Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Maar heeft hier iemand ooit de Andromada in GTA SA op de PLAYSTATION 2 bestuurd? I would really like to know!

Het is blijkbaar wel mogelijk, kijk dit filmpje maar: http://nl.youtube.com/watch?v=b_CWteR34Ns&...feature=related

Hij gebruikt de cheat "Blaas alle dichtbijzijnde voertuigen op", je moet maar even op WikiGTA kijken wat deze cheat voor de PS2 is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand een mooie BMW M6 voor mij te vinden voor in San Andreas?

Alvast bedankt,,

GTAgangsta ^_^

Hierzo http://www.gtainside.com/en/download.php?d...oad&id=5113

Gewoon het savehouse kopen wat bij een garage hoort, dan gaat die garage open. :7

nee ook niet dat :schater::N:schater: je wet asl je deconstroction of zo gaat dien dan zit cecar aan zijn auto te sluitelen in de werkplaats van de ''doherty garage'' daar wil ik in kunnen

is cjsgarage.rardit mischien wat?

Op die screen staat een speedometer mod die ik al heel lang zoek, weet iemand waar je die kan downloaden???

>>HIER<<heb ik een speedometer voor je.

Greetz

Bedankt voor je moeite maar die speedometer zocht ik niet. ik zoek deze:

[plaatje]

moet je even op google zoeken naar gta sa cam hack

Ik zoek nog een txt dat ondertiteling van gta san andreas nederlands word. Heb hem ooit gezien hier op het forum en gedownload, Maar crash met computer en opnieuw geinstaleerd, en zoek hem weer.

moet je ff op google zoeken naar gta sa nl ondertitel ik heb hem maar kan hem niet invoegen

Beste leden. Ik houd me al weer een tijde bezig met modden en ben op zoek naar de leukste/grappigste/beste VEHICLEmods. Zo heb ik bijv. al een stoel waar ik in kan rijden en een geweldige ferrari. Ik heb versie 1. Heb je zelf goede mods gezien? Ik wil graag de link, waar uiteraard een plaatje bij staat waarop ik kan zien hoe-ie-eruit-ziet.

op gta inside staat een vliegende bezem en een ouderwedse fiets met zo'n groot wiel voor en een heel klein wiel acher er staan ook nog vliegende schotels enz.

hallo allemaal,

ik heb op verschillende site's gezocht maar ik heb geen brommer ( dus geen scooter zoals peugot )

gevonden.

ik heb al bij verschillende vertaal site's gezocht naar dit woord in het engels maar over weten ze het niet.

wie weet het woordje brommer wel in het engels ?? en bestaat dat ?

en nog 1 vraag :

wie heeft er toevallig een mod van een brommertje ?? voor in san andreas ?

ik weet hoe je moet modden ( bijna al mijn voertuigen in gta san zijn gemod)

aleen een brommertje die de faggio( of iets anders ) vervangt heb ik nog niet !

dus : wie heeft ereen en wat is het woordje in het engels ?

alvast bedankt :D

gr

check gta inside bij bikes daar staan er nog een paar

>>> Door -Matthijs-: Zes berichten samengevoegd en niet te lezen tekstopmaak verwijderd. Let hier even op.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi allemaal, ^_^

Weet iemand meschien een mooie site voor dat ik cj kan vervangen door andere 'wezens'

ik zag iemand gta spelen en toen was cj veranderd in een meid met bikini aan :dans:

( niet 1 van de normale bikini meiden die op het strant rondlopen in gta )

Weet of kent iemand zo'n site daarvoor ? :eten:

ik zal proberen om er een met een vrouw te zoeken , ik heb hem wel eens gehad zelf wil ik hem ook wel weer! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Maar heeft hier iemand ooit de Andromada in GTA SA op de PLAYSTATION 2 bestuurd? I would really like to know!

Het is blijkbaar wel mogelijk, kijk dit filmpje maar: http://nl.youtube.com/watch?v=b_CWteR34Ns&...feature=related

Hij gebruikt de cheat "Blaas alle dichtbijzijnde voertuigen op", je moet maar even op WikiGTA kijken wat deze cheat voor de PS2 is. ;)

Bump! :$

Hij bestuurd het niet, hij zit er enkel in...;)

Mvg;

MegaPilot.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod waarbij er een grote 'weg' vanaf de Top van Mt. Chilliad is die ergens eingigt in Los Santos tussen de Wolkenkrabbers. Ik had hem eerst maar ik kan het niet meer vinden.

En ik zoek een mod ervoor zorgt dat SA Top Down is. Maardan niet SCM maar CLEO.

En nog eentje: Ik zoek een mod de alle Interiors weghaalt en ze gewoon ingame zet. Zonder dat ik steeds meot wachtne totdat de game in een Interior is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel een mod willen hebben waarin alle gebieden, winkels, wapens (bij Ammu-Nation), scholen enzovoorts open zijn? Daar zou ik heel blij mee zijn.

Noobmode Opened Up Version misschien? Of je tikt de Jetpack Cheat in tijdens de Intro. MAar bij Noobmod moet je wel opnieuw beginnen.

http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=66

Link to comment
Delen op andere websites

Die Noobmod heb ik al geprobeerd. En het opnieuw beginnen vind ik ook niet erg. Maar hij loopt telkens vast bij de missie Drive-Thru, en dat irriteert mij wel. Daarom wil ik geen Noobmod.

Bij de missie Drive-Thru moet je ook alle mods uitzetten van de nOObmode, dan zal de missie wle lukken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...