Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heei, bestaat er een mod. die een bepaalde auto vervangt in een voertuig dat een andere auto kan vervoeren (of zelfs meerdere) (niet de towtruck aub!!)? ik heb hier zeker 2 mods gezien, maar ze zijn er allemaal mee gestopt. Bestaat er een die je echt kunt downloaden, afgewerkt is en bruikbaar is?

tnx ief2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod waarbij er een grote 'weg' vanaf de Top van Mt. Chilliad is die ergens eingigt in Los Santos tussen de Wolkenkrabbers. Ik had hem eerst maar ik kan het niet meer vinden.

Ik weet wel een mod voor een weg van de Mount Chiliad, maar die eindigt in Shady Creek, dus niet tussen de wolkenkrabbers in Los Santos.

Die mod vind je >hier<.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod waarbij er een grote 'weg' vanaf de Top van Mt. Chilliad is die ergens eingigt in Los Santos tussen de Wolkenkrabbers. Ik had hem eerst maar ik kan het niet meer vinden.

Ik weet wel een mod voor een weg van de Mount Chiliad, maar die eindigt in Shady Creek, dus niet tussen de wolkenkrabbers in Los Santos.

Die mod vind je >hier<.

Deze is ook goed. Beter zelfs. Ik wilde namelijk een weg om mijn snelheids Handlings te kunnen teste. Allen gaat deze schuin naar beneden? Want ik heb het liefst eentje waarbij ik gewoon een lange rechte weg heb

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod waarbij er een grote 'weg' vanaf de Top van Mt. Chilliad is die ergens eingigt in Los Santos tussen de Wolkenkrabbers. Ik had hem eerst maar ik kan het niet meer vinden.

Ik weet wel een mod voor een weg van de Mount Chiliad, maar die eindigt in Shady Creek, dus niet tussen de wolkenkrabbers in Los Santos.

Die mod vind je >hier<.

Deze is ook goed. Beter zelfs. Ik wilde namelijk een weg om mijn snelheids Handlings te kunnen teste. Allen gaat deze schuin naar beneden? Want ik heb het liefst eentje waarbij ik gewoon een lange rechte weg heb

Waarschijnlijk bedoel je dit filmpje, deze mensen maken dit met het zogehete map editor .. Daarbij heb ik ook nog een handige tutorial voor je

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...