ajaxhunter Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Weet iemand die mod waarbij je mee kan rijden achter op de motor of naast iemand in de auto zo ja zeg effe Waarom vergeet iedereen de laatste tijd om de GTA erbij te vermelden...Alsjeblieft meld dit erbij!!! Edit: laat maar je hebt een icoon van SA dus dan is het goed.. (maar voortaan ajb wel ff in je bericht vermelden denk ik om dit soort dingen te voorkomen ) Ja voor gta san andreas iemand idee Die mod bestaat wel, ik zal even zoeken Iemand gevonden?? Reageren
Timske Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Weet iemand die mod waarbij je mee kan rijden achter op de motor of naast iemand in de auto zo ja zeg effe Waarom vergeet iedereen de laatste tijd om de GTA erbij te vermelden...Alsjeblieft meld dit erbij!!! Edit: laat maar je hebt een icoon van SA dus dan is het goed.. (maar voortaan ajb wel ff in je bericht vermelden denk ik om dit soort dingen te voorkomen ) Ja voor gta san andreas iemand idee Die mod bestaat wel, ik zal even zoeken Iemand gevonden?? Zoek met de zoekfuncite, krijg hem niet gevonden.. Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Weet iemand die mod waarbij je mee kan rijden achter op de motor of naast iemand in de auto zo ja zeg effe ik wil het wel maken in Cleo3. zeg maar welke knoppen voor wat. BC7 Reageren
me_michael Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Hoi iedereen, ik zoek een nederlandse politie outfit voor San andreas, weet iemand waar ik die kan vinden? Reageren
Puma Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Klikkerdeklik, veel plezier ermee. Hier nog een mod voor Nederlandse Politie-peds (klikkie). Bewerkt: 10 september 2008 door Puma Reageren
Remi-X Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 een carspawner dus... Daar bestaat er geen aan van die betaald is. Zoek in google maar carspawner san andreas of carspawner sa. dan vind je echt wel een download, en desnoods typ je in google ook download erachter. Reageren
Marvin... Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 een carspawner dus... Daar bestaat er geen aan van die betaald is. Zoek in google maar carspawner san andreas of carspawner sa. dan vind je echt wel een download, en desnoods typ je in google ook download erachter. Ik denk niet dat hij een carspawner bedoelt . Maar een programma om zelf een auto te maken, ik weet wel dat er een TXD Workshop is die gratis is, maar volgens mij moet je betalen voor programma's om dff-bestanden te modden. ( Hier de link naar de TXD Workshop) Reageren
ajaxhunter Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Weet iemand die mod waarbij je mee kan rijden achter op de motor of naast iemand in de auto zo ja zeg effe Voor gta san andreas alleen drive by geen andere knoppen mag je zelf regelen Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Weet iemand die mod waarbij je mee kan rijden achter op de motor of naast iemand in de auto zo ja zeg effeVoor gta san andreas alleen drive by geen andere knoppen mag je zelf regelen ik had beloofd het te maken . alleen deze week was k druk met school. ik zal het vanavond maken. BC7 Reageren
me_michael Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Wie weet wat de namen zijn in player.img van de cop outfit. En kun je die ook vervangen door de nederlandse politie outfit? Reageren
ghostridah Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 hey, ik zoek al heel erg lang naar deze auto's+handling.. maar negens kunne vinden In dit filmpje kom je degene tegen die ik zoek : http://nl.youtube.com/watch?v=6tKHbystSn0 Als iemand het weet, zeg me aub waar ik ze kan downloaden Alvast bedankt! Reageren
GTA-Fanboy Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Is er of bestaat er een Auto aan/uit mod? En waar kan ik hem vinden? Zoja wil ik 'm graag GTA-Fanboy Reageren
.Senne Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 als je de auto motor aan en uit wil zetten, en dat is wat je bedoelt, dan is de BC7 mod iets voor jou. je kan er veel mee, en ook de motor uit zetten in het 'modding showroom deel van dit forum vind je een topic met info en download. hierzo: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74781 Reageren
GTA-Fanboy Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 als je de auto motor aan en uit wil zetten, en dat is wat je bedoelt, dan is de BC7 mod iets voor jou. je kan er veel mee, en ook de motor uit zetten in het 'modding showroom deel van dit forum vind je een topic met info en download. hierzo: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74781 Oke bedankt ! Reageren
ghostridah Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 hey! na mijn vorige post heb ik nog iets gevonden de zogenaamde grafity gun weet iemand waar ik ht kan downloaden en hoe je het moet instaleren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.