Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Je zou eens een kijkje kunnen nemen op >>>deze<<< pagina van GTAinside, daar staan 87 vliegtuigen. Dan kan het zijn dat het vliegtuig dat jij bedoelt er tussen staat, in ieder geval succes! ;)

Dat had ik al gedaan :) Dat was juist de pagina waar de enige Antonov die ik kon vinden stond, maar dat was dus degene waardoor mijn spel is gecrasht. :$

In ieder geval bedankt voor je hulp!! _O_

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Met even Googlen heb ik de Antonov AN-225 Mriya voor je gevonden, >>>hier<<< kun je de Antonov AN-225 Mriya downloaden. Lees voor de instalatie de Readme even door, veel plezier ermee! ;)

Geplaatst:
Met even Googlen heb ik de Antonov AN-225 Mriya voor je gevonden, >>>hier<<< kun je de Antonov AN-225 Mriya downloaden. Lees voor de instalatie de Readme even door, veel plezier ermee! ;)

Jahoeee! Hij doet het!

Bedankt! Zonder jouw hulp was het nooit gelukt... Het was hetzelfde vliegtuig als diegene waar me spel was gecrasht, maar die tip van de Readme doorlezen was goud waard! ^_^

Ik was vergeten het bestandje in de handling.cfg te wijzigen, daardoor crashte mijn spel. :duh:

Maar nu... Heb ik het eens goed doorgelezen en het bestandje gewijzigd, en nu heb ik het allergrootste vliegtuig ter wereld in mijn spel!! :dans:

Heel erg bedankt voor het zoeken en natuurlijk bedankt voor de goede hulp!

Geplaatst:

jongens, ik zoek een mod waarbij dat als de auto over de kop ligt in SA dat hij dan niet ontploft. heeft iemand zoiets?

Geplaatst:

In de Noobmode heb je een optie als je auto over de kop is dat je je auto overreind kan zetten, >>>hier<<< kun je de Noobmode downloaden. Succes! ;)

Geplaatst:

Niet dat ik weet, Je zou kunnen proberen om op site's hem te zoeken- Maar ik weet voor 90% zeker dat je er geen vindt, Ik wil wel wat site's geven, maar dat mag hier niet. Dus als je een paar site's wilt, stuur me dan maar een- PB. ;)

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Is er ook een Garage mod, Ik ben namelijk een hele grote garage nodig, om al mijn leuke wagens in op te slaan..Of weet iemand hoeveel normale plaatsen er zijn in Grand Theft Auto - San Andreas voor auto's?

Ik dacht aan 31 ofzo, maar kan dat? Of weet iemand het exacte aantal autos dat je kwijt kan in garages?

Thnx

Vaux

bij het vliegveld in de woestijn is een hele grote hangar daar kunnen ook autos in

Geplaatst:

kan ieman mij pleas ff uitleggen hoe de fark ik SAkina in sanandreas krijg ik heb een beetje weinig verstand van img tool 2.0

greetzz uit de achterhoek :cya:

Geplaatst:

Dat doe je door de txd en dff bestandjes te instaleren, als het goed is zit er bij elke mod een Readme bij geleverd. Lees die eens goed door, daar zou bij moeten staan hoe je de mod instaleert. In ieder geval succes met de instalatie van de mod! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

kent er iemand een total conversion mod met zombies? biohazard heb ik al gevonden maar die crasht als ik het begin mijn ventje zie. dus ik zoek nog een zombie mod maar kan niks vinden (want ik ben een echte zombie fanaat) en het zou wel leuk zijn moest ik zo een total conversion vinden.

Bewerkt: door bartos01
Geplaatst:

Total conversions zijn modificaties waar je vaak een nieuwe 'main.scm' bij krijgt. De 'main.scm' bevat alle missies, en je kan dan dus geen bestaande savegames mee openen. Oplossing is een nieuw spel starten, en daarmee opslaan. Als je dat doet kan je díe savegame wel openen, maar de rest niet.

Een andere oorzaak kan een verkeerde versie zijn, waardoor je niet kan modden. Kijk eens in het beginscherm, rechtsonderin. Het beginscherm is 't scherm waar je in komt als je net de intro hebt gehad, dus waar Options etc. staan. Staat er niks dan kun je modden, als er V1.01 of V2 staat kan je niet modden. Als je al niet eens in het beginscherm komt dan moet je zeker de patch gebruiken, kom je er wel in en er staat niks dan is er geen probleem met de versie. Als er wel iets staat, dan moet je ook de patch gebruiken.

De patch kun je hier downloaden. Download hem, start hem op, en klik een paar keer op 'Next' totdat er gevraagd wordt om de locatie van installatie van jouw GTA San Andreas. Er zal al wel een locatie staan, maar dit is een standaard locatie die bij de installatie als standaard staat opgegeven. Zoek de locatie op middels de 'Bladeren...'-knop. Eenmaal gevonden kun je verder met het patchen, druk weer een paar keer op 'Next' en de patch doet z'n werk. Als hij klaar is moet je nog even op 'Finish' drukken, meende ik. Doe dat en je bent klaar.

Ik weet niet of dit offtopic is, maar volgens mij kan dit een oplossing zijn voor zijn probleem :Y Hoe dan ook, veel succes en natuurlijk veel plezier met het modden en het spelen ervan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...