TekaLoca Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 Gisteren iets nieuws geleerd (voor mezelf dan). Double XP-weekend + 2u Double XP uit de Prestige Shop geeft je Quadruple XP. Voor een simpel Team Deathmatch-game kreeg ik gisteren 15.000XP met match bonus (en zonder challenge). .. dus ik denk dat ik dit weekend voor prestige 7 ga Reageren
Wooods Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 Hoe zit het nou met een predator missile die je aan het begin dropt maar dan krijg ik alleen maar hitmarkers...? Reageren
PrioX Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Hoe zit het nou met een predator missile die je aan het begin dropt maar dan krijg ik alleen maar hitmarkers...? Dit is gedaan om het spawn killen tegen te gaan. Als je hem aan het begin van een match dropt heb je kans op een Multi-Kill. Ditzelfde hebben ze bijvoorbeeld gedaan met granaten. Als je een stuck krijgt met je Semtex aan het begin van een match zal je ook een hitmarker krijgen. Het is dus gewoon puur om te zorgen dat je niet heel het team uitmoord met een Predator Missile aan het begin van een match, en dus niet spawn killt . Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 27 april 2012 Rapport Geplaatst: 27 april 2012 Ik ben Modern Warfare 3 weer opnieuw aan het uit spelen voor de derde keer al, de singleplayer is ondanks de korte speelduur best vermakelijk. De singleplayer duurt maar 5 tot 6 uur ofzo, maar dat 3 keer kun je er toch een hoop lol uit halen. Net als The Darkness 2, die heb ik ook al 2 keer uitgespeeld. En die ga ik wel nog een keer uit spelen binnenkort denk ik. Reageren
Wooods Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Had ik dus een MOAB, wel tijdens infected Interchange met FMG9 wordt ik net als ik hem heb in mn rug gestoken. Weg MOAB Reageren
PrioX Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Dat heb ik ook erg vaak met Infected. En meestal komt het doordat de commando animatie er nog steeds inzit. Soms heb je niet eens de tijd om te schieten en vliegen ze 7 meter na voren. Ik snap ook niet waarom ze dat niet fixen en dan pas een game mode zoals Infected toevoegen. Reageren
Wooods Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Dat heb ik ook erg vaak met Infected. En meestal komt het doordat de commando animatie er nog steeds inzit. Soms heb je niet eens de tijd om te schieten en vliegen ze 7 meter na voren. Ik snap ook niet waarom ze dat niet fixen en dan pas een game mode zoals Infected toevoegen. Ik heb de game opgeslagen op hem later terug te kijken maar ik had hem echt net toen ik in de rug werd gestoken, of dit nou komt omdat hij er al stond of door commando weet ik niet, het is opzich niet zo speciaal om met dubbele FMG9 tegen messen een MOAB te halen, toch leuk voor de statistieken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Geplaatst: 9 mei 2012 Het is ook niet het doel van Infected om een MOAB te kunnen halen, het is de bedoeling dat je zo lang mogelijk blijft leven zonder infected te zijn. De MOAB zit er gewoon in voor mensen die erin slagen 25 kills te maken zonder geïnfecteerd te worden. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Geplaatst: 24 mei 2012 Gisteren had ik Double XP, jongens, werd dit ergens aangekondigd? Overigens nu prestige 7 level 24 en ik denk dat ik deze prestige ga blijven. Veel te mooi embleem Reageren
vice Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Geplaatst: 24 mei 2012 Ja, op Twitter denk ik, kan ook Facebook zijn . Maar ja, heb nog nooit een double-xp meegdaan met MW3. Ik krijg het spel zelfs niet meer opgestart xD. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Geplaatst: 24 mei 2012 Weet je ook toevallig tot wanneer dit is? Reageren
vice Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Geplaatst: 24 mei 2012 (bewerkt) Ik dacht dat het tot dinsdag was, maar ik dacht ook dat dat vorige week was . Zal dan wel deze week voor komende dinsdag zijn (correct me if I'm wrong). Bewerkt: 24 mei 2012 door vice Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Geplaatst: 24 mei 2012 Wowoowo wait... van gisteren.. tot volgende week dinsdag?! Reageren
vice Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Geplaatst: 24 mei 2012 Ik weet het niet, maar ik weet dat er een XP-weekend was dat tot dinsdag duurde . Dus zou kunnen, een weekje misschien. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Geplaatst: 24 mei 2012 (bewerkt) Het staat er nu op, het loopt tot maandag. Dus ik ga sowieso weer prestigen Helaas.. Weekendje weg naar zee. Vandaag nog enkele levels kunnen doen dus ik ben nu maar prs 7 lvl 45 Bewerkt: 28 mei 2012 door TekaLoca Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.