Join the club ^^. Ik begin ook met de campaign.

Spoiler inhoud: Waar ik nu zit in de campaign.

Ik zit nog niet zo ver (denk ik :puh:), ben nu op die plaats waar je in een soort robotvoertuig moet rijden, en een paar heli's moet neerhalen, maar om een of andere reden lukt het niet, want als ik te veel schiet komt er iets op het scherm maar ben even vergeten wat :puh:.

Ik kijk ook wel uit naar de Multiplayer, maar als ik nu de MP ga spelen, ga ik gewoon geen zin meer hebben om de campaign verder te zetten.

Bewerkt: door vice

Je moet Soap verdedigen die gewond in dat huisje ligt, dat doe je door te zorgen dat er niemand dat huisje binnen komt. Protect staat er ook als het goed is in je scherm.

Singleplayer gisteravond trouwens uitgespeeld, ik vond chapter 3 minder van de 3 chapters. Al hoewel de laatste missie van chapter 3 wel erg vet is.

Bewerkt: door Svenie
Spoiler ;)
Geplaatst:

Mijn ratio is 1.53 ofzo maar ik word echt helemaal gek van die spawns.. Ben ik bezig met een kill, spawnt er opeens iemand achter me, en het gebeurd opnieuw en opnieuw..

Geplaatst:

Mijn ratio is 1.53 ofzo maar ik word echt helemaal gek van die spawns.. Ben ik bezig met een kill, spawnt er opeens iemand achter me, en het gebeurd opnieuw en opnieuw..

Dat heb ik ook al een aantal keer gehad. Ik heb vandaag ook al een aantal Tripple en Multi kills's gehad.

Geplaatst:

Singleplayer uitgespeeld, al wat verder in MP, maar wel moeilijker dan in Black Ops. Nog even wennen, heb de laatste dagen weinig tijd gehad door profielwerkstukweek, volgende week heb ik waarschijnlijk pijn in mijn grote teen. clown.gif

Ik ben ook eerst met de SP begonnen, simpelweg omdat ik geen zin in gezeur met activision had als ik voor 8 nov op MP ging zitten. maar schijnbaar is die reactie ook erg overtrokken, want vind het we erg opvallend om al level 50's te zien tijdens de eerste paar uurtjes van 8 nov.

Gisteravond 4 uur aan een stuk Kill Confirmed zitten doen..

Scar-L + Red Dot Sight + 'Kick' = ownage. ^^

Zeker een gave editie aan de gamemodes. Speel het ook alleen maar zowat.

PS: Heeft iemand al Elite werkend gekregen?

Bewerkt: door madviper

Goh, in het begin vond ik de Single Player niet zò spectaculair, maar na het eerste uur begint het echt wel leuk te worden. Ongelooflijk veel mooie effecten, en een goede verhaallijn. Ik ben nu al ong. 5 uur Single Player aan het spelen (totaal), en ik zit nog niet aan het einde :puh:. Volgens MW3 menu zit ik aan 48%, ik denk dat dat wel meer is, maar op minder staat omdat ik niet alle Intels heb gevonden (maar een paar).

Nja.. ik zit nu hier:

Je weet die vrouw wel die in dat hotel zat, en daar zou gered worden (maar wat mislukte), ik ben nu net iets verder dan waar ze de vrouw uiteindelijk gevonden hebben, en ja :puh:. Daar ben ik opgehouden met spelen voor nu xD

Heb trouwens ook een beetje de F12-screenshotfunctie van Steam misbruikt :$. Ik heb nu zo'n 300+ screenshots erop staan, waarvan zeker 98% MW3 is lol. Het is trouwens écht de moeite die campaign. Dus aan degene die hem nog niet gedaan hebben: Speel hem gewoon, hij heeft heel veel mooie effecten, en iedereen wil toch weten hoe de MW-serie gaat eindigen :puh:?

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Goh, in het begin vond ik de Single Player niet zò spectaculair, maar na het eerste uur begint het echt wel leuk te worden. Ongelooflijk veel mooie effecten, en een goede verhaallijn. Ik ben nu al ong. 5 uur Single Player aan het spelen (totaal), en ik zit nog niet aan het einde :puh:. Volgens MW3 menu zit ik aan 48%, ik denk dat dat wel meer is, maar op minder staat omdat ik niet alle Intels heb gevonden (maar een paar).

Nja.. ik zit nu hier:

Je weet die vrouw wel die in dat hotel zat, en daar zou gered worden (maar wat mislukte), ik ben nu net iets verder dan waar ze de vrouw uiteindelijk gevonden hebben, en ja :puh:. Daar ben ik opgehouden met spelen voor nu xD

Heb trouwens ook een beetje de F12-screenshotfunctie van Steam misbruikt :$. Ik heb nu zo'n 300+ screenshots erop staan, waarvan zeker 98% MW3 is lol. Het is trouwens écht de moeite die campaign. Dus aan degene die hem nog niet gedaan hebben: Speel hem gewoon, hij heeft heel veel mooie effecten, en iedereen wil toch weten hoe de MW-serie gaat eindigen :puh:?

Als ik het goed heb, heb je nog twee missies te gaan. Geniet ervan, ze zijn echt de moeite.

Die multiplayermap Village is echt bedroevend. Wat een campfestijn is me dat telkens weer. Als je tenminste een server kan connecten, want dat verloopt zeker nog niet optimaal. Specials Ops daarentegen zijn wel erg leuk om te spelen, zeker met iemand die je kent.

Geplaatst:

heb het spel sinds vandaag en de singleplayer is awesome doet me een beetje denken aan mw1 de stijl enzo..dan ff multyplayer gespeelt eerste match 12-2 gespeeld wat niet heel slecht is en de survival mode is verslavend is het normaal dat cod elite niet werkt ik kan niet inloggen?

Geplaatst:

Man, ik haat dit spel nu al. Die mappen zijn waaay te groot, je wordt genaaid door lvl 50-gastjes wie hun wapens al helemaal geupgrade zijn, ze komen steeds in de rug. Serieus fuck dit..

Dat bedoel ik, velen die MW3 hebben gekocht beginnen alweer te zijken, hetzelfde als bij blackops etc.

Geplaatst:

Man, ik haat dit spel nu al. Die mappen zijn waaay te groot, je wordt genaaid door lvl 50-gastjes wie hun wapens al helemaal geupgrade zijn, ze komen steeds in de rug. Serieus fuck dit..

Dat bedoel ik, velen die MW3 hebben gekocht beginnen alweer te zijken, hetzelfde als bij blackops etc.

Lijkt me dat dit bij zowat elke populaire game gebeurt. Ook bij Battlefield 3, al is dat hier misschien niet zo zichtbaar. Ben vrijwel zeker dat GTA V, wat nu ook naar mijn mening overhyped wordt op enig commentaar kan rekenen na de release. Wat ik hiermee wil zeggen is, dat je je niet specifiek op MW3 moet richten, enkel en alleen omdat veel mensen naar deze game hebben uitgekeken en omdat het naar jouw mening slechts een DLC van MW2 is. Commentaar zal er altijd zijn.

Geplaatst:

Ik begon er gewoon over te zeiken omdat ik serieus pissed was. Je bekijkt mijn post erna ook niet even dusja..

En dat ik het zo fucked vond: ik ben met CoD begonnen bij Black Ops, welke ik awesome vind/vond (weet niet of ik het nog ga spelen) so that's why :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...