NickOwnage Geplaatst: 29 mei 2012 Rapport Geplaatst: 29 mei 2012 Dat heb ik ook erg vaak met Infected. En meestal komt het doordat de commando animatie er nog steeds inzit. Soms heb je niet eens de tijd om te schieten en vliegen ze 7 meter na voren. Ik snap ook niet waarom ze dat niet fixen en dan pas een game mode zoals Infected toevoegen. Infected was veel leuker toen er nog geen T-Knifes bijzaten. Puur knifen, dan haal je veel MOAB's als je non-Infected bent. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 Double XP nog steeds bezig... Reageren
Wooods Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 Ik heb dus echt niet gebruik gemaakt en geen tijd gehad om maar even te spelen, jammer. Wel heb ik die gratis maps voor de Xdoos gedownload terwijl ik MW3 voor de PS3 heb. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 juni 2012 Rapport Geplaatst: 23 juni 2012 (bewerkt) Gisteren Double XP gekocht op level 79, ben nu prestige 8 level 16 met nog ongeveer een half uur double XP. Ook zag ik gisteren dat het Double Weapon-XP is tot maandag. Me likez Alwéér een Double XP-weekend >>> Door Svenie: Dubbelposts samengevoegd.<<< Sorry, ik probeerde terug wat leven in het topic te gooien maar dat gaat niet als ik gewoon m'n post edit.. Bewerkt: 24 juni 2012 door TekaLoca Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Geplaatst: 27 juni 2012 Er komt een remake van de map Terminal van MW2! Deze is voor alle MW3-spelers gratis! Infinity Ward's Mark Rubin had het recent nog over een remake van de Terminal-map voor Modern Warfare 3 en dat de map, eenmaal ze klaar zou zijn, gratis voor iedereen zou verschijnen. Door het aanpassen van enkele bestanden na de laatste update zijn gamers er echter al in geslaagd de map werkbaar te krijgen. Als bewijs serveren we jullie een gameplayvideo die de Terminal-map toont in Modern Warfare 3. Wanneer de map officieel uit zal komen, is nog niet bekend. http://www.youtube.c...player_embedded Bron! Reageren
Wooods Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Geplaatst: 27 juni 2012 Speel net die Face off maps en ook in de reguliere maps heb je al een tijdje double XP? Is dit altijd in de DLC maps ofzo? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Geplaatst: 27 juni 2012 Er komt een remake van de map Terminal van MW2! Deze is voor alle MW3-spelers gratis! Infinity Ward's Mark Rubin had het recent nog over een remake van de Terminal-map voor Modern Warfare 3 en dat de map, eenmaal ze klaar zou zijn, gratis voor iedereen zou verschijnen. Door het aanpassen van enkele bestanden na de laatste update zijn gamers er echter al in geslaagd de map werkbaar te krijgen. Als bewijs serveren we jullie een gameplayvideo die de Terminal-map toont in Modern Warfare 3. Wanneer de map officieel uit zal komen, is nog niet bekend. *filmpje* Bron! Hé, das wel leuk nieuws dit Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Geplaatst: 27 juni 2012 Terminal vind ik op Shipment na de beste map uit de Call of Duty serie, leuk dat de map straks gratis te downloaden is en speelbaar is in Modern Warfare 3. Alleen start ik nu zo en dan Modern Warfare 2 nog op als ik Terminal wil spelen, dus erg veel toegevoegde waarde zit er ook weer niet aan vast. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 (bewerkt) Gisteren eindelijk prestige 10 geworden. Ik houd het ook bij prs 10 level 80.. Ben nu level 35 dus we zijn er bijna Incoming MW3 map Xbox 360-- July 17th for Elite, July 18th non-Elite FreeBron: https://www.facebook.com/I... Bewerkt: 6 juli 2012 door TekaLoca Reageren
danny24 Geplaatst: 6 juli 2012 Rapport Geplaatst: 6 juli 2012 Waarom staat er bij Parijs boarding en bij de rest delayed ? Is dat een soort van grap of is dat een Glitch ? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juli 2012 Rapport Geplaatst: 7 juli 2012 Waarom staat er bij Parijs boarding en bij de rest delayed ? Is dat een soort van grap of is dat een Glitch ? Misschien is het een hint over de volgende game, die misschien op 20 november uitkomt en zich in parijs afspeeld. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 juli 2012 Rapport Geplaatst: 7 juli 2012 Wss gewoon gelinkt aan de map Resistance.. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 7 juli 2012 Rapport Geplaatst: 7 juli 2012 Waarom staat er bij Parijs boarding en bij de rest delayed ? Is dat een soort van grap of is dat een Glitch ? Misschien is het een hint over de volgende game, die misschien op 20 november uitkomt en zich in parijs afspeeld. Black Ops 2 komt op 13 noember uit Reageren
Davedavy Geplaatst: 15 juli 2012 Rapport Geplaatst: 15 juli 2012 Gisteren eindelijk prestige 10 geworden. Ik houd het ook bij prs 10 level 80.. Ben nu level 35 dus we zijn er bijna Incoming MW3 map Xbox 360-- July 17th for Elite, July 18th non-Elite FreeBron: https://www.facebook.com/I... Dat is precies dezelfde als in MW2 maar dan ook precies "Nieuwe" map. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 juli 2012 Rapport Geplaatst: 15 juli 2012 Dat is precies dezelfde als in MW2 maar dan ook precies "Nieuwe" map. Nieuw.. in MW3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.